איך לגשת לבחירת דירה ראשונה להשקעה?

איך לגשת לבחירה של מדינה לפני שמשקיעים בנדל"ן שנמצא בה?
27/07/2022
5 סיבות שבגללן אנשים בוחרים ללמוד מקצוע דווקא בתחום הנדל"ן כיום
04/08/2022

בשביל שתוכלו להגיע לרווחה כלכלית, הכסף שלכם יהיה צריך לעבוד בשבילכם ובך לעשות תשואה. אחת הדרכים הנפוצות ביותר להשגת אותה התשואה היא להשקיע בדירה. כמו בכל השקעה אחרת, גם השקעה כזו מכילה סיכונים לצד סיכוי של רווח נאה. את חלק מהסיכונים אפשר לצמצם וזאת על ידי הכנה יסודית מראש. היום נדבר על איך לגשת לבחירת דירה ראשונה להשקעה?

מהי פלטפורמת הומלי ואיך היא תעזור לכם בבחירת דירה ראשונה להשקעה?

הומלי הוא בעצם לוח נדל"ן של המון דירות למכירה. זאת אחת הפלטפורמות הטובות שיש לחיפוש נדל"ן. כל הנכסים נבדקים היטב לפני שהם נכנסים ללוח. ברגע שתיכנסו לאתר, על שעליכם לעשות הוא לחפש את הדירה להשקעה שהכי מושכת לכם את העין ולהתחיל את התהליך. אין ספק שהומלי הוא הפתרון עבורכם.

מה צריך לדעת לפני רכישת דירה להשקעה?

לפני שאתם מבצעים רכישת של דירה שנועדה להשקעה, הכינו את התוכנית שלכם, איך אתם מתכוונים להרוויח. בכל השקעה, אתם צריכים להבין עד לפרטים הקטנים מאיפה הרווח יגיע. דבר נוסף, הוא להבין מה התקציב שלכם, מה ההון העצמי שאתם מביאים איתכם לפתיחת העסק? חשוב שתזכרו כי שלהשקעה בדירה יש הרבה עלויות נלוות שייקחו חלק מההון העצמי שלכם. הדבר הבא הוא להבין מה האפשרויות להשקעה שיש לכם במסגרת אותו תקציב. וכל מה שנשאר הוא לצאת לדרך. תסתובבו בערים, תראו את הרחובות, את הדירות, לכו עם מתווך עם בלי לראות את הדירות אשר מוצעות למכירה, ולאט לאט תגבשו דעה.

איך בוחרים דירה להשקעה?

בשביל שתוכלו לבחור את הדירה להשקעה הכי טובה שתוכלו, עליכם לדאוג לכמה דברים. קודם כל, שהיא תהיה נגישה לתחבורה ציבורית. כאשר אתם רוכשים דירה להשקעה, אחד הדברים שמשפיעים על תשואה שעליכם לקחת בחשבון אחד הוא כמה זמן יעבור עד שתשכירו את הנכס. אם במקרה רכשתם דירה שהיא זולה ולא נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית, יש סיכוי שלא תצליחו להשכיר אותה במשך כמה חודשים. דבר שני שעליכם לעשות הוא לחשוב מה האופי של השוכרים הפוטנציאליים שלכם. אם אתם קונים דירה שהיא להשקעה והיא נמצאת ליד מוסד לימוד אקדמי, זה לאו דווקא אומר שסטודנטים קהל היעד שלכם. ברוב המקרים, דווקא כשיהיה מדובר על משפחות מקומיות מהאזור, זו יכולה להיות תחלופה אפשרית, מכיוון שהן בדרך כלל יהיו מעוניינות להישאר באזור לכמה שנים וכך גם בדירה. שיפוץ של הדירה הוא גם מהלך קריטי כאשר אתם מחפשים שישכרו אותה לאורך שנים ארוכות. ששיפוץ יהפוך את הדירה שלכם למושכת יותר בעיני אותם שוכרים אפשריים והוא בעצם מיועד לשפר את נוחות החיים של השוכרים. כל הנושא של המימון הוא אחד הדברים הכי חשובים שנוגעים לרכישת דירה. הוא גם ישפיע מאוד על תוך כמה זמן ההשקעה תחזיר את עצמה וכמובן גם על התשואה שתצא לכם מהשכרת הדירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *