איך להתחיל ברגל ימין קריירה של מתווך נדלן לאחר סיום הקורס?

להרוויח כסף מבלי לצאת מהבית – כך גם אתם תוכלו לעשות את זה!
21/02/2022
טיפים למתווך מתחיל
01/03/2022

נדלן הוא אחד התחומים המורכבים ביותר במשק הישראלי. שוק הנדלן עשוי גם להיות מתגמל מאוד, ובפרט למתווכים שעברו את הקורס המתאים ומצוידים ביכולות רלוונטיות, ולא פחות חשוב, חריצות. כדי להתחיל ברגל ימין את הקריירה בתחום התיווך, מומלץ ליישם את ההמלצות שמפורטות בעמוד זה.

הצטרפות למשרד מצליח

אופציה אחת להתחלה ברגל ימין של קריירה בתחום הנדלן היא הצטרפות למי שכבר נהנה מהאפשרויות הרבות שמספק עולם זה. הצטרפות למשרד מצליח – בין אם מדובר במשרד בוטיק ובין אם משרד שהוא חלק מרשת גדולה – מייצרת בסיס יציב, שהוא כמובן מצרך חיוני בתחילת הדרך. יתרון אחד הוא התשתית הלוגיסטית לפעילות יעילה בתחום, יתרון שני הוא האפשרות ללמוד גם אחרי סיום קורס תיווך נדלן, בזכות העבודה לצד מומחים מנוסים – דרך למידה אפקטיבית מאוד בתחומים רבים ובהם גם נדלן. עוד יתרון שהוא שאין צורך לסכן הון עצמי כדי לפעול, ובהמשך הדרך ניתן לפתוח גם עסק עצמאי.

פעילות עצמאית

במאה ה-21 קל מאוד לפתוח עסקים עצמאיים, ויש גם סיבות רבות לעשות זאת. למעשה מתווך נדל"ן אפילו לא זקוק למשרד קבוע – רוב הפגישות עם הלקוחות מתבצעות ממילא בנכסים השונים, גם כשמדובר במי שרוצה למכור או להשכיר דירה, משרד, חנות וכו', וגם במי שרוצה לרכוש או לשכור נכס כזה או אחר. במידת הצורך ניתן לשכור חלל עבודה לפרק זמן קצר לצורך פגישת עבודה, ומאחר שסמארטפון הוא כיום מחשב לכל דבר, גם מבחינה זו אין צורך בציוד יקר או תשתיות רחבות.

היתרון העיקרי של הקמת עסק עצמאי הוא פוטנציאל ההכנסות הגבוה באמת – בתנאי כמובן שמשקיעים זמן, מאמץ, אנרגיות ומחשבה בפעילות. מתווכים מוכשרים יצליחו לבנות קהל לקוחות נרחב כבר תוך זמן קצר, ולממש את הפוטנציאל שלהם. עוד יתרון הוא הגמישות המרבית מבחינת שעות העבודה, ולמי שאוהב לעשות דברים בדרך שלו, קריירה עצמאית היא רכיב הכרחי בחיים עם איכות.

השלב הראשון בדרך להקמת עסק עצמאי הוא פתיחת תיק עוסק מורשה במשרדי מע"מ. לאחר מכן יש לפתוח תיק גם במס הכנסה – ולאחר מכן ניתן להתחיל לרקום עסקאות נדל"ן מנצחות ולקבל עמלות.

דגשים חשובים לקריירה בתחום הנדל"ן

גם למי שבוחר להצטרף למשרד תיווך קיים או לרשת וגם למי שבוחר באופציה של קריירה עצמאית, ההמלצה החשובה ביותר היא להקפיד על אמינות מוחלטת. רק מתווכים שמתנהלים מתוך יושרה מלאה יצליחו ליצור לעצמם מוניטין גבוה, של אנשי מקצוע שמובילים לעסקאות טובות, וכך יוכלו להצליח לאורך זמן.

עוד המלצה רלוונטית היא להקפיד על למידה מתמדת גם אחרי סיום הקורס. שוק הנדלן הוא מטבעו שוק דינמי מאוד, ובנוסף הרצונות והצרכים של הציבור משתנים גם הם עם השנים – ולכן חשוב להישאר עם יד על הדופק ולא להישען רק על ידע קיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *