קורסים שכדאי ללמוד גם למי שרוצה לעבוד בתור שכיר בלבד

טיפים לאבזור משרד תיווך חדש
15/11/2021
מה כדאי לקחת בחשבון כשמשקיעים בפרויקט שעוד לא נבנה?
22/11/2021

רבים מאיתנו נחשפים לאין ספור פרסומים המבטיחים ללמוד מקצוע מבוקש ולהיות עצמאי בשטח, אדון לעצמך עם שעות עבודה גמישות ונוחות הניתנות לשליטה. ״בואו להרוויח בענק בזמן שלכם…״ זה המסר שחוזר על עצמו פעם אחר פעם, אבל לא לכל אחד מתאים להיות עצמאי ו״אדון לעצמו״ רבים חוששים לעשות את הצעד ולהתנתק מעבודה מסודרת ומסדר יום ידוע שמקנה בטחון כלכלי, שעות מסודרות ומשכורת ידועה מראש בסוף החודש. 

שוק העבודה הדינאמי של ימינו מביא רבים לחשוב מחדש על עתידם המקצועי. שכירים ועצמאיים כאחד שחוו את משבר הקורונה על בשרם, הסתכלו יותר מתמיד ימינה ושמאלה ושאלו את עצמם מה יקרה ביום שהעבודה שלהם לא תהיה רלוונטית יותר בשוק העבודה, לצד כאלו שמרגישים מיצוי מתחום העיסוק הנוכחי שלהם, הן כעצמאיים והן כשכירים. 

במיוחד היום, כאשר ענף הנדל״ן חם מתמיד נראה כי לימודי יזמות נדל״ן, לימודי תיווך וקורס יועץ משכנתאות מוצעים לנו מכל עבר ומנגד עולות וחוזרות טענות של אנשי שוק ההון הדוגלים דווקא בקורס בורסה ומסחר במניות כדי להגיע לעיסוק המניב פירות בזמן קצר יותר.

קורסים אלו וגם אלו ניתנים ללמידה בזמן קצר ומאפשרים לעבור מקצוע או אפילו תחום עיסוק כשכיר במקומות עבודה המחפשים עובדים מקצועיים (פרט לקורס לימודי יזמות נדל״ן המיועדים בעיקר למי שבוחר בקריירה כעצמאי). נסקור כאן שני קורסים משני ״צידי המתרס״ אותם ניתן ללמוד תוך זמן קצר, ללא צורך בידע מוקדם, עם דרישה גבוהה בשוק העבודה כשכירים: קורס יועץ משכנתאות וקורס בורסה ומסחר במניות.

קורס יועץ משכנתאות

לימודי יועץ משכנתאות מאפשרים לרכוש ידע מקצועי תוך זמן קצר וללא צורך בידע מוקדם ולעבור לקריירה חדשה, במהירות גדולה יחסית המאפשרת השתלבות בענף מבוקש ורווחי. יועץ משכנתאות הפך ברבות השנים למקצוע מבוקש ונדרש בשוק העבודה בישראל, הסיבה לכך היא שוק הנדל״ן הסוער בשנים האחרונות והביקוש ההולך וגובר לדירה (עלייה ברמת החיים ובשנות החיים, ריבוי מקרה הגירושין המפצל משפחות לשני בתים, וסיבות נוספות הגורמות לביקוש גבוה). לצד זאת המנטליות הישראלית היא כזו המביאה את רובן המכריע של המשפחות לרצות לגור בדירה משלהן, ולא בדירה להשכרה, מתוך תחושת בטחון שמקנים ״4 קירות״ בבעלותן. 

מכאן נעזרות עשרות אלפי משפחות בשירות של יועץ משכנתאות כל הדרך להגשמת החלום של נכס בבעלותם. תחום ייעוץ המשכנתאות ובתוך כך לימודי ייעוץ משכנתאות נמצא בשיא שלא היה כמותו מעולם. יועצי משכנתאות רבים המסיימים את לימודיהם בוחרים לאחר מכן בקריירה עצמאית, אך לא מעט מהם משתלבים כשכירים בחברות המתמחות בייעוץ משכנתאות. לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אר.אי.אס מאפשרים לכל מי שמעוניין להיות שכיר לקבל את כל הידע, התאורטי והמעשי ומשלבים בין הרובד המקצועי- הכרת המשכנתא, מסלולי המשכנתא, המתאמת המשכנתא ללקוח, טיפול מנהלי, הכנה לעבודה מול הבנקים, היכרות עם סוגי המשכנתאות השונים ועוד, לבין הרובד הבין אישי: היכולת של יועץ המשכנתאות לדבר עם לקוחות, להבין את צרכיהם ולהשתלב תוך זמן קצר בחברות המעניקות שירותי ייעוץ משכנתאות בכל רחבי הארץ.

קורס השקעות בשוק ההון

קורס בורסה או קורס השקעות בשוק ההון, מאפשר קריירה בתחום תוך זמן קצר. בקורס לומדים שלב אחר שלב את כללי היסוד והתובנות בעולם המניות והמסחר בבורסה: מהו העולם הפיננסי ואיך פועלים בו, ניהול סיכונים אפקטיבי, הכרת נותני השירות ועוד. בלימודי קורס השקעות בבורסה תכירו את השוק לניירות ערך, סוגי הניירות הקיימים וההבדלים ביניהם, תדעו מיהם השחקנים בבורסה, מהם המדדים, שיטות המסחר בבורסה, סוגי הוראות ושלבי מסחר. מניות ושיטות תמחור למניות, דיבידנדים ותשואות, מניות מול נדל"ן, הצלחה בשוק ההון לאורך זמן, תמחור לפי מכפילי רווח והון, ניתוח ענפי השקעה שונים כגון בנקאות, טכנולוגיה ועוד. בסיום הקורס תוכלו להשתלב במוסדות פיננסיים כשכירים בכל רחבי הארץ. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *