רוצים לרכוש נדל״ן? אלו הם אנשי המקצוע שיעזרו לכם למצוא ולהוציא לפועל עסקה משתלמת

מה כדאי לקחת בחשבון כשמשקיעים בפרויקט שעוד לא נבנה?
22/11/2021
קורסים שיעזרו לכם להתנהל טוב יותר מבחינה פיננסית כדרך קבע, לא רק במסגרת העבודה
23/11/2021

רכישת נדל״ן הייתה מאז ומתמיד מקור לבטחון אישי ומשפחתי. הצורך ב-4 קירות משל עצמך מעניקה בטחון פסיכולוגי ופיזי כאחד כפי שאומר הביטוי ״ביתי הוא מבצרי״. אם אתם עומדים בפני צורך לרכוש נדל״ן, בין אם כבית ראשון עבור המשפחה או אם כהשקעה, כדאי ומומלץ להיעזר באנשי מקצוע בתחום, כאלו הבקיאים בשוק הנדל״ן ועוסקים בו מסביב לשעון. רבים מעדיפים לגשת בעצמם לביצוע עסקת נדלן, ללא עזרת אנשי מקצוע, ללא צורך בייעוץ משכנתאות או באנשי נדלן אשר סיימו קורס תיווך או קורס נדלן ועוסקים בכך מסביב לשעון.

ההבדל הוא שהפער בין הידע הנרכש בקרב אנשי המקצוע לעומת מי שמבצע עסקת נדלן בפעם הראשונה, או אחת לכמה שנים הוא פער גדול הכולל כדאיות לרכישת נכס במקום כזה או אחר, תמחור נכס בהתאם לאיזור המגורים, יכולת משא ומתן של איש נדלן או יכולת מיקוח של מי שסיים קורס ייעוץ משכנתאות ומכיר את נותני המשכנתאות והמסלולים, את התנאים בבנקים ומעבר להכל- היכולת של אנשי המקצוע להביא ללקוח עסקה טובה יותר וחסכון משמעותי של זמן וכסף בביצוע כל עסקת נדלן, קטנה כגדולה.

תחשבו לרגע על המקצוע שלכם, ודאי נתקלתם לא פעם בצופה מהצד, חבר או בן משפחה שטען שגם הוא יכול לעשות את מה שאתם עושים, או לפחות להבין את מה שאתם עושים תוך זמן קצר,. אם אתם עוסקים שנים בתחום עבודתכם, בין אם כעצמאיים ובין אם כשכירים אתם ודאי יודעים שכדי להגיע לרמת הידע והמקצועיות שלכם, צריך לעבוד בתחום שנים, או לכל הפחות חודשים ארוכים, יום אחר יום כדי לדעת את נבכי המקצוע ולהגיע להתמקצעות ברמה גבוהה. כך גם בתחום הנדל״ן. אנשי המקצוע נמצאים לצידכם כל הדרך לביצוע עסקה משתלמת לשני הצדדים, אחרת…לא תהיה עסקה.

קחו למשל יועץ משכנתאות אשר סיים לימודי ייעוץ משכנתאות ומציע לכם את שירותיו. על פניו, אתם יכולים לעשות את השירות אותו הוא מציע לבדכם, לגשת לבנק, לפרוס בפניו את עסקת הנדל״ן אותה אתם רוצים לבצע ולקבל מסלולי משכנתא בקלות ובמהירות. אז למה בעצם צריך יועץ משכנתא לצידכם? יועץ משכנתא טוב המבין בתחום ייעץ לכם כיצד לבצע את העסקה בדרך היעילה והחסכונית ביותר שתוכל לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים ואף יותר, להתאים את סוג המשכנתא למשק הבית הספציפי שלכם ומעל הכל להיות נאמן אך ורק לכם ולא לבנק כזה או אחר. נוסף לכך יועצי משכנתאות רבים מציעים שיתופי פעולה עם גורמים נוספעם שתצטרכו בדרך לעסקת הנדלן שלכם: שמאים, מתווכים ועורכי דין ויחסכו מכם לא מעט ריצות וטרטורים בין אנשי מקצוע שונים, וגם חסכון בעלויות. 

תפקידו של יועץ המשכנתאות הינו חדש יחסית. מקצוע ייעוץ משכנתאות הלך והתפתח בשל ביקוש וצורך אדיר של רוכשי הדירות בבואם לקבל משכנתא מהבנקים. רוכשי הדירות אינם בקיאים דיים במסלולי המשכנתא, בריביות ובמסלולים השונים ומכאן הלכה והתפתחה תעשייה משגשגת של יועצי משכנתאות הבקיאים בחוקים, בתקנות, במסלולים ובריביות השונות ומבטיחים ללקוחות המבקשים משכנתאות, את המסלול המיטבי עבורם בהתאם לצרכים, להכנסות המשפחה, הכנסות עתידיות ושינויים כאלו ואחרים אשר ישפיעו על תמהיל החזרי המשכנתא שנים ארוכות. 

יועץ משכנתאות מקצועי יחסוך למשפחה התרוצצויות בין הגופים השונים לצורך קבלת המשכנתא, חישובי מסלולים מותאמים וסימולציות, אך מעל הכל תפקידו של יועץ משכנתאות הוא לחסוך לכם כסף, המון כסף במהלך השנים באמצעות ביצוע אופטימלי של תמהיל המשכנתא ההולך ללוות אתכם המון שנים.

יועץ משכנתאות מנוסה יחסוך מכם לא מעט פגישות ושיחות טלפון, הגשת מסמכים, משא ומתן מול בנקים לצורך משכנתא אטרקטיבית, אין ספור חישובים ומסלולים בהתאם למידע שתספקו להם – כל הדרך לעבר המטרה. 

הצורך במתווך בעסקת נדלן

בבואך לבצע עסקת נדל״ן מומלץ וכדאי להיעזר בשירותיו של מתווך מוסמך, כזה המכיר את האזור שבו הנך מעוניין לבצע את העסקה. מתווך מקצועי, חי ונושם את השטח מסביב לשעון, יודע היכן ניתן לנהל משא ומתן עבורך ולהתאים עבורך את הנכס שחיפשת מתוך כלל הנכסים המוצעים למכירה. נכון, המתווך גובה עמלה בעד השירות אותו הוא מציע, אך עסקה נדלני״ת טובה שתהיה לשביעות רצונך ותחסוך לך התרוצצויות, התמקחויות וביקור בנכסים לא רלוונטיים שווה את המחיר, מעבר לכך, איש נדלן טוב ידע לכוון אותך לעבר הנכס שחיפשת בהתאם לתקציב שהגדרת מראש, ואף יוכל למצוא עבורך נכס ממאגר הנדל״ן המקצועי שברשותו בסכום נמוך יותר. לצד חיפוש נכס עבורך, איש הנדלן יוכל לבצע בקלות יתרה עסקה של מכירת הנכס הנוכחי שלך כך שתיהנה גם ממכירה וגם מקנייה של נכס על ידי איש מקצוע בקלות יחסית ומעבר להכל- לא לחרוג מהתקציב שהקצית לכך, גם ברכישת הדירה שברשותך וגם בבואך לרכוש נכס חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *