למה משתלם להשקיע בנדל"ן בארצות הברית?

פתרונות טכנולוגיים נוחים שעוזרים לבחור נכסים להשקעה
31/08/2022
מהם הפשעים הנפוצים ביותר בחנויות?
02/09/2022

ארצות הברית היא כר פורה להשקעות נדל"ן משתלמות וקורצת במיוחד לישראלים שרוו משוק הנדל"ן הישראלי ומשווקים אירופיים יקרים ולא משתלמים. בשנים האחרונות אנו עדים להתעניינות גוברת של ישראלים בנכסים להשקעה בארצות הברית וליוזמות השקעה פרטיות ומשותפות שנושאות רווחים ומאפשרות למשקיעים להגדיל את משאביהם ולחיות ברווחה. שוק הנדל"ן האמריקני פתוח למשקיעים רבים ומציע אפשרויות רבות להשקעה מוצלחת. כיוון שחלק ניכר מהאמריקנים מתגוררים בשכירות, הביקוש לדירות להשכרה הוא רב, ובעלי נכסים שמציעים דירות להשכרה, נהנים מיציבות מרשימה לאורך שנים ומהכנסה טובה ובטוחה. השתכנעתם? רוצים לדעת עוד על שוק הנדל"ן המשתלם ביותר בעולם? בואו נבדוק לעומק למה משתלם להשקיע בנדל"ן בארצות הברית.

 ארץ השפע הנדל"ני

לארצות הברית יש יכולת חסרת תקדים להתגבר על משברים כלכליים, כספיים, ביטחוניים ובריאותיים, לצלוח אתגרים בין־מדינתיים, לעמוד בקשיים רבים ולשמור על יציבות מרשימה לאורך זמן רב. מהסיבה הזאת השקעות נדל"ן בארצות הברית הן הדבר הבטוח והיציב ביותר שהמדינה המופלאה הזאת מציעה. ארצות הברית היא מדינה גדולה שמאכלסת מאות מיליוני בני אדם. היא נהנית מתנופת בנייה מתמשכת ומשפע בלתי נדלה של נכסים מסוגים שונים – דירות מגורים, בתים פרטיים, אתרי אירוח ונופש מרהיבים, מבנים לתעשייה ולמסחר, מפעלים, בתי מלאכה ועוד. אין זה משנה במה תשקיעו, הודות לגודלה העצום של האוכלוסייה ולצרכים היציבים שלה, כל השקעה תשתלם ותניב רווחים משמעותיים.

השקעות שמניבות תשואות גבוהות

 השקעות בנדל"ן אמריקני מניבות תשואות גבוהות בהרבה מהתשואות שמניב שוק הדיור הישראלי. מחירי הנכסים בישראל מאמירים משנה לשנה, והתשואות העודפות שמניבה ההשקעה בהם נמוכות מאוד ביחס למחירם ולרוב לא עולות על שלושה אחוזים בשנה. לעומת זאת ארצות הברית נהנית מתנופות בנייה מתמידות, ומחירי הנכסים שומרים על יציבות. התשואות העודפות יכולות להגיע ל־15 אחוזים בשנה, והמשקיעים הנבונים והמנוסים מצליחים למצוא גם נכסים שמניבים תשואה עודפת של 40 אחוזים בשנה. 

מערכת מיסוי מתונה

מערכת המיסוי האמריקנית מתונה בהרבה מזו הישראלית בכל הקשור לרכישת נכסי נדל"ן. משקיעי נדל"ן בארצות הברית אינם נדרשים לשלם מס רכישה לרשות המיסים האמריקנית גם אם הם רוכשים שניים או שלושה נכסים ויותר. מדובר בחיסכון עצום שמעודד השקעות נוספות ומגדיל משמעותית את התשואות. אז נכון שמשקיעים בנדל"ן אמריקני נדרשים לדווח ל־IRS על נכסיהם ועל רווחיהם ולהעביר נתח מהם לממשלת ארצות הברית, אך אין בכך כדי להרתיע אותם ולמנוע מהם לחפש עוד נכסים להשקעה.  

מודל האקזיט של השקעות הנדל"ן

אם תשאלו מנהלים של חברות מובילות להשקעה בנדל"ן אמריקני מה מיוחד בהשקעות נדל"ן בארצות הברית, הם יאמרו לכם שמודל האקזיט הוא הסוד להשקעות מוצלחות, והדבר העיקרי שמושך משקיעים ישראלים. ומה מאפשר אקזיט מוצלח? רכישת נכסים במחיר משתלם, השבחת הערך שלהם ומכירתם במחיר גבוה בהרבה ממחיר הקנייה. דבר זה כשלעצמו נושא רווחים עודפים משמעותיים למשקיעים, וזה בדיוק מה שהם רוצים. 

להשקיע בנדל"ן אמריקני ולזכות בשקט נפשי

הנדל"ן האמריקני קורץ לישראלים רבים בשל פוטנציאל הרווחים שגלום בו. אך כדי להשקיע בתבונה, לגרוף רווחים ולזכות בשקט נפשי וברווחה כדאי להתייעץ במומחים לנדל"ן אמריקני ולהיעזר בהם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *