להרוויח כסף מבלי לצאת מהבית – כך גם אתם תוכלו לעשות את זה!

איך לימודי נדלן עוזרים להצליח כשיוצאים לדרך עצמאית בתור יזמים?
21/02/2022
איך להתחיל ברגל ימין קריירה של מתווך נדלן לאחר סיום הקורס?
24/02/2022

השנים האחרונות הביאו יותר ויותר אנשים לעסוק בתחומים שונים בהם ניתן להרוויח כסף מבלי לצאת מהבית, אחד מהתחומים הוא מסחר בבורסה אותו תוכלו לעשות לאחר קורס בורסה באחת מהמכללות הפרוסות בכל רחבי הארץ.

היום ניתן לראות מכללות המציעות מגוון רחב של קורסים המכשירים את הסטודנטים תוך זמן קצר יחסית לרכישת מקצוע לחיים- כדוגמת לימודי נדלן ושוק ההון. הקורסים מתבצעים בשלושה מסלולי לימוד- לימודים פרונטאליים בכיתה, לימודים באמצעות וובינרים לצפייה מהמחשב והסלולארי ולימודים היברידיים המשלבים את שניהם יחד- כך שניתן ללמוד בנוחות מהבית וגם לחוות לימודים עם שאר הסטודנטים בכיתה מול מרצה. כך כל סטודנט יכול לבחור את מסלול הלימודים בדרך הנוחה והמתאימה לו- ישנם כאלו המעדיפים לחסוך את זמני הנסיעות וההתארגנות לשיעורים כיתתיים קלאסיים ולצפות בשיעורים מהבית בזמנם הפנוי, ישנם סטודנטים שמעדיפים לחוות את הלימודים ואת האנרגיות של המרצים, של התלמידים ושל הכיתה מקרוב ולהיות נוכחים בשיעורים עצמם וישנה תמיד האפשרות (במכללות המאפשרות זאת) לשלב לימודים המשלבים צפייה בשיעורים מהבית והשתתפות פעילה בשיעורים. רצוי לבדוק זאת בטרם החלטתם להרשם לקורס ולוודא כי האפשרויות עונות על הדרישות שלכם ומתאימות לזמנים העומדים לרשותכם בבואכם לרכוש מקצוע.

קורס יועץ השקעות בבורסה יכיר אתכם לעסוק למסחר במניות בבטחה ולהבין את שלל המושגים והאפשרויות למסחר אותו תוכלו לבצע מהבית, תוך זמן קצר. אם יש בידיכם סכום כסף שצברתם וחסכתם במהלך השנים, מכרתם בית, קיבלתם ירושה, נפתחה תוכנית חסכון גדולה או שהגיע לידיכם זכייה משמעותית כלשהי-  השאלה הנשאלת היא איך לשמור על הכסף שלכם, להגדיל אותו ולהשקיע אותו בצורה חכמה. כמי שמבינים במסחר בבורסה תוכלו להשקיע את כספכם בצורה חכמה ולעקוב אחרי השקעתכם באופן יום יומי. מה שיפה במסחר בשוק ההון (בניגוד לנדל״ן לדוגמה) הוא שגם אם יש לכם סכום נמוך מאוד להשקעה- תוכלו להתחיל בו ולא לפתוח קופת חסכון כדי להתחיל לסחור במניות.

מבחינת מיסוי, הרווח ממסחר במניות נעשה בדרך פשוטה-  עם מס רווחי הון של 25%. הבורסה כאפיק השקעה מתאפיין ביתרונות הכוללים סכום השקעה נמוך, ניתן להשקיע בבורסה בסכום המצוי בכיסו של כל אחד בקלות ובנוחות, מהמחשב או מהסלולארי. הכסף המושקע בבורסה הוא סחיר ונזיל. ניתן לצאת בכל עת מהשקעה, להגדיל או להקטין אותה ולתמרן ככל שנרצה. ניתן לפזר השקעות במסלולים שונים, במניות של חברות שונות ולעקוב באופן יום יומי אחר ההשקעה שלנו. בחלק מהמניות ישנם חלוקת רווחים בהתאם לביצועי החברות, בעצם אנו נמצאים ב״אוקיינוס״ של אפשרויות ואופציות בלתי מוגבלות ויכולים לסחור במניות מכל רחבי העולם בלחיצת כפתור.

קורס מסחר במניות הוא התחלה טובה להיכנס ולהכיר מקרוב את התחום באמצעות טקטיקות ואסטרטגיות שונות ומגוונות למסחר. אין להתייחס לשוק ההון כ"רולטה" ולהימור, אלא ישנה מתודולוגיה סדורה, אותה תוכלו להכיר בקורס השקעות בבורסה בלימוד שיטתי. כך עובדים המקצוענים בתחום המסחר במניות. היכרות של שוק ההון עם קורס מסחר במניות על גווניו מביאה לעבודה סדירה, מפוכחת ועניינית לכל סוחר בבורסה. אם שאלת את עצמך האם קורס מסחר במניות דורש ידע מוקדם- אז ממש לא. קורס מסחר במניות מתאים למגוון רחב של קהלים המעוניינים להשקיע בבורסה ובמניות מכל מקום. לימודי השקעות בבורסה וכלל הלימודים של השקעות בשוק ההון נלמדים שלב אחר שלב לכל מי שמעוניין להעשיר את ידיעותיו וללמוד לסחור במניות עבורו ועבור משפחתו או לכאלו המעוניינים ללמוד קורס מסחר במניות כצעד ראשון בדרך לקריירה בתחום המסחר בבורסה או בתפקידים פיננסיים שונים אותם מאפשרים לימודי ההשקעות בבורסה בשלב הראשון בדרך לקריירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *