צור קשר

טיפים שימושיים להשקעות בסטארט אפ

יש כמה הבדלים מאוד קריטיים בין השקעה שהיא בחברת סטארט אפ לבין השקעה שהיא במניות. השקעה בחברות סטארט אפ למיניהן, מסוכנת יותר מכיוון שקיימת האפשרות שתאבדו את כל מה שהשקעתם. למרות זאת, במקרה בו החברה נמכרת ההשקעה שלכם יכולה להניב תשואה מאוד יפה. אז היום תקבלו טיפים שימושיים להשקעות בסטארט אפ. בואו נתחיל.

מהם הטיפים להשקעות בסטארט אפ?

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאדם אשר רוצה לבצע השקעה בסטארט אפ הוא לא בעל הון אינסופי, ולכן יש לו יתרון של פיזור הסכום אותו הוא רוצה להשקיע בין כמה וכמה חברות של סטארט אפ. המהלך הזה יעזור לפיזור של הסיכון ויגדיל את הסיכוי שלו כאשר החברה תימכר לתשואה גבוהה, וכך יכפר על ההשקעה ואף ירוויח. עליכם לבחור בזהירות רבה ולנסות להגיע לחברות אשר יש להן את הפוטנציאל הכי גבוה לתשואות. 

מה הם הדברים צריך לדעת לפני שמשקיעים בסטארט אפ?

לפני שאתם משקיעים בסטארט אפ, עליכם לבחון טוב טוב את היזמים שלה. חשוב מאוד שתבדקו את הרקורד שעומד מאחרי היזמים. האם הם יזמים שכבר ביצעו מכירה של חברה בעבר, האם יש להם שאיפות וחזון שהם לטווח ארוך, האם צוות היזמים מגובש ביניהם ועבדו כבר יחד בעבר, והכי חשוב לבדוק כי היזמים יוצרים ביניהם הרמוניה ואף משלימים האחד את השני בכל מה שקשור לניהול החברה, לטכנולוגיה שלה, לשיווק ועוד. הדבר הבא, הוא לבחון את השוק ואת המתחרים שלכם. עליכם לבחון את השוק שאליו המוצר שייך. השוק צריך להיות מספיק גדול, אתם צריכים לברר מי המתחרים של המוצר ומה היתרון של אותה חברה לעומת המתחרות שלה. אתם צריכים לבדוק כי המוצר עונה על מה שקהל היעד צריך או דורש. 

מה צריך לעשות לפני שמשקיעים בחברת סטארט אפ?

כאשר אתם באים להשקיע בחברת סטארט אפ, תבררו אם יש אפשרות להשקיע בחברה הזו גם בעתיד. הרבה חברות של סטארט אפ יעברו כמה סבבים של השקעה. בדרך כלל זה יתחיל מהשקעה בשלב של גיבוש הרעיון והפיתוח של המוצר הראשוני וימשיך לשלבים מתקדמים יותר. קיים סיכוי שהחברה שהשקעת בה, תקיים עוד סיבוב של השקעה ובשביל שתוכלו לשמור על החלק היחסי שלכם באחזקה של המניות, אתם תוכלו להשקיע עוד סכום כסף על מנת שהחלק שלכם לא יתכווץ. עליכם לבחון את כל המשקיעים במידה והם קיימים כבר בחברה. מומלץ לערוך עליהם בדיקת רקע ולברר אם הם נותנים עוד משהו לחברה מעבר לכסף שכבר השקיעו. האפשרות הכי טובה להשקעה היא שתצטרפו לסבבים של גיוס ההון, אשר יהיו בדרך כלל יהיו כבר משקיעים מוכרים וגם כאלה בעלי ניסיון. יהיה להם רקורד של מכירות חברות אחרות, תהיה להם מומחיות בתעשייה שבה החברה עובדת או שהם ישמשו כמדריכים וכיועצים לאותה החברה, כמו גם ליזמים אחרים גם לאחר שהם ביצעו כבר את ההשקעה. אותם משקיעים יהיו בעלי ניסיון עצום בתעשייה וזאת בעקבות שהם כבר ביצעו את כל מה שאתם אמורים לבצע, את בדיקת הנאותות לחברה האופציונאלית להשקעה ואם הם נכנסו בהשקעה, היא כנראה חברה כדאית והכל תקין איתה מבחינה משפטית. לפני שאתם משקיעים את הכסף, אתם צריכים לברר איך הוא הולך להיות מושקע בחברה, מהם היעדים השיווקיים והפיתוחים ואיך החברה מתכננת להגיע לאותם יעדים. עליכם לברר גם איך מחלקים את הכסף בין התחומים השונים של החברה ומהם היעדים אשר כל פעולה תתבצע בהם.

שתפו את הפוסט:
מאמרים קשורים
כתיבת תגובה
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לשיחת יעוץ

ההרשמה ללימודים

צור קשר

[leadercf7 camped="11032"]

 מסמכים בתחום הנדל"ן
– הסכם שיתוף פעולה בין מתווכים
– טופס הזמנת שירותי תיווך 2%
– טופס הזמנת שירותי תיווך בבלעדיות
– נוהל שיחה לגיוס נכס
– ניתוח והערכת נכסים דומים המוצעים למכירה
– הסכם הפרשי מכירה
– טופס הזמנת שירותי ייעוץ למשכנתאות
– ועוד

מסמכים למשכנתאות ופיננסים
– חוזי משכנתאות
– כתבי הסכמה של כל הבנקים
– דף קשר של עשרות בנקאיים בכל הבנקים
– שאלון אפיון ללקוח
– רשימת לקוחות החברה לשימוש בסטאז' כלידים למשכנתא
– ועוד עשרות מסמכים בתחום הנדל"ן והתיווך שישמשו אותך במהלך עבודתך
– ועוד

res-bs