קורס Shopify

קורס eBay
19/04/2017
קורס להתחדשות עירונית (תמ”א 38)
18/04/2017

למה ללמוד Shopify?

הקמת עסק זה אחד הדברים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות. להיות יזם דורש חשיבה מתמדת מחוץ לקופסא וגיבוש פתרונות טובים באמת.
היום, על מנת שעסק יצליח באמת, על היזם לחשוב על הדרך הטובה ביותר לשלב טכנולוגיה במיזם.
Shopify זו היא פלטפורמה בינלאומית אשר מציעה בנייה של אתר אינטרנט עבור חנות דיגיטלית. Shopify מעניק מרחב דיגיטלי עבור העסק, דואג לעיצוב ייחודי בהתאם לדרישות של הלקוח. ההקמה של האתר פשוטה ומהירה. שימוש וניהול באתר נוח ואינו דורש ידע מקדים. כמו כן Shopify מעניק לא רק פלטפורמה שמדגימה את הסחורה של החנות אלא גם דואגת לתפעול ההזמנות דרך האתר Shopify.

מטרת הקורס:

הקניית כלים בבנית חנות אינטרנטית ללא צורך בידע מקדים.

פרטי הקורס

משך הקורס:
4 מפגשים 12 שעות

מרצים:
מר צחי רייך
מר אוריאל מצליח
מר אלעד מנטל


מבנה הקורס

שיעור מס 1:
מהיא בעצם פלטפורמת shopify ואיך עושים דרכה כסף? מה צריך בשביל להתחיל? התאמת הגדרות בסיסיות, חיבור לגוגל אנליטיקס, חנות האפליקציה של shopify, הכרת הכלים הסטטיסטיים, בחירת נושא החנות – נישה מול כללי, יצירת הלוגו ובחירת שם לחנות, הקמת החנות בשופיפיי והיכרות עם המערכת, קניית דומיין לחנות, פתיחת חשבונות סליקה.

שיעור מס 2: 
העלאת המוצרים לחנות בצורה יעילה, משלוחים ודואר, איתור מוצרים חמים בחנויות אינטרנטיות כגון: אלי אקספרס, אפיקי ההפצה הפרסומיים של המוצרים מהחנות, שימוש ב- Oberlo.

שיעור מס 3: 
הקמת עמוד מותג עסקי ב Facebook, פתיחת חשבון Facebook Ads Manager, הגדרות מערכת בסיסיות, בניית והגדרת דף FAN, מחקר שוק לפילוח קהל היעד בפייסבוק, כתיבה נכונה של פוסט פרסומי, קידומי מכירות.

שיעור מס 4: 
תהליך בניית הקמפיין – מקמפיין חשיפה לקמפיין מכירות, איך נאמן את פייסבוק להכיר את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, אפליקציות חשובות, דרכים ל-A/B טסטינג בטירגוט קהלי היעד, מעקב ושיפור יומי של הקמפיינים, שירות לקוחות, שיטות להנעת הגולשים מהפיסבוק לכניסה לחנות.


מעוניין לשמוע פרטים נוספים אודות הקורס? רוצה להרשם?

מלא פרטיך וצוות מכללת RES יצור עמך קשר בהקדם