מהו קורס תיווך

קורס תיווך בראשון לציון
07/06/2017
מה לומדים בקורס תיווך נדלן
01/03/2018

על קורס תיווך, לימודי נדל"ן, יזמות והשקעות בנכסים.

סיימתם את הצבא, עשיתם את הטיול של אחרי או את העבודה הקצרה בארץ, התאפסתם על האזרחות ועל החיים והגיע הזמן לחשוב מה הלאה. הרשו לנו להציע לכם קורס נדל"ן מקצועי ללימודי תיווך והכנה למבחן של רשם המתווכים.

ראשית, ידוע כי הנדל"ן הוא קטר הצמיחה של המשק והתחום שמוביל אותו. בונים יותר, מוכרים וקונים דירות יותר ושוכרים יותר, וכל המשק רץ קדימה, צומח, מתרחב ומשגשג. היכרות עם עולם הנדל"ן יכולה לפתוח בפניכם עולם חדש שבו עושים עסקאות במליוני שקלים, לומדים את רזי התיווך, מכירים את השוק הרותח של הדיור שעליו כולם מדברים, עושים היכרות עם שכונות ואזורים בהם ניתן ואפשר להשקיע ועוד.

רואים את עצמכם משחקים בשוק הנדל"ן למטרת השקעה? למטרת עבודה מסודרת בשירותי תיווך שיכולים להכניס לכם סכום כסף יפה לכיס? למטרת ידע מעמיק בנושאים משפטיים וכספיים הקשורים לנדל"ן? רוצים לראות מקרוב ואף לעשות עסקאות במיליונים, למכור ולקנות דירות ואולי גם להשכיר? אתם חייבים להכשיר את עצמכם בצורה מקצועית ולעבור קורס תיווך מקצועי.

קורס תיווך מקצועי לא רק ילמד אתכם על נדל"ן. הוא גם ילמד אתכם על השקעות ופיננסים, יכניס אתכם לעולם היזמות, יכיר לכם את הנושאים המשפטיים והחוקים בנושאי המכר והדיור ויתן לכם הכנה טובה למבחן הרשמי של רשם המתווכים. המבחן הזה יספק לכם תעודת הסמכה מוכרת וחשובה שתאפשר לכם לעסוק בשירותי תיווך בצורה מסודרת, חוקית ועם הידע הנכון.

אז איך מתחילים? קודם כל צריכים לקבל החלטה שבאמת קורס תיווך ולימודי נדלן זה בשבילכם. אם כן, מחפשים את המקום הקרוב לכם שבו מכללת RES מציעה את שירותיה, ויש לנו פריסה ארצית רחבה. לייעוץ והכוונה תמיד ניתן ליצור עימנו קשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *