טיפים חשובים לפני הקמת חברה בחו"ל

לאילו קורסים שוק הנדל"ן הרותח של ישראל מייצר ביקוש?
17/08/2022
טיפים שימושיים להשקעות בסטארט אפ
23/08/2022

אין ספק כי היתרונות של הקמת חברה בחו"ל הם רבים, אך הם גם משתנים ממדינה למדינה. חלק מן היתרונות הם הטבות מס שונות על הכנסות, הקלות מסוימות או אפילו פטור ממס החברות ועוד. לפני שאתם בוחרים באיזו מדינה אתם רוצים להקים את החברה שלכם, עליכם לבדוק כמה וכמה דברים. אנחנו פה היום כדי להסביר לכם מה הם הטיפים החשובים לפני הקמת חברה בחו"ל. מסוקרנים? המשיכו לקרוא ותגלו עוד.

מתי כדאי לכם להקים חברה בחו"ל?

יש כמה מקרים בהם כדאי לבצע הקמת חברה בחו"ל. אם אתם אנשים אשר עוסקים בייבוא ובייצוא, יהיו פעמים בהן יהיה לכם יותר קל להקים חברה באחת מן המדינות שיש לכן איתה קשר מסחרי. כמו כן, אם אתם מייצרים או משווקים מוצרים אשר מלכתחילה מיועדים לקהל מסוים בחו"ל, עדיף כבר להקים את החברה באותה המדינה. נוסף על כל אלה, גם כאשר אתם צריכים או רוצים לשמור על דיסקרטיות, חיסיון והגנה על בעלי המניות שלכם, מומלץ להקים את החברה מחוץ לגבולות המדינה.

מי יכול להקים חברה בחו"ל?

לכל מדינה ומדינה יש את החוקים שלה לגבי כל עניין הרישום של חברות על ידי משקיעים או בעלים זרים שהם לא תושבים או אזרחים של אתה המדינה. למרות זאת, בעיקרון, כל אזרח או תושב מדינת ישראל יכול להקים את החברה שלו בחו"ל ולרשום אותה לפי תהליך מסודר לפי התקנות של מדינת היעד בה ירצה להקים את חברתו. הסיבה שבה אנשים מקימים חברה במדינות זרות, היא סיבה עסקית, מיסים או סיבה פיננסית. כך שבעצם כמעט כל אחד יכול להקים חברה משלו בחו"ל.

מהן סוגי המדינות שאפשר להקים בהן חברה?

הבחירה שלהם באיזו מדינה לבחור להקמת החברה שאתם רוצים, צריכה להתבצע על ידי שיקולים עסקיים, שיקולים של רגולציה ושיקולי מיסים כמובן. מדינות אשר מוגדרות כמדינות רגילות או כמדינות מפותחות, אלה מדינות שאתם יכולים להירשם כבעלי החברה, יותר בשביל הצורך להפעיל פעילות עסקית באזור הגיאוגרפי של המדינה. אלו מדינות אשר יתאפיינו במיסים גבוהים יחסית ורגולציה שתהיה מוגדרת ומבוססת. כמו כן, יש גם מדינות אשר מוגדרות עם מערכת מיסוי שהיא או מתונה או נמוכה. אילו מדינות שיכללו בתוכן גם מדינות מפותחות ומובילות אך גם מדינות קטנות יותר. המדינות הללו יותר קלות בכל הנוגע לרישות של חברות זרות, הן כוללות מערכת מיסוי שהיא נמוכה ורגולציה פחותה יותר על הפעילות העסקית. הסוג האחרון של מדינות, הוא המדינות שנכללות במקלטי מס. בדרך כלל הן יהיו מדינות קטנות עם מעט מאוד משאבים. אותן המדינות ינסו למשוך משקיעים וחברות זרות על מנת שיצליחו להכניס מט"ח למדינה שלהם. במדינות הללו, התהליך של הקמת החברה יהיה הכי מהיר, הכי פשוט והכי דיסקרטי, ואפילו מערכת המיסוי תהיה מאוד נמוכה עד לכדי אפס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *