בעל עסק – כך תוכל לממן רכישת משרד מבלי להיכנס לחובות

מה לומדים בקורס תיווך נדלן
01/03/2018
מכירת דירה: איך עושים את זה נכון?
29/09/2021

כאשר אתם מקימים עסק ורכישת משרד עומדת על הפרק, סביר להניח שתזדקקו למימון עסקי. מציאת מודל המימון הנכון חשובה ביותר, מכיוון שאם לוקחים כסף מהמקור הלא נכון, עשויים לאבד חלק מהחברה או העסק או למצוא את עצמכם נעולים בתנאי החזר לא נוחים שיפגעו בצמיחה שלכם לאורך שנים רבות בעתיד. 

ישנן כמה וכמה דרכים למצוא מימון לעסקים

כאשר אתם מחפשים מקור מימון למשרד עומדות לפניכם כמה וכמה אפשרויות, אחת מהן היא לקיחת הלוואה, אופציה הדורשת החזרים חודשיים קבועים עד לפירעון החוב. אופציה נוספת היא מציאת משקיעים, במקרה הזה אתם לא צריכים להחזיר את הכסף אבל המשקיע יחזיק באחוז מהעסק שלכם תמורת ההשקעה הכספית, ואולי תהיה לו אפילו יותר שליטה מלכם. אתם יכולים להיעזר בבני משפחה או חברים כדי שילוו לכם את הכסף, או לקחת משכנתא ולשעבד משהו בתמורה במקביל, כמו למשל את הבית שלכם. 

המון פעמים האופציה הראשונה תהיה עדיפה יותר, כאשר אתם יכולים להלוות את הכסף מהבנק או מגוף חיצוני לבנק שמציע לכם תנאים נוחים. 

בקשת הלוואה מהבנק – איך זה עובד?

כאשר אתם זקוקים להלוואה אתם פונים לבנק ומגישים בקשה, אם העסק שלכם נמצא בשלבי פיתוח מוקדמים, הבנק יבדוק את האשראי האישי שלכם. אם יש לכם עסק שפועל כבר כמה שנים בשוק, סביר להניח שהבנק ירצה לבחון את כל הספרים שלכם ולעשות בדיקת נאותות. כמובן שמדובר בתהליך בירוקרטי שעשוי לקחת זמן, מה גם שלא בטוח שבסופו תקבלו אישור. אם הבנק כן יאשר את הבקשה שלכם הוא יקבע תנאי תשלום, כולל ריבית. 

כדאי לבדוק – מקור מימון חוץ בנקאי

אפשרות נוספת שעומדת לרשותכם היא לפנות למקור מימון חוץ בנקאי כמו למשל מיכמן אשראי לעסקים. המומחים של מיכמן להלוואות גישור לעסקים ידעו כיצד לסייע לכם באופן מהיר ומקצועי ולסייע לצמיחת העסק ולפעילותו הרציפה. כאשר אתם בוחרים במקור מימון חוץ בנקאי חשוב שתשימו לב שמדובר במקום בעל רישיון מורחב למתן אשראי ושירות בנכסים פיננסיים, שזהו עסק מוכר ששמו הולך לפניו, והוא שיכול לספק לכם את הפתרון שאתם מחפשים ללא הרבה בירוקרטיה (בניגוד לבנק) עם סל מוצרים רחב וליווי אישי ומקצועי.

בשורה התחתונה, הלוואת גישור לעסקים מציעה יתרון גדול לעסק שלכם והיא כנראה מקור המימון הפשוט, היעיל והמהיר ביותר, אם תרצו לקנות משרד. שיטה זו מציעה לכם יתרונות רבים, וכדי שהם יבואו לידי ביטוי, שימו לב שאתם לווים ממקום אמין ומקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *