איך לבחור קבלן אלומיניום לפרויקט בנייה?

ממה שווי נכס מורכב ואיך להגדיל אותו?
20/07/2022
שלב הבניה מהתכנון ועד הבית – כיצד זה בא לביטוי במחיר הנכס
26/07/2022

בחירה של קבלן אלומיניום איכותי עשויה להיות משימה של ממש בעבור פרויקט הנדלן הבא שלכם. ההגעה לאיש הנכון, חשיבות הבטיחות שבתהליך וכמובן העלויות – הם רק חלק מהפרמטרים אשר עושים את הבחירה לקשה כל כך. אז איך עושים אותה כהלכה? גלו הכל בכתבה הבאה.

בקרו בפרויקטים נדלנ"יים אשר אותם הקבלן ביצע

חשוב לבקר ולראות פיזית פרויקטים קבלניים אשר עליהם חתום הקבלן ולהבין בדיוק מה היה התפקיד שלו. העדיפו לצפות במבנים אשר הקונסטרוקציה שלהם מזכירה את זו של הפרויקט שלכם ובדקו את האספקטים הפונקציונליים והדקורטיביים שבפרויקט. אל תתביישו גם לשאול אודות היחס האישי שלה זכו היזמים – בכדי להבין האם אתם.

עשו סקר שוק בכדי לעמוד ביעדי התקציב

 בכדי שתוכלו לעמוד ביעדים התקציביים של הפרויקט ולסיים אותו עם תשואה מירבית, חשוב שתעשו סקר שוק בין כמה קבלני אלומיניום מובילים. בדקו מי יכול להציע לכם את המחיר הטוב ביותר, מי מהם מחזיק מפעל אלומיניום פרטי והתקשרו אך ורק אם מי שיכול לעמוד מאחורי ההצעה שלו. בכל מקרה, רצוי לקבלה בכתב ובאופן מפורט, בכדי שתוכלו לעשות את השיקול הפרטי שלכם עם כל האינפורמציה הרלוונטית מול העניינים.

אל תתפשרו על הבטיחות

מכיוון שאתם לא רוצים לסכן את השם שלכם או את שלומם של הדיירים בפרויקט הנדלן הבא שלכם, כדאי להקפיד על עניין הבטיחות. לכן, חשוב לקבל האסמכתאות אשר מעידות על יכולותיו של קבלן האלומיניום באספקט זה ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר. בישראל ישנם מגוון של קבלנים אשר שמם הולך לפניהם ואין שום סיבה שתקבלו את העבודה המדויקת והבטוחה ביותר גם בפרויקט שלכם.

העדיפו קבלן שעובד בזמן 

מכיוון שבכל הנוגע לפרויקט בנייה זמן הוא לא רק כסף אלא הרבה מאוד כסף, מומלץ לבחור בקבלן אשר ידוע בזכות העמידה שלו בזמנים. לכן, שווה לשאול כמה אנשים הוא מחזיק וכמה צוותים יש לו – לפני שמתקשרים בחוזה כלשהו. בחרתם לחתום על חוזה? על תשכחו להוסיף הערת הזהרה בנוגע לזמני המסירה של הפרויקט בכדי שלא תאלצו להפסיד כסף עקב התנהלות שאינה  מקצועי.

שאלו קולגות על מי הם ממליצים (ועל מי הם לא)

למרות שנדלן הוא עולם תחרותי למדי, בסופו של דבר מדובר באנשים. לכן, במידה ויש לכם קולגות שאתם מיודדים איתם, אל תתביישו לשאול ולהתייעץ איתם במי כדאי לבחור. ברוב המקרים תקבלו המלצה או דיס המלצה ( לא פחות חשוב) ממקור ראשון ותנצלו את הניסיון של אחרים בכדי לא ליפול על קבלן שאינו בשורה הראשונה. במילים אחרות: ידע זה כוח ושווה לכם לנצל את הקשרים החברתיים שלהם בכדי לזכות בו.

בדקו כמה זמן הקבלן עובד בשטח

בכדי שלא תיפלו עם קבלן מתחיל אשר אין לו את הידע והניסיון המתאימים לפרויקט הבניין שלכם, שווה לבדוק מאיזו שנה התחיל הקבלן לעבוד ואיזה מוניטין יש לו. קבלנים מנוסים יותר, מכירים את כל הטכניקות החשובות ויודעים לעבוד בצורה אשר תאפשר לכם לישון בשקט. קבלנים מתחילים יותר, עלולים להתגלח על חשבונכם – וזה בהחלט משהו שכולנו נרצה להימנע ממנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *