פתרונות טכנולוגיים נוחים שעוזרים לבחור נכסים להשקעה

טיפים למציאת נכסים שיכולים להניב תשואות גבוהות מהממוצע
29/08/2022
למה משתלם להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?
31/08/2022

אם אתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן, אבל לא יודעים כיצד למצוא נכסים מתאימים ברחבי העולם, או שאתם לא רוצים את הלחץ של בעלות על נכסים באופן מוחלט, אתם צריכים להיעזר בטכנולוגיה מתקדמת.

באמצעות פלטפורמות להשקעה באמצעות מימון המונים, אתם יכולים למצוא השקעות כבדות שדורשות ייעוץ משכנתאות וחישובים מורכבים. מנגד, ניתן גם למצוא השקעות עם סכומי כניסה נמוכים יותר. כלומר, הפלטפורמות הללו מתאימות לכולם, ויכולות לעזור גם לכם לבחור נכסים להשקעה. 

איך הפלטפורמות עובדות?

הפלטפורמות השונות משדכות בין יזמי נדל"ן לבין משקיעים בודדים, אשר מעוניינים להשקיע בנדל"ן. ומשתמשות בכסף של אנשים שונים על מנת לממן פרויקטים. ניתן למצוא בהן נכסי מגורים או נכסים מסחריים.  

פלטפורמות מימון המונים מציעות מגוון דרכים להשקעה בנדל"ן, כולל קרנות נדל"ן, קרנות נדל"ן דיגיטליות וקרנות לא סחירות. כמובן, כמו בכל השקעה, יש סיכון במימון המונים בנדל"ן, אבל מנגד זוהי השקעה אלטרנטיבית, שמאפשרת לכם לגוון את תיקי ההשקעות. 

CityVest

Cityvest עוזרת למשקיעים בודדים לגשת להשקעות מוסדיות, שנמצאות בדרך כלל מחוץ לתחום, אלא אם כן יש להם הון רב. הפלטפורמה זמינה רק למשקיעים כשירים, וההשקעה המינימלית היא $25,000. שימו לב, כי זה עדיין סכום נמוך בהרבה, לעומת השקעה של שש ספרות הדרושה בדרך כלל להשקעות אלה.

Cityvest מציעה תשואות גבוהות, מקיימת תהליך בדיקה קפדני ומחלקת דיבידנדים מדי רבעון.

Fundrise 

אם אתם מחפשים אתר מימון המונים שדורש השקעה מינימלית נמוכה, Fundrise עשוי להיות אופציה. מנהלי הפלטפורמה דורשים רק 10 $ כדי להתחיל להשקיע. הם מציעים להשקיע בשלל קרנות, אשר משקיעות בפרויקטים של נדל"ן במקומות שונים.

שלא תבינו לא נכון, ניתן להשקיע עד ל-10,000$ בפלטפורמה, אבל נחמד לדעת שגם הרבה פחות כסף יפצח לכם דלתות. 

EquityMultiple

עוד פלטפורמה למשקיעים כשירים בלבד. ההשקעה המינימלית מתחילה ב-10,000$, וניתן להשקיע בנדל"ן מוסדי ומסחרי בצורת חוב בכיר או הון מועדף.

חברת EquityMultiple מציעה השקעות במגוון סוגי נכסים, לרבות מגורים (נכסים להשקעה) ונכסים עסקיים שונים, מרכזי מגורים לגיל השלישי, מרכזי תעשייה, משרדים וקמעונאות. כדאי לדעת כי השקעות אלה אינן נזילות.

Groundfloor

זוהי פלטפורמה שמיועדת גם למשקיעים כשירים, אז אם אתם מחפשים אתר שיאפשר לכם להשקיע סכומים נמוכים, זה המקום הנכון. זוהי השקעה בטווח קצר בהלוואות לבנאים ויזמים. 

תקבלו זמן והזדמנות לעשות בדיקת נאותות משלכם, כדי לבחור באילו הלוואות ברצונכם להשקיע, ותוכלו להשקיע החל מסכום נמוך של 10$ בכל הלוואה שתבחרו.

תנאי ההלוואה קצרים, בדרך כלל 6 עד 12 חודשים, כך שזו הזדמנות השקעה נזילה יותר מהאחרות ברשימה, והיא מציעה תשואה של 7% – 12%.

Diversyfund

עם Diversyfund משקיעים בנכסים משפחתיים, בכפוף לקרנות נדל"ן. ההשקעה המינימלית היא רק $500, כך שהיא פתוחה לכל המשקיעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *