האם באמת אפשרי לעשות כסף בתחום הנדל"ן בלי שיהיה לך הון גדול?

הכל אודות השקעות בקרנות REIT
12/12/2022
איך למצוא נכסים מסחריים משתלמים להשקעה?
25/12/2022

כיצד ניתן לקבל כספים בתחום הנדל"ן, וזאת מבלי לרכוש נכסים מניבים מלכתחילה ועל פי כן מבלי לארגן הון ראשוני? כל זאת ועוד, בכתבה הבאה.

אחריות אוהבת לצמיחה יעילה ומלאה?

כמו כל דבר, עלינו לפעול באחריות אוהבת, על מנת לוודא מקסימום צמיחה. מה זה אומר? נניח שיש לנו עציץ. אנחנו יכולים להשאיר אותו להסתדר לבד. ועם זאת, אנחנו יכולים להתבונן בתנאי המחיה האידיאליים עבורו ולראות אם יש לו כל מה שהוא צריך. ואם נגלה שיש משהו שאפשר לדייק, אז לדייק. באופן דומה, אם אנחנו רוצים לעשות כסף בתחום הנדל"ן, בלי הון ראשוני גדול – נניח, לאחר שהשלמנו קורס מתווכים ואנחנו רוצים להתחיל לעבוד בתחום – עלינו להבין, מה הדבר המדויק שיאפשר לנו מקסימום צמיחה במקסימום יעילות.

איך לצמוח באופן בריא וקשוב?

מה זה בעצם אומר? מהי אחריות אוהבת? אחריות אוהבת, זה כמו להיות גנן שממש אכפת לו ממה שצומח בגינה שלו. מדובר בגנן קשוב, גנן שרואה את הקיים ויודע איך לתת תשומת לב ומענה. גנן שכזה, כנראה יקבל יותר תוצאות (פירות עמל) מגנן שלא אכפת לו מה קורה בגנן, לא מסתכל מה צומח ואיך אפשר לסייע לצמיחה באופן אינטליגנטי וקשוב. איך זה קשור לעשיית / יצירת כסף בעולמות הנדל"ן? ובכן, מי מאיתנו שחושב להיות מתווך, בין היתר, יצטרך לגדל את הגינה שלו. בתוכה יגדל הביקוש למה שהוא עושה, כמו גם היכולת להצמיח פירות. מה זה בעצם אומר? ובכן, כדי להבין את זה, עלינו לראות כיצד מתווכים עושים כסף.

מה הן חלק ממטרותיו של מתווך?

מתווך עושה כסף כאשר יש לו נכסים, אותם הוא יכול להראות לאנשים ולהוביל למכירה. ככל שיש למתווך נכסים אטרקטיביים יותר, וככל שיש לו יותר אנשים מעוניינים – כך יש פוטנציאל לעסקאות חדשות. או זה, לפחות, הרעיון. על כן, מהי האחריות האוהבת מצידו של המתווך? מה יסייע לו לגדל פירות בגינה שלו? ובכן, עליו לוודא כי יש לו כמה שיותר נכסים אטרקטיביים, וכמה שיותר אנשים מתעניינים. זו כבר, כשלעצמה, תחימה של שתי מטרות גדולות. היה והצליח בזה, הוא הכין את השטח לקראת עסקאות חדשות ונפלאות.

לחשוב על מה רוצים ליצור

מתוך כך, אפשר לפרוט עוד המון תת מטרות. לדוגמה, על מנת להחזיק בפורטפוליו של נכסים אטרקטיביים, על המתווך להבין מה זה בכלל, עבורו, ועבור הלקוחות שהוא רוצה לעבוד איתם – נכסים אטרקטיביים. נכסים בעלות נמוכה יחסית? נכסים משופצים? נכסים באזור מסוים? נכסים בקומה מסוימת? נכסים עם פוטנציאל תשואה מסוים? נכסים עם איכות ספציפית כזאת או אחרת? עם איזה נכסים הוא רוצה לעבוד, ועם אילו נכסים הלקוחות האידיאליים שלו רוצים לעבוד. זה, ברמה המטפורית, יכול להקביל לשלב בו הגנן מסתכל על הגינה הריקה ותוהה מה הוא רוצה לגדל שם, ומה אנשים היו רוצים לקבל מגידולי הגינה.

זו דוגמה, לאחת ממיני, המוני מטרות – שניתן לבסס, על מנת להכין את השטח ולגדל משהו שיכול לגדול למגוון עסקאות נדל"ן – וכן, מתווכים, לא צריכים לרכוש את הנכס בעצמם, אלא רק למכור אותו בשם לקוחותיהם. ועל כן, אין הם צריכים להכין הון ראשוני, בהתאם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *