ניתוח ענף הנדל"ן של כפר סבא

איך שוברים קיר בבית?
04/05/2023
תכנון ועיצוב של בית פרטי באיזור השרון
17/05/2023

בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות עירונית מרשימה של העיר כפר סבא, אחת הערים הגדולות באזור השרון, אשר שטחה משתרע על פני 14 קמ"ר ונמצאת במרחק של כ-20 דקות בלבד מתל אביב. העיר כפר סבא מציגה נוף תרבותי, חינוכי, עסקי וחברתי, כמותו לא ראינו בשנים האחרונות. כחלק מההתפתחות העירונית בכפר סבא אשר מתגוררים בשטחה כ – 111,500 תושבים, ניתן לראות היצע של מקומות תעסוקה, אזורי בילוי ופנאי, מסעדות, מתחמי ספורט וכמובן פיתוח נדל"ן הכולל בניית שכונות חדשות המוסיפות אלפי יחידות דיור בר השגה, מתוך מטרה לסייע לזוגות צעירים לרכוש דירה ולהשתקע בעיר. מאמר זה עורך עבורכם סקירה מקיפה אודות העיר כפר סבא ופעילותה למען התושבים, תוך מבט לתוכניות הפיתוח העתידיות לבוא ובסופו, תוכלו לענות על השאלה האם זה הזמן לעבור לכפר סבא ולהיות חלק מעיר שטובת תושביה, נמצאת לנגד עיניה. 

התפתחות עירונית בתנופה מתמדת

כפר סבא הינה עיר אשר נמצאת בתנופה מתמדת, עיר אשר משקיעה משאבים רבים לטובת צמיחה ושגשוג עירוני וניתן לראות כי עתידה של העיר הינו טוב מתמיד וכולל רווחה לתושבים ברמה הגבוהה ביותר, כיאה לעיר מרכזית באזור השרון בכלל ובמדינת ישראל בפרט. ניתן לראות כיצד הפיתוח העירוני בא לידי ביטוי במיוחד באופנים הבאים:

  1. הגדלת היקפי הבניה בעיר – העיר כפר סבא, שמה לה למטרה להגדיל את היקפי הבנייה העירונית ובכך לאפשר דיור בר השגה, אשר ימשוך משפחות צעירות לעיר. כל העת ניתן לראות כיצד פרויקטים חדשים בכפר סבא, רוקמים עור וגידים ונוצרות שכונות חדשות המספקות תנאים ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר לכל שכבות הגילאים. 
  1. פיתוח עסקים והזדמנויות תעסוקתיות  – אחת המטרות של העיר כפר סבא, היא לספק היצע של מקומות עבודה וזאת מתוך מטרה, לאפשר לתושבי העיר בטחון כלכלי  ולאפשר להם להישאר בגבולותיה ולמנוע הגעה לערי המרכז לצורכי תעסוקה. לצורך כך, העיר כפר סבא, מקדמת פיתוח עסקים בעיר, היא מאפשרת הקמה של מגוון בתי עסק בעיר בתנאים נוחים וזאת מתוך מטרה, להגדיל את היצע מקומות העבודה העירוני ובכך לדאוג, לרווחה הכלכלית של התושבים. 
  1. מסעדות ומקומות בילוי – בכפר סבא תוכלו למצוא מגוון רחב של אזורי בילוי המציעים שפע קולינרי עשיר, חנויות אופנה, מתחמי ספורט ועוד מגוון עשיר של אטרקציות המתאימות לכל תושבי העיר. במרכז העיר תוכלו למצוא את סינמה סיטי כפר סבא, מתחם המציג אולמות קולנוע ברמה הגבוהה ביותר, לצד מתחם שופינג וקולינריה משובחת.

היצע רחב של דירות לקנייה ולהשכרה

לכל אורכה ורוחבה של העיר כפר סבא, תוכלו ליהנות מהיצע רחב של נדל"ן איכותי לקנייה ולהשכרה. מדובר על מגוון סוגי דירות המתאימים לצרכים השונים של הרוכשים. כך למשל ניתן להתרשם משכונות המציגות בנייני מגורים רבי קומות, שכונות של וילות ובתים פרטיים וכמובן ישנם גם אזורים של בניינים נמוכי קומות. מדובר על דירות המיועדות הן להשכרה והן לקנייה כאשר ממוצע מחירי הדירות בכפר סבא, ינוע סביב 2 מיליון ₪ לדירת 3 חדרים ועד 3.5 מיליון ₪ לדירת 5 חדרים. אילו מבנכם אשר מעדיפים לשכור דירה, יוכלו לעשות זאת עבור שכר דירה ממוצע של 6,000 ₪ עבור דירת 4 חדרים ושכר דירה ממוצע של  8,500 ₪ עבור דירת 5 חדרים מרווחת באזורים יוקרתיים ומפותחים יותר של העיר.

תשתיות תחבורה מתקדמות

כפר סבא הינה אחת הערים המתקדמות והמפותחות ביותר מבחינה תחבורתית. מדובר בעיר אשר מרושתת ברמה הגבוהה ביותר באמצעי תחבורה מגוונים המספקים מענה נרחב לצרכיי התושבים. הנגישות התחבורתית בעיר, הינה כה מגוונת וכל זאת מתבצע אודות למערכת תחבורתית מתקדמת הכוללת שירותי רכבות, מוניות, אוטובוסים, המציגים היצע נרחב של קווים, אשר יאפשרו הגעה לכל נקודה בעיר ובכך לספק מענה ישיר ואיכותי לבעיית הפקקים בעיר ובעיקר באזורים המרכזיים שלה. 

מצוינות בחינוך

מערכות החינוך בכפר סבא, הינה מהאיכותיות ביותר במדינת ישראל. מדובר על מערכת אשר שמה במרכז את התלמיד ומספקת עבורו את כל הכלים, אשר יאפשרו לו להצליח ולהתקדם בתוך עולם רווי לחצים, מתחים ותחרות אינסופית ולהצליח להשיג את המטרות השונות שהוא הציב לעצמו במהלך חייו האישיים. תקציב החינוך בעיר, הינו מהגבוהים ביותר בעיר, מתוך מטרה להשקיע רבות בדור העתיד ולספק לו את שיטות החינוך האיכותיות ביותר. 

שירותי בריאות מתקדמים

כפר סבא מציעה מגוון רחב של שירותי רפואה, אותם תוכלו לקבל במסגרת קופות החולים אשר פורסות באופן שיטתי ונרחב את הסניפים השונים ברחבי העיר מתוך מטרה לספק את השירות הטוב והקרוב ביותר למבוטחים השונים בקופות החולים. בנוסף, ישנו בעיר את בית החולים "מאיר" אשר מספק שירותי רפואה דחופה, לצד שירותי רפואה במחלקות אחרות המספקות טיפול רפואי ללא דופי תוך שימוש במכשור רפואי מתקדם המיטיב עם המטופלים. 

לסיכום

העיר כפר סבא מספקת איכות חיים גבוהה לתושביה, תוך השקעת משאבים רבים לטובת הקניית רמת חיים גבוהה ואיכותית התורמת לכך שמשפחות צעירות בוחרות לגור בכפר סבא, להשתקע בה, לגדל בה את ילדיהם וליהנות משירותי הרווחה הגבוהים, מסעדות בכפר סבא, מקומות בילוי, מוסדות תרבות, שירותי רפואה ועוד. מכל האמור לעיל לאורך המאמר, האם אתם חושבים כי זהו הזמן לעבור להתגורר בכפר סבא ולהיות שייכים לקדמה ולהתפתחות העירונית המתרחשת בעיר? 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *