שוק העבודה בתחום הנדל"ן בישראל בתקופה הנוכחית

הדין על חשבוניות פקטיביות במקרקעין
10/05/2022
עליית מחירי הנדלן ב-2022 – מה הסיבות לכך ואיך עושים מתופעה כזאת כסף?
23/05/2022

שוק העבודה בתחום הנדל"ן בישראל גדל ופורח מיום ליום. בשנים האחרונות ניכרת עלייה במקומות העבודה, בתעסוקה ובביקוש לעובדים מיומנים של העוסקים בקרקע וברכוש. שוק הנדל"ן בישראל מציג צמיחה מתמדת, כאשר מספר העסקאות עולה. הגידול במספר העסקאות והצדדים המבצעים מעיד על יציבות בשוק זה

ענף הבנייה בנדל"ן והשפעתו על שוק העבודה בתחום הנדל"ן בישראל

ענף הבנייה בנדל"ן הוא אחד הענפים החשובים בישראל, העוסק בתחום הדיור והבנייה. שוק הנדל"ן מאופיין בביקוש גבוה מאוד לעובדים שיוכלו לעמוד בסטנדרטים הנדרשים מבחינת השכלה, מיומנות וניסיון, וכן מבינים את המאפיינים הייחודיים של תחום זה. כמה אלפי עובדים מועסקים בענף הנדל"ן. עם זאת, רבים מהם עובדים עבור קבלני משנה שאינם משלמים הטבות סוציאליות, מה שמאלץ את אותם עובדים להצטרף לפנסיה ולקופות בריאות של מעסיקיהם הישירים. סביר להניח שמספר העובדים בתחום ימשיך לגדול בכ-2% בשנה בשנים הקרובות, בשל שילוב של גידול אוכלוסיה, עלייה בביקוש.

לדירות וכן מגבלות היצע (עקב מגבלות רגולטוריות על בנייה)

עין הגלובליזציה והניידות הגוברת בהקשר לשוק

שוק העבודה בתחום הנדל"ן בישראל ושוק הנדל"ן פועלים במישור הארצי והאזורי (מטרופולין). הרמה הארצית היא משרד הבינוי והשיכון, המגדיר את המסגרת הרגולטורית, גופי הרישוי וועדות התכנון. הם מאשרים תוכניות ייעוד ותוכניות בנייה, עוקבים אחר זמינות הקרקע, עורכים תוכניות פיתוח לפרויקטים גדולים הקשורים להגנת הסביבה ושימור אתרים היסטוריים, קובעים את מדיניות הממשלה בנושא רכישת קרקע לצורכי בנייה ומוציאים היתרים להקמת ישובים וישובים.

בשוק העבודה הישראלי, תחום הנדל"ן נותן כיום הזדמנות טובה לבוגרים ישראלים, המחפשים עבודה ראשונה. תחום הנדל"ן דורש המון עובדים העוסקים ביחסי ציבור ושיווק, יזמים ופועלי בניין, מהנדסים ואדריכלים… הזדמנויות העבודה לאחר סיום לימודי הנדל"ן עולות בהתמדה. אחד התחומים החמים בשוק העבודה הוא בודק שכר מוסמך מומחה. זה אומנם לא מתקשר ישירות לתחום הנדל"ן, אבל זה מקצוע נדרש בכל תחום ובעיקר בחברות גדולות כמו תאגידי נדל"ן שמעסיקים עובדים רבים. תחום המקרקעין גדול ביותר עבור בוגרי ישראל המחפשים את העבודה הראשונה שלהם – וזה לא מפתיע. תחום הנדל"ן מציע עבודה רבה למי שעוסק ביחסי ציבור ושיווק.

הזדמנויות להתברג אל תוך שוק העבודה בתחום הנדל"ן בישראל

לבוגרי ישראל יהיה מגוון רחב של הזדמנויות קריירה בתחום הנדל"ן, עם יצירת משרות חדשות בתחום יחסי הציבור והשיווק, יזמים ופועלי בניין, מהנדסים ואדריכלים… אחת האפשרויות הטובות ביותר שיש לך כשאתה מחפש עבודה, היא לעבוד בתחום הנדל"ן. משרות נדל"ן זמינות כמנהלי שיווק ויח"צ, כמפתחים ופועלי בניין, כמהנדסים ואדריכלים… תחום הנדל"ן יכול לספק הזדמנות לצעירים עובדים המחפשים את העבודה הראשונה שלהם. בונים ומהנדסים, מומחי יחסי ציבור ומשווקים, התחום מציע שפע של הזדמנויות תעסוקה.

מגוון משרות והצעות לבוגרים

נדל"ן הוא תחום נהדר להיכנס אליו כשמחפשים את העבודה הראשונה שלך. אתה יכול לעבוד בשיווק, פיתוח או ארכיטקטורה. לחברות הנדל"ן בישראל יש לרוב מגוון רחב של משרות קבועות, ומדי כמה שנים הן מספקות לסטודנטים ולבוגרים הזדמנות ממדרגה ראשונה להתחיל לעבוד ולבנות את הקריירה המקצועית שלהם. ענף הנדל"ן השתנה משמעותית בשנים האחרונות והשוק זקוק ליותר אנשים. כיום ישנן הזדמנויות רבות בתחום ושיעור התעסוקה גבוה למדי, ולכן זה זמן טוב להיכנס לתחום זה.

אם אתה בוגר טרי בישראל, שקול את ענף הנדל"ן. תחום מגוון זה מציע אינספור משרות שונות העושות שימוש במיומנויות ותחומי עניין רבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *