לטייל בעולם ולא להפסיק לעבוד ולהרוויח – אילו מקצועות מאפשרים את זה בעידן העבודה מרחוק?

מקצועות שכדאי לשקול למי שרוצה לעבוד בתור יועץ עצמאי
12/04/2022
מה חשוב לדעת לגבי מיסוי נדלן לחברה?
24/04/2022

הטכנולוגיה ורשתות המחשבים הביאו גישה חדשה של עבודה. עבודה מרחוק – זה עשוי להיות מתאים גם לכם. עכשיו זה כבר ברור, באופן עקבי עולם העבודה משתנה. עיסוקים שבעבר היו אטרקטיביים, הולכים ונעלמים ואחרים תופסים את מקומם. גם יום עבודה שמתחיל ב-8 או 9 ומסתיים ב-5 או 6 בערב כבר איננו האפשרות היחידה. אפשר אחרת! התקשורת מדווחת על אין ספור אנשים שכבר החלו להגשים את החלום להשתלב בעולם בלי גבולות. לנהל קריירה מוצלחת ששכרה בצידה, בלי לוותר על טיול בעולם. נכון, לא כל מקצוע יוכל לאפשר לכם גם לטייל בעולם ותוך כדי כך גם להמשיך לעבוד ולהרוויח, אבל יש מקצועות שכן. לפניכם כמה דוגמאות למקצועות שיאפשרו לכם ליהנות מכל העולמות, בעידן העבודה מרחוק. 

מסחר בשוק ההון, שיטה להצלחה  

שוק ההון ממשיך לגעוש ובעוד חלק מהאנשים מרגישים שלא מצליח להם, אחרים גורפים רווחים יפים לאורך זמן. ההבדל בין מי שמרוויח לאורך זמן לבין מי שמפסיד זה הדבר הבא: שיטה. במילים של סוחרים מקצוענים ופעילים וותיקים בשוק ההון – מדובר למעשה על אסטרטגיה. בעזרת פלטפורמות מקוונות אפשר להרוויח משוק ההון, מכל מקום בעולם. השעות גמישות, כל מה שצריך זה מחשב ואינטרנט, בתנאי שיש לכם את הידע הנכון. קורס מסחר בשוק ההון חותר להביא למשתתפים את הידע החשוב כל כך, עבור מי שרוצה להבין איך הדברים עובדים. מה כן צריך לעשות וממה צריך להיזהר בשוק ההון. שימו לב שכאשר בקורסים אלה לומדים גם תיאוריה וגם דגשים מעשיים מהחיים, אפשר לעשות כסף מכל מקום שרוצים, גם בזמן טיול באירופה וגם בזמן מסע בהימליה. 

לנהל עסק מחו"ל, כך אפשר לעשות את זה 

מנהלים של עסקים מסורתיים נהגו להגיע למשרד בעבודה כל יום. הנוכחות הפיזית של מנהל נחשבה לעניין הכרחי, לדבר מובן מאליו. אבל יזמים מודרניים כבר מבינים שאפשר גם אחרת. עוד ועוד עסקים מנוהלים ללא נוכחות פיזית, בלי מפעל או חנות או משרד קבוע. כך למשל כאשר מנהלים עסק מקוון או אפילו כמה עסקים מקוונים. לנהל עסק תוך כדי טיול בחו"ל, זה אפשרי על בסיס נכסים דיגיטליים מניבים ועסקים שמתנהלים ברובם הגדול אונליין. אך כמובן יש היבטים יזמיים שצריך להכיר ולהבין. את זה לא לומדים באוניברסיטה אלא במסגרת קורס יזמות עסקית, עם הדגשים הכי מעשיים. ומה שלא פחות חשוב, תוכלו להמשיך ללמוד את התחום, להשתכלל ולהתבסס, בין אם אתם עובדים מהבית בארץ ובין אם אתם עובדים מצימר בארץ או בחו"ל. לטייל בלי גבולות ולנהל עסקים אונליין – זו דרך חדשה, מרתקת, מתגמלת ובעיקר, אפשרית. 

ייעוץ מרחוק ומקצועות פרילנס 

יש עוד מקצועות רבים שמאפשרים לעבור מכל מקום. שימו לב שכיום ניתן לספק שירותים בזום או בפלטפורמות אחרות (בשילוב תכתובות אי מייל), מכל מקום שיש רשת מקוונת פעילה. בוגרים של קורס יועץ משכנתאות, יועצים עסקיים, מאמנים בכלכלת המשפחה, כל אלה יכולים לספק שירות נדרש ומבוקש, כאשר העולם הרחב מהווה את המשרד האישי. כמו כן, במגוון מקצועות פרילנס ניתן לעבוד בלי גבולות. כך למשל מעצבים גרפיים, מתרגמים מקצועיים, בוני אתרים, מקדמי אתרים, עורכי תוכן וכן הלאה. 

אז אם העולם קורא לכם ואתם רוצים לשלב הרפתקה, נסיעות ועבודה, בחרו את המקצוע שמדבר אליכם. השקעות, יזמות עסקית, ייעוץ משכנתאות או תפקידי פרילנסר מעניינים – גם אתם (ואתן) יכולים להגשים זאת. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *