קורס יועצי משכנתאות

 קורס יועצי משכנתאות - מכללת RES

במכללת רס תוכלו ליהנות מענף לימודי נוסף בדמות לימודי יועצי משכנתאות. תחום לימוד המהווה ענף משמעותי נוסף בעולם הנדל"ן שבו חשוב להכיר ולהעמיק עד כמה שניתן על מנת שנוכל כאנשי מקצוע להעניק מעטפת שירותים רחבה ללקוחות.

אודות תחום ייעוץ המשכנתאות

ענף הנדל״ן נחשב לענף ״חם״ ומדובר. ניתן לראות זאת בכל מהדורת חדשות, בעיתונות וברשתות החברתיות. הכניסה לעולם המשכנתאות באמצעות קורס ייעוץ משכנתאות מבטיחה מקצוע נדרש מאין כמוהו ולהצלחה של יועץ המשכנתאות לטווח ארוך, גם אם לא נכנסת מעולם לרזי המשכנתאות והנדלן לימודי יועץ משכנתאות יאפשרו לך להשתלב במהירות בענף מבוקש ורווחי.

תחום ייעוץ המשכנתאות הפך ברבות השנים למקצוע מבוקש ונדרש בשוק העבודה בישראל. הגישה הרווחת בארץ הינה כי כל משפחה שואפת לקורת גג משלה, לנכס בבעלותה לצורך בטחון כלכלי והרגשה שיש ברשותה ״4 קירות״, מביאה יותר ויותר משפחות להיעזר בשירותם של יועצי משכנתאות כל הדרך להגשמת החלום של נכס בבעלותם.

ניתן לומר כי תחום ייעוץ המשכנתאות ובתוך כך לימודי ייעוץ משכנתאות נמצא בשיא שלא היה כמותו מעולם. כאשר יותר ויותר משפחות לא מוותרות על חלומם לרכישת נכס, לצד מחירי בתים שלא מפסיקים לעלות- הדרך ללקיחת משכנתאות היא בלתי נמנעת. לקיחת משכנתאות בקרב הציבור מביאה אותם לגשת בהמוניהם לבנקים לצורך בדיקת משכנתא ולצד זאת, להיעזר באנשי מקצוע שידריכו, ילוו ויציעו את המשכנתאות הטובות ביותר עבורם באמצעות כלים וידע מקצועי, אותם רוכשים יועצי המשכנתאות בקורסים מקצועיים של ייעוץ משכנתאות, הפותחים בפניהם שער לתחום נרחב, עבור אין ספור משפחות שעושות את הצעד המשמעותי בחייהם בדרך לרכישת בית משלהם מבלי יכולת לפסוח על ה״תענוג״ של לקיחת משכנתאות מהבנקים. בתקופה זו לימוד יועץ משכנתאות מאפשרת הזדמנויות רבות בעקבות הביקוש האדיר למשכנתאות.

רגע לפני קורס יועצי משכנתאות - מהי בעצם משכנתא?

משכנתה היא שיעבוד של מקרקעין על ידי בעל זכות הבעלות (רוכש המקרקעין) לטובת גוף אחר (בנק) כדי להבטיח את זכויותיו . המשכנתאות נרשמות כדי להבטיח את החזר ההלוואה שניתנת לרוכש הקרקע. "שוק המשכנתאות" הוא ענף סוער ורוגש בו פועלים בעיקר בנקים וחברות ביטוח המתמודדים על ליבו וכיסו של רוכש הנכס.

כשאנחנו אומרים ״משכנתאות״ אנו מתכוונים בד״כ הלוואה גדולה וארוכת טווח למשך שנים קדימה, שמטרתה לרוב- רכישת הרכוש אשר ישועבד או שיפוצו, המקרים המקובלים לרוב בלקיחת משכנתאות הם שיעבוד נכס דלא ניידיו ובמילים אחרות ״נדל״ן״ לצורך רכישתו. משכנתה היא אחת הזכויות במקרקעין המוזכרות בחוק המקרקעין של ישראל.

משכנתאות הן בטוחות מורכבות הניתנות ללווה, היא מחייבת את בעלי הנכס לביטוח משכנתה, הכולל ביטוח חיים או ביטוח נכס, זאת לצד הוצאות משפטיות ושמאות להערכה של שווי הנכס בפועל.

המשכנתאות ניתנות באמצעות בנקים המתמחים בהלוואת משכנתאות, על ידי אגף מתמחה בבנק או באמצעות חברת ביטוח. מקבלי המשכנתאות מקבלים משכנתאות וממשכנים את המקרקעין תמורת ההלוואה. במקביל נרשם שיעבוד של הנכס הנדלנ״י בטאבו על שם נותן ההלוואה. היה ונוטלי המשכנתאות אינם עומדים בהחזרי המשכנתאות- בהתאם לתנאים ולהחזרי תשלומי המשכנתא שנקבעו מלכתחילה, הבנק יכול לקחת את המקרקעין שמושכנו בזמן לקיחת המשכנתאות ולמכור אותם באמצעות כינוס נכסים . כך הבנק שומר על עצמו מול נוטלי המשכנתאות, בכסף שנכנס לבנק באמצעות מכירת הנכס מכוסה יתרת החוב של נוטל המשכנתא. אם נותרים עודפים מהמכירה, הם מועברים ללווה.

לכל משכנתה יש תנאים מפורטים משלה בשם דו״ח סילוקין או דו״ח יתרות לסילוק. הבנקים בישראל המאפשרים נטילת משכנתאות, מחוייבים להציג ולהחתים את לוקחי המשכנתאות על דו״ח הסילוקין המפרט את תנאי המשכנתאות שלהם לפרטי פרטים.

קורס ייעוץ משכנתאות - למי הוא מיועד?

קורס לימודי יועץ משכנתאות במכללת אר.אי.אס מיועד לכל מי שרוצה ליהנות מהידע הרב הנרכש באמצעות קורס ייעוץ משכנתאות על ידי טובי המרצים בארץ. בתוך כך הקורס מיועד עבור:

קורס לימודי יועץ משכנתאות עבור אנשים פרטיים המעוניינים לרכוש בית, או שברשותם משכנתא קיימת, במטרה להכיר מקרוב את תחום המשכנתאות ולהשתמש בידע עבורם באופן אישי, אם בכדי לקחת משכנתא חדשה או למחזר משכנתא קיימת או כדי להמליץ לבני משפחה וחברים איך להתנהל עם המשכנתאות שברשותם.

קורס לימודי יועץ משכנתאות עבור מתווכים מקצועיים או סטודנטים שעשו קורס תיווך ומעוניינים להעניק ללקוחותיהם ערך מוסף ושירות נוסף ומשלים בטרם לקיחת משכנתאות, או מחזור משכנתאות קיימות.

קורס לימודי יועץ משכנתאות עבור חיילים משוחררים המעוניינים להיכנס בשלב מוקדם לתחום ולפתח קריירה בתחום ייעוץ משכנתאות
קורס לימודי יועץ משכנתאות עבור שכירים או עצמאיים המעוניינים בהסבת מקצוע ליועץ משכנתאות/ יועצת משכנתאות או מעוניינים לעסוק בייעוץ משכנתאות בנוסף לעבודתם השוטפת.

קורס לימודי יועץ משכנתאות עבור פנסיונרים המעוניינים לרכוש ידע בתחום ייעוץ המשכנתאות ולעסוק בכך בזמנם הפנוי או כקריירה משמעותית.

    [recaptcha]

    מה תפקידו של יועץ המשכנתאות?

    השוק הפיננסי ובתוכו תחום המשכנתאות הפך למורכב ומשוכלל יותר. אלו העוסקים במקצוע מודעים מקרוב לחשיבות נושא הריביות ולוקחים בחשבון מדדים נוספים שקובעים את הסכומים אותם נשלם לבנקים. המורכבות והחשיבות בבחירת מסלול המשכנתא שיכול להתאים לנו מחזק את הצורך ביועץ משכנתאות בלתי תלוי שילווה אותנו כל הדרך למשכנתא המיוחלת והמותאמת לנו אישית. לאחר סיום קורס יועץ משכנתאות תוכל ללוות את לקוחותיך מהרגע הראשון בבחינה רחבה, זהירה ועמוקה אודות מסלול המשכנתא המועדף תוך היכולת גם להתמקח מול הבנקים.

    למי מתאים קורס ייעוץ משכנתאות?

    לימודי קורס יועץ משכנתאות במכללת אר.אי.אס מהווה ענף אחד משמעותי לצד ענפים נוספים במסגרת פרויקט ההגשמה שפותח במכללה. איציק חסידים, הבעלים של קבוצת אר.אי.אס , מספר כי הפרויקט שהוקם יחד עם איגוד הנדל"ן והמשכנתאות בישראל, "בא לתת את כל הכלים והתכנים כדי שאותו אדם שמעוניין להתעסק בייעוץ משכנתאות יצליח״.

    למה כדאי להירשם לקורס ייעוץ משכנתאות במכללת אר.אי.אס?

    במסגרת לימודי קורס יועץ משכנתאות תקבלו את כל הידע והליווי כדי להיות יועצי משכנתאות מקצועיים המיטיבים עם הלקוחות שלכם ומתאימים להם את המשכנתא התפורה לפי מידותיהם, מטרותיהם ויכולות ההחזר שלהם. מסגרת לימודי קורס יועץ משכנתאות במכללה מכוונת את התלמידים בקורס לימודי יועץ משכנתאות להיות אנשי מקצוע מוצלחים בתחום ייעוץ המשכנתאות הלכה למעשה. במסגרת קורס יועץ משכנתאות הוקם מסלול מיוחד שבו מבחר גדול של קורסים וסדנאות בעולם הפיננסי. בהיבט המעשי הלימודים באים להכין את יועצי המשכנתאות לעולם האמיתי ולהתמודדות עם כל לקוח המבקש לעצמו משכנתא מיטבית עבורו- מלקוחות הבונים את ביתם בפעם הראשונה ומעוניינים במשכנתא ארוכת טווח ועד למשקיעים המעוניינים במשכנתא לנכס הבא וכמובן לאלו הממחזרים משכנתאות לאחר שנים רבות של תשלום משכנתא ומבקשים לשפר את תנאי המשכנתא שברשותם.

    לימודי קורס ייעוץ משכנתאות – התחלה של מסלול תעסוקתי

    אחת מהמטרות של מכללת אר.אי.אס במסגרת לימודי יועץ משכנתאות, היא שילובם של בוגרי קורס ייעוץ משכנתאות במסגרת ״פרויקט הגשמה״- בפרויקט זה ימשיכו בוגרי קורס ייעוץ משכנתאות שסיימו את לימודיהם בהצלחה ועמדו בכל מטלות קורס המשכנתאות- לעבר קריירה בתחום ייעוץ המשכנתאות תוך ליווי צמוד של אנשי מקצוע מובילים בתחום המשכנתאות, אשר יעמדו לצידם בכל שאלה וייתנו מענה בזמן אמת לדילמות שיעלו ליועצי המשכנתאות במסגרת עבודתם כשגירים או כעצמאיים. בפרויקט הגשמה, לאחר סיום לימודי יועץ משכנתאות, ישנה אפשרות להשמה בתחום המשכנתאות, בשיתוף קבוצת אר.אי.אס ולשיתוף פעולה פורה לה זוכים בוגרי קורס יועצי המשכנתאות בסיום הלימודים. כך ניתן להיות יועץ או יועצת משכנתאות ברחבי הארץ ולקבל פניות מלקוחות המעוניינים בשירות ייעוץ משכנתאות באמצעות קבוצת אר.אי.אס המשלבת יועצי משכנתאות מכל רחבי הארץ.

    עוד על תהליך ההשמה של יועצי משכנתאות בקבוצת אר.אי.אס

    במסגרת תהליך ההשמה, לאחר לימודי יועץ משכנתאות, זוכה כל סטודנט לסטאז'. במסגרת הסטאז', מתלווה כל סטודנט ליועץ משכנתאות מומחה ומנוסה וזאת על מנת שיוכל לראות מקרוב איך הוא פועל ועובד בשטח. הליווי של יועץ המשכנתאות, יחד עם הסטודנט נעשה מאלף ועד תו. מהרמה של איתור לקוחות פוטנציאליים המעוניינים במשכנתא, דרך שיחה טלפונית, פגישה עם מבקש המשכנתא, החתמה של הלקוח על תנאי העבודה והשירות, עבודה מול הבנקים ובחינת כלל המשכנתאות המוצעות ועד תפירת משכנתא אישית ללקוח ובניית התמהילים הרלוונטיים. מכללת אר.אי.אס , רואה בסטאז' של התלמידים שסיימו את קורס יועצי המשכנתאות את ההבדל המהותי בין הצלחה לכישלון. המכללה מאפשרת לכל סטודנט לקבוע לעצמו את משך הסטאז' תוך בחינה יחדיו האם אותו סטודנט חש מספיק ביטחון להתחיל ולפעול בשטח לבדו.

    לימודי יועץ משכנתאות - שכר והשתלבות בתחום

    בוגרי קורס יועצי משכנתאות נהנים לרוב מהשתלבות מהירה בתחום. אם תרצו להסתכל על קורס לימודי יועץ משכנתאות כהשקעה- אזי החזר ההשקעה הוא מהיר וללא סיכון מיותר. תלמידים אשר סיימו קורס ייעוץ משכנתאות אינם צריכים להשקיע בציוד מיוחד, במשרד מפואר ובמחשוב יוצא דופן. בוגרי קורס יועצי משכנתאות מסיימים את לימודיהם (ואת הסטאז׳) ומוכנים לעבוד כיועצי משכנתאות מהשורה ולספק את שירותיהם עבור כל החפץ בכך (וכמובן עבור שיפור המשכנתא שלהם עצמם שדי בכך בכדי להירשם לקורס יועצי משכנתאות... היות ומדובר בחסכון של אלפי ועשרות אלפי שקלים ואף יותר מכך). לימודי ייעוץ משכנתאות כמוהם לימודי יזמות, לימודי שוק ההון או קורס תיווך הנלמדים במכללת אר.אי.אס- לימודים שלא פעם משלימים זה את זה ומוסיפים ידע ויתרון של הבוגרים כלפי לקוחות להם ניתן השירות, כלומר-בוגרי לימודי ייעוץ משכנתאות שסיימו בהצלחה קורס יועץ משכנתאות והפכו את הלימודים למקצוע או בחרו בקורס יועץ משכנתאות עבור ידע כללי, מגיעים ללקוח כאשר יש ברשותם ידע נצבר של קורס תיווך, או מתווך בעל ניסיון הבחור בקורס יועצי משכנתאות יוצרים יתרון משמעותי עבור הלקוחות שיכולים לקבל שירות נוסף מבלי להיעזר בשני אנשי מקצוע. לייעוץ אודות קורסים נוספים מוזמנים ליצור קשר עם המכללה.

    מה היא מטרת קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אר.אי.אס?

    מטרת קורס יועצי משכנתאות במכללת אר.אי.אס הינה להכשיר את יועץ המשכנתאות בשני מישורים.

    רובד מקצועי: לימוד יועץ משכנתאות יקנה את כל הידע המקצועי הנדרש- הכרת המשכנתא, מסלולי המשכנתא, המתאמת המשכנתא ללקוח, טיפול מנהלי, הכנה לעבודה מול הבנקים, היכרות עם סוגי המשכנתאות השונים ועוד.

    רובד בין אישי: לימודי יועץ משכנתא מביא לידי ביטוי את היכולת של יועץ המשכנתאות לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו הפוטנציאלי ולגרום להם לבחור בו בשוק תחרותי לצד יכולות של תקשורת בין אישית, שיווק עצמי וכיו״ב.

      [recaptcha]

      לימודי ייעוץ משכנתאות- פרטים

      משך הקורס:

      12 מפגשים (סך הכל 24 שעות)

      מרצי הקורס:

      מר אביתר בן פורת- מומחה למימון בתחום המשכנתאות ופיננסים, יועץ בכיר מרצה בתחום הנדל"ן, יזם נדל"ן, מתווך, מנהל פרויקטים, הנדסאי בניין, קונסטרוקטור ומתכנן מבנים.

      מר דני בריטמן - מומחה לפיננסים ושוק ההון

      הגברת איריס שוסטר- יועצת משכנתאות וכלכלנית

      הגברת דריה אוסטופצ'וק -מומחית למימון, משכנתאות ופיננסים

      מבנה קורס יועץ משכנתאות במכללת אר.אי.אס

      שיעור מס 1 של קורס יועץ משכנתאות:

      הקדמה: עולם המשכנתאות, ייעוץ בנקאי, ייעוץ פרטי.
      מושגים ועקרונות כלליים: ריבית משק/פריים, מדד המחירים לצרכן, לוחות סילוקין שפיצר/קרן שווה, גרייס/בוליט/בלון, ריבית ממוצעת למשכנתאות/עוגני משכנתאות, חישוב הצמדת מדד, חישוב הצמדת מט"ח.
      מסלולי הלוואות: ריבית קבועה צמודות מדד, ריבית משתנה צמודות מדד,
      ריבית קבועה לא צמודה + קל"צ משתנה (חדש), ריבית משתנה על בסיס מק"מ, ריבית משתנה על בסיס מטבע חוץ.

      שיעור מס 2 של קורס ייעוץ משכנתאות:

      המשכנתא והלווים: אפיון לווים+ זכאות ללווים, התאמת מסלולים ללווים, ביטוחים.
      תרגול מקדים: בדיקת כדאיות מחזור משכנתא למשכנתאות קיימות, בניית תמהילי משכנתא למשכנתאות חדשות במאפייני לווים שונים.
      המשכנתא והבנק: דרישות הבנק מהלווים, דרישות הבנק מהנכס, מנהל מקרקעי ישראל/טאבו, הסתדרות ציונית/מנהל אזרחי/טאבו ירדני, חברה משכנת.

      שיעור מס 3 קורס משכנתאות:

      נדל"ן/ השקעות בנדל"ן: בניה עצמאית, תשואת נדל"ן, הון עצמי, השקעות נדל"ן+ הלוואות לתושבי חוף, מינוף עצמי.
      תרגול ופרקטיקה: התאמת מסלולים ללווים , בדיקת כדאיות למחזור משכנתאות, בניית תמהילי משכנתא למשכנתאות חדשות.
      גיוס אשראי לפרטים ועסקיים

      שיעור מס 4 של קורס לימודי יועץ משכנתאות:

      תחקור משכנתא והצעת חלופות ללקוח מהתמהיל הראשוני של הבנק

      שיעור מס 5 של קורס לימודי ייעוץ משכנתאות:

      מחזורי משכנתא, ניהול משא ומתן מול הבנקים.
      סימולציות שיווק ומכירה טלפונית, סימולציות שיווק ומכירה פרונטלית.
      תרגיל מסכם: ביצוע סימולציות שלמות ומלאות של תמהילי משכנתא.
      משלב השיחה הראשונה, שיחת מכירה, בניית תכנית כלכלית, ביצוע יעוד.

      שיעור מס 6 של קורס ייעוץ משכנתאות:

      סימולציות שיווק ומכירה טלפונית, סימולציות שיווק ומכירה פרונטלית.
      תרגיל מסכם: ביצוע סימולציות שלמות ומלאות של תמהילי משכנתא.
      משלב השיחה הראשונה, שיחת מכירה, בניית תכנית כלכלית, ביצוע יעוד.

      שיעור מס 7 של קורס משכנתאות:

      סימולציות ותרגול תוכנת "Aloan"
      חשיבות השמאות המוקדמת
      קבלת אישור עקרוני/סופי למשכנתא

      שיעור מס 8 של קורס משכנתאות:

      עבודה מסכמת+ צ'קליסט, משימות ושאלות מול הלקוח תרגולים והשמה.

      שיעור מס 9 של קורס יועץ משכנתאות:

      בניית אסטרטגיה חכמה לעבודה מול הבנקים, מסלולים וריביות, מה לדרוש ואיך לדרוש מהבנקים למשכנתאות, סיכום וסימולציות
      חלוקת תעודות

      שיעור מס 10 של קורס ייעוץ משכנתאות:

      זכאות.
      משכנתא בפרויקט מחיר למשתכן.
      משכנתא בדיור הציבורי

      שיעור מס 11 של קורס יעוץ משכנתאות:

      סוגי קצבאות והיחס של הבנקים אליהן.
      משכנתא לבניה עצמית.
      משכנתא לכל מטרה.

      שיעור מס 12 של קורס לימודי ייעוץ משכנתאות:

      מִחזור משכנתא כולל קריאת דוחות יתרות.
      חיווי אשראי.
      דו"ח נתוני אשראי.
      ביטחונות במשכנתא.
      הגשה נכונה של בקשה למשכנתא מ-א'-ת'.

      שיעור מס 13 של קוס יועצי משכנתאות:

      חזרה למבחן של התאחדות יועצי המשכנתאות
      ופתרון שאלות מתוך המבחן

      שיעור מס 14 של קורס משכנתאות:

      עבודה מסכמת

      בתום לימודי ייעוץ משכנתאות יינתן פרקטיקום. הסטודנטים יצוותו לצוות יועצים מומחים על מנת לקבל הכשרה מעשית בשטח ולעבוד על תיקים של לוקחות קיימים.

      שאלות ותשובות בנושא קורס יועצי משכנתאות

      1האם כל אחד יכול ללמוד קורס ייעוץ משכנתאות?
      כל אחד ואחת יכולים ללמוד קורס יועצי משכנתאות ולהיות יועצי משכנתאות תוך זמן קצר. מכללת אר.אי.אס הכשירה אלפי יועצי משכנתאות בקורס יועץ משכנתאות במהלך השנים. בוגרי המכללה שהשתלבו בעבודה כשכירים או כעצמאיים ומספקים שירותי ייעוץ ללקוחות בכל רחבי הארץ. מה שנדרש מסטודנט המבקש ללמוד קורס ייעוץ משכנתאות הוא נוכחות בשיעורים, הקשבה ורצון להצליח בתחום ייעוץ המשכנתאות. אין תנאי קבלה מיוחדים לקורס יועצי משכנתאות.
      2מה רמת הביקוש בשטח של בוגרי קורס יועצי משכנתאות?
      מספיק לדפדף בין כותרות העיתונים, אתרי הכלכלה והרשתות החברתיות בשביל לראות שהדרישה למשכנתאות רק הולכת וגוברת מיום ליום. לצד הדרישה למשכנתאות עולה הדרישה ליועצי משכנתאות אשר יהיו לצידם של הלקוחות המבקשים משכנתא עבור רכישת בית, השקעה, מחזור וכיו״ב. יותר ויותר אנשים מבינים שההתמודדות מול הבנקים בעצמך בלקיחת משכנתא היא פחות כדאית וטוב שיש מי שיעמוד לצידך טרם לקיחת משכנתא המחייבת אותך לשנים ארוכות (משכנתא הינה העסקה הגדולה ביותר שאדם ממוצע יעשה בחייו). אז התשובה הברורה היא- שרמת הביקוש למסיימים לימודי ייעוץ משכנתאות היא בשיאה. לימודי ייעוץ משכנתאות בדרך קצרה וממוקדת במכללת אר.אי.אס בשילוב הליווי שתקבלו מאיתנו תוציא כל אחת ואחד מכם תוך זמן קצר כיועצי משכנתאות מקצועיים המשתלבים בעבודה נדרשת עם ביקוש גבוה במיוחד. כניסה לעולם זה מתאפשרת הודות לקורס לימודי יועץ משכנתא בו תוכלו להתחיל כבר בזמן הקרוב. לבדיקת פתיחת הקורס הקרוב למקום מגוריכם- צרו איתנו קשר.
      3היכן אוכל לעבוד לאחר סיום לימודי ייעוץ המשכנתאות?
      כמו בכל תחום ובכל מקצוע נלמד, כך גם לימודי ייעוץ משכנתאות. מכללת אר.אי.אס תעניק לך את כל הידע המקצועי והכלים בכדי לעבוד הן כעצמאי והן כשכיר בתחום ייעוץ המשכנתאות בכל רחבי הארץ. מעבר להכשרה המקצועית, לסטאז׳ ולליווי שתקבלו אצלנו- לא נדרשים הסמכות נוספות כדי להיות יועץ או יועצת משכנתאות מצליחים. קבוצת אר.אי.אס מאפשרת שיתוף פעולה מקצועי בסיום הלימודים והשמה בכל רחבי הארץ.

      מעוניינים לדעת עוד אודות קורס לימודי ייעוץ משכנתאות? מתלבטים או צריכים ייעוץ? מעוניינים לדעת האם לימודי ייעוץ משכנתאות מתאימים לכם? רוצים לשמוע על קורסים נוספים שיש לנו להציע לכם בתחום הנדל״ן, מסחר און ליין, תיווך יזמות והשקעות?


      צרו איתנו קשר עוד היום ונציג יחזור אליכם בהקדם עם מלוא הפרטים - כל הדרך להצלחה!

        [recaptcha]