לא על ישראל לבדה – אילו דלתות פותחים הקורסים של RES למי שרוצה לעשות כסף גם בחו"ל?

אתגרים שיש לעצמאיים ואין לשכירים ודרכים להתמודד איתם
16/01/2024
קניית דירה מחברה להתחדשות עירונית – על מה חשוב להקפיד?
03/11/2022

התחבורה האווירית הגלובלית ביחד עם רשתות תקשורת ומחשבים הביאו שינוי עצום בתחום הפרנסה. אם רק תרצו, זה יכול להיות רלוונטי לחיים שלכם. 

במקום לעבוד במשרד או אפילו מהבית, אפשר כיום לעבור מכל מקום, אפילו מחו"ל. אם אתם רוצים להתנסות בסגנון חיים חסר גבולות, עבודה מחו"ל תוך כדי טיול או מעבר בין מדינות, שימו לב איך פתוחים את הדלת למציאות כזאת. הקורסים של RES יאפשרו לכם לעשות כסף טוב, מהארץ או מחו"ל, בלי גבולות. 

לטייל בעולם תוך מסחר בבורסה

פלטפורמות דיגיטליות מאפשרות להשתתף במסחר בניירות ערך מכל סוג, מכל מקום. סוחרי בורסה שפעם היו יושבים בחדרי מסחר ממוזגים, כבר יכולים לעבוד מהחוף בקופיפי, מהשדרות של פריז או מאחד מאיי יוון הציוריים. אפילו אם בשלב הזה אין לכם מושג לגבי ההבדל בין אופציות לבין אג"ח, בין מח"מ לבין מק"מ, לא צריך לתת לזה לייאש אפילו לרגע. למי שרוצה להיכנס לבורסה, קורס מסחר במניות מהווה נקודת פתיחה נהדרת.  

לייעץ לאנשים בזום מכל מקום בעולם

לטייל בעולם ולסחור, זו אופציה טובה, אבל לחלוטין לא האפשרות היחידה. בין אם תיכנסו לבורסה ובין אם לאו, לרשותכם עומד קורס אפקטיבי מבית ERS, בנושא של ייעוץ משכנתאות. יועצים פרטיים נהנים כיום מהכנסה גבוה ומזרימה של לקוחות, אשר לא רוצים לסמוך על הבנק בעיניים עצומות. נכון שמרבית היועצים עובדים כיום מישראל, אבל אפשר לספק את השירות הזה גם מרחוק. בעזר כלים כמו זום, סקייפ ואימייל בהישג יד, יעוץ מחו"ל זה לא בעיה בכלל. 

תיווך נדלן בחו"ל

אם תחום הנדל"ן מושך אתכם, אבל אתם לא ממש בקטע של ייעוץ בנושא משכנתאות, יש עוד אפשרויות. לדוגמא, אפשר להצטרף לקורס איכותי בתחום התיווך. יתכן שבשלב הזה אתם משוכנעים כי קורס תיווך נדלן מתאים למי שרוצה לפתוח משרד תיווך בארץ, אך זה לא מדויק. מזה שנים ישנו ביקוש נרחב של ישראלים, לרכישת נכסים בחו"ל. זה לא פשוט למצוא נכסים טובים ללא איש קשר אשר נמצא סמוך לנכסים עצמם. ולכן, מי שגר בחו"ל וגם יש לו הבנה בנושא התיווך והנדל"ן, בעצם יכול לפנות לפלח שוק ספציפי אך גם די נרחב. אין שום בעיה ללמוד את הייחוד של נכסים שונים (פרטים או עסקיים), כאשר נמצאים בקרבת מקום. אם תיווך עסקאות נדל"ן נשמע לכם כמו מקצוע מרתק (וזה באמת מרתק), אפשר לעבוד בזה הן מישראל והן מחו"ל. עם קצת רצון ועם הקורס המתאים, תוכלו לתווך בעסקאות של קניית ומכירת נדל"ן בחו"ל עבור משקיעים ישראלים שיש להם את ההון לשם כך. 

אפשר לשלב, אפשר להתקדם והשמיים הם הגבול

רוצים להתקדם בחיים, וגם לראות עולם, לטייל, לצאת למסעות עם שותפים או עם כל המשפחה? מעתה תוכלו לעשות זאת גם אם לא ירשתם מיליונים או זכיתם בלוטו. ושימו לב שאין הכרח להתמקד רק בתחום אחד שציינו כאן למעלה. ניתן בהחלט לשלב בין יותר מאשר תחום אחד, כדי לשפר את פוטנציאל ההכנסה, מכל מקום שלא תהיו. למשל, תוכלו לשלב בין לימודי נדלן לבין לימודי שוק ההון ובורסה. או שתוכלו לשלב בין תיווך לבין ייעוץ משכנתאות, הכל על פי נטיית ליבכם ועל פי התוכניות והאופי שלכם. לסיכום, אם לשבת בין ארבע קירות זה לא בשבילכם, אתם יודעים כעת היכן להתחיל. צרו לעצמכם בסיס ידע איכותי ומעשי, והשמיים הם הגבול. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *