לאילו קורסים שוק הנדל"ן הרותח של ישראל מייצר ביקוש?

לימודים שמתאימים למי שאוהב לעבוד עם אנשים (וגם לאלה שפחות)
17/08/2022
טיפים חשובים לפני הקמת חברה בחו"ל
23/08/2022

שוק הנדל"ן של ישראל רותח, וזו לא הגזמה. המחירים דוהרים, עיסקאות נחתמות, הציבור נוהר לקחת עוד ועוד משכנתאות. על רקע השוק הדינאמי, קפץ הביקוש לכמה קורסים הקשורים לענף הנדל"ן. אם קריירה בתחום עשויה לעניין אתכם, מומלץ לקרוא את הסקירה שלהלן. 

ללמוד לסגור עסקות בשוק הפרטי 

כל אחד מאיתנו קונה דבר כזה או אחר באופן יום יומי, אבל כמה מאיתנו סוגרים עסקאות של מיליונים על בסיס יומי? על רקע שוק הנדל"ן הרותח בארץ, קורס ייעוץ נדלן נחשב לאחד המבוקשים ביותר. יועצי נדל"ן מוסמכים מורשים לפעול בתחום של תיווך פרטי. הם מסייעים ללקוחותיהם למכור נכסים, לקנות נכסים. הם מעורבים בסגירת עסקאות של מכירות דירות למגורים, דירות להשקעה, בתים פרטיים, צמודי קרקע ועוד. ההכנסה הפוטנציאלית גבוהה, משום שהשכר למעשה מבוסס על אחוז מוגדר מראש, משווי העסקה. 

ללמוד לסגור עסקאות בשוק המסחרי 

אם מעניין אתכם קורס תיווך, אבל אתם מחפשים נישה יותר מאתגרת, תוכלו למצוא את מבוקשכם בקורס יועצים ומתווכים ללקוחות עסקיים. בשור העסקי ומסחרי אתם עשויים להתבקש על ידי לקוח למצוא בניין משרדים. אתם עשויים להיקרא לסייע במכירת מסעדה, ברכישת משרד, בזיהוי מקום שמתאים לפתיחת עסק חדש, רכישת מפעל ונכסים מסחריים אחרים. העבודה הזאת מאוד מאתגרת, תפעלו לצד ומול אנשי עסקים מהשורה הראשונה אבל זכרו כי מחירי הנכסים יכולים להגיע לסכומים אסטרונומיים. מי שמצליח, יכול להתעשר די מהר, ללא כל הגזמה. 

ללמוד הכל על משכנתאות 

תיווך פחות מתאים לכם? אם יש לכם את הכישרון של אנשי מכירות עם יחסי אנוש מעולים, אתם לא חייבים להירשם אל קורס מסחר מקוון בשביל להצליח יפה. אתם יכולים לתפוס את הנישה של לימודי משכנתאות. קורס מסוג זה מקנה לכם את כל הכלים המקצועיים, בתחום מימון משכנתאות ונדל"ן בישראל. תלמדו על סוגי נכסים, על רישום בטאבו ועל הערות אזהרה. תלמדו מהם תמהילי משכנתא, מה זה מחזור משכנתא ואיך לנהל משא ומתן כדי להוזיל משכנתא ללקוחות שלכם. הזינוק בביקוש למשכנתאות הצמיח את המקצוע הזה לממדים בלתי רגילים. השוק צמא ליועצי משכנתאות וגם אתם יכולים לשגשג בנישה הזאת. 

ללמוד להיות משקיע נדל"ן 

דיברנו על תיווך נדלן מסחרי ופרטי ועסקי ועל ייעוץ משכנתאות, אבל זה בהחלט לא הכל. אם אתם מאמינים שהשקעת נדל"ן מוצלחת תוכל לעזור לכם להתבסס בחיים, תוכלו להתקדם לשם בצורה מסודרת. במקום לחפש טיפים בודדים כאלה או אחרים, עדיף ללמוד מהמקצוענים. לימודי נדלן יכולים לסייע לכל אחד להפוך לבעל ידע כמו המשקיעים הגדולים ביותר. אפשר ללמוד את הכללים לאיתור נכס נכון, להבין מה זה השבחת נכסים, מה המשמעות של שינוי ייעוד קרקע, האם קבוצות רכישה יכולות להתאים בימינו ועוד ועוד.

יש כמובן עוד קורסים רבים שיכולים להתאים למי שרוצה להשתלב בנדל"ן אבל מכיוונים אחרים. לבעלי כושר עיצוב ונטייה לאומנות, ישנם קורסים בעיצוב פנים (עיצוב דירות ו/או עיצוב חנויות וחללים מסחריים). שוק הנדל"ן צמא לאנשי מקצוע בתחומים כגון הנדסאי בניין, מהנדסי חשמל, מומחי אינסטלציה, מנהל עבודה ועוד. 

לסיכום, יש כאלה שבוכים על מחירי הנדל"ן בישראל ויש כאלה שבוחרים לעשות מזה קריירה. גם אתם יכולים להרים את הכפפה ולהשתלב בענף דינאמי, רווחי, מתגמל ובעל פוטנציאל להכנסה שוטפת נאה ביותר. שימו לב שניתן בהחלט לשלב יותר מאשר קורס אחד. לדוגמא, מתווכים לא מעטים כבר נרשמו לקורסי משכנתאות ולהפך, יועצי משכנתאות לא מעטים נבחנו וקיבלו תעודת מתווך מוסמך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *