ממה שווי נכס מורכב ואיך להגדיל אותו?

אודות ניהול ואחזקת דירות נופש
13/07/2022
איך לבחור קבלן אלומיניום לפרויקט בנייה?
20/07/2022

יותר ויותר אנשים קונים נכסים בין אם אלו בתים או נכסים מסחריים. אך אפשר לראות כי שוק הנדל"ן מתקרר ולכן בעלי עסקים רבים צריכים לבחון ממה מורכב שווי הנכס שלהם? אם כן כיום זה ברור כי למיקום יש השפעה עצומה על שווי הנכס שלכם. ככל שהנכס ממוקם במקום יותר טוב כך הנכס יהיה שווה יותר.

אך שווי הנכס לא מורכב רק ממיקום אלא גם ממצב הדירה שלכם. דירה חדשה תהיה שווה הרבה יותר מאשר דירה ישנה ודירה משופצת תהיה שווה יותר מאשר דירה לא משופצת. לכן אם אתם רוצים להעלות את שווי הנכס שלכם אחד הדברים החכמים ביותר שאתם יכולים לעשות זה לשפץ את הדירה שלכם וכך בהשקעה קטנה יחסית השווי של הנכס שלכם יכול לעלות במאות אלפי שקלים.

מה הקשר בין עיצוב ושווי הנכס?

עליכם לדעת כי יש עוד דבר שאפשר לעשות להעלאת שווי הנכס שלכם וזה עיצוב אדריכלי. עיצוב פנים יכול לשפר מאוד את שווי הנכס שלכם ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת. כך למשל בחירה חכמה של ריהוט למשרד יכולה לשדרג כל נכס מסחרי.

ברגע שאנשים רואים נכס מעוצב הם מיד מוכנים לשלם עליו יותר וזה דבר שאין עליו עוררין. עוד יתרון של עיצוב פנים נוגע לעובדה כי נורא זול לעשות אותו. כך בבחירה של כמה תמונות, רהיטים וצבעים אנו משדרגים את מצב הנכס שלנו והופכים אותו להרבה יותר יפה ולכן גם אנו יכולים לגבות עליו הרבה יותר כסף וזאת בהשקעה מאוד אבל מאוד קטנה.

האם כדאי לי לעצב את הנכס לבד?

עליכם להבין כי עיצוב פנים הוא מקצוע לכל דבר ועניין והוא מחייב ידע, ניסיון, לימוד, מקצועיות ועוד ועוד. לכן אם אתם לא מעצבי פנים ולא למדתם את המקצוע הזה לא כדאי לכם לעצב לבד את הנכס.

ההבדל בין עיצוב עצמאי ועיצוב עם מעצב פנים הוא שמיים וארץ וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. לא רק זאת אלא שנכס אשר עוצב על ידי מעצב פנים יהיה שווה הרבה יותר מאשר נכס שעוצב בצורה עצמאית ולכן עיצוב פנים על ידי מעצב זה הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות אם אתם רוצים להעלות את ערך הנכס שלכם.

איך אבחר את מעצב הפנים הטוב ביותר לעיצוב הנכס שלי?

אין ספק כי אנו צריכים לבחור את מעצב הפנים הטוב בשוק וזה אומר שאנו צריכים לראות עיצובים קודמים של המעצב. ברגע שנראה את העיצובים הללו נוכל לדעת האם אנו יכולים לסמוך על המעצב או שמא כדאי לבחור מעצב אחר אשר אנו יותר מתחברים לסגנון שלו ואוהבים את העבודה שלו הרבה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *