קבוצת גבאי – כל מה שחשוב לדעת על התחדשות עירונית

5 סיבות שבגללן הביקוש ללימודים בתחום הנדלן גדל
22/01/2023
מחפשים מקום חדש למשרד? מה עדיף לשכור או לקנות?
02/02/2023

כשאתם חושבים על המושג התחדשות עירונית אתם לבטח מתארים אתר בניה. אבל לא מדובר בכלל בנושא הזה, מדובר בתוצאה הסופית שהולכת להרים את איכות החיים שלכם גם בתוך הבית, וגם בסביבת הבית, וכאן באמת הנושא החשוב ביותר שיש להתמקד בו כשמדור על התחדשות עירונית. 

קבוצת גבאי – נעים להכיר

קבוצת גבאי היא מהחברות הוותיקות ביותר בישראל והמובילות בתחום הנדל"ן הישראלי. לקבוצה ניסיון עשיר בהתחדשות עירונית ובאמתחתה מאות פרויקטים מוצלחים בתחום. 

התחדשות עירונית מנצלת את התשתיות הקיימות ומשלבת את עצמה בבניה בשטח עירוני פתוח, או בשטח פרברי שהוא לא עירוני. כך או כך, אנחנו מדברים על בניה המביאה לאיכות חיים גבוהה יותר ויש לקיים אותה במסגרת המקצועית הטובה ביותר. 

את התהליך להתחלת ההתחדשות העירונית בדרך כלל יוזמים דיירי הבניין, או רשות ציבורית. לעיתים ישנם גם יזמים פרטיים שמוצאים עניין במבנה זה או אחר ומציעים את האפשרות להחלת התחדשות  עירונית למטרת יצירת אזור מגורים נעים, איכותי, בו מגדילים את היצע יחידות הדיור ומשפרים תשתיות ברמת הבטיחות ושדרוג הצורך הציבורי. 

בגלל שישראל מעודדת רשויות בתחום תכנון הפרויקטים המשפרות בצורה מרכזית את איכות החיים גם ברמה הפיזית, וגם ברמה המנטלית, ישנם מסלולים איכותיים ונגישים עבור תכניות התחדשות עירונית הכוללות גם פינוי בינוי בתנאים משתלמים. 

באילו מסלולים פועלת התחדשות עירונית? מנכ"ל קבוצת גבאי מסביר

  • פינוי בינוי

במסגרת פינוי בינוי, מזכיר אלי גבאי מנכ"ל קבוצת גבאי כי מתחמים אלו הם מתחמים בהם הדיירים נשארים לגור בדירה ובמקביל לשהותם בדירה הקיימת היזמים בונים במתחם עצמו על הקרקע הבנויה. בסיום הבניה הדיירים ימסרו את הדירות ליזם לצורך הריסת המבנים הישנים, ויקבלו את הדירות החדשות בבניינים החדשים שנבנו על הקרקע הבנויה. תהליך זה מתקיים אך ורק כאשר ישנה קרקע פוריה וזמינה לבניה וכאשר ישנו הסדר איכותי ומדויק למול בעלי הקרקעות. 

  • שיקום מבנים

שיקום מבנים ובניינים ישנים מאפשר שיפור איכות החיים והבטיחות בבניין. זוהי למעשה יצירה של משאבי חיים איכותיים גם בפנים הבניין, וגם מחוץ לו. במסגרת זו מתקיימת שמירה על התשתיות הטבעיות וצמצום הפגיעה בשטחים הפתוחים אך הרחבת התשתיות הקיימות, שיפוץ חזית, חיזוק המבנה או הבניין ושיפור איכות החיים ברמה גבוהה, גם קהילתית, וגם בפנים הבניין. 

על מנת לבחון מהו המסלול המתאים לכם חשוב להיוועץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר, לצורך התאמה אישית. חברות מקצועיות וברמה גבוהה תדענה לתת לכם את המענה הטוב ביותר, את ההתאמה הטובה ביותר ובמקצועיות גבוהה לצד שירות אדיב סבלני ומכיל, עד לרגע שבו כבר תוכלו להרגיש בבית, בדירה החדשה שלכם בין אם במסגרת שיקום ובין אם במסגרת פינוי בינוי. 

על קבוצת גבאי

קבוצת גבאי היא מהחברות הוותיקות ביותר בענף הנדל"ן הישראלי. לקבוצה ניסיון איכותי ועשיר ביזמות, בבניה ובשיווק פרויקטים. קבוצת גבאי מובילה אינספור פרויקטים במקצועיות גבוהה מהרגע הראש, ועד לשלב סיום הבניה והאיכלוס. 

הקבוצה נוסדה בשנת ה80 על ידי שמשעון גבאי והיא מבוססת על ערכי משפחה מכילים, מחבקים וחמים. דור ההמשך המנהל את החברה ממשיך במסורת של מצוינות. החברה מובלת בידיים הטובות ביותר למקום גבוה ברמה המקצועית, וגם ברמת השירות. 

זוהי לא עוד קבוצת נדל"ן, אלא מפעל חיים משפחתי המאמין שכולם בני אדם לפני הכל. ועל כן הלקוחות משמיעים את כולם, ומקבלים את הגב והביטחון להם הם ראויים. 

את הקבוצה מנהל כיום אלי גבאי. קבוצת גבאי היא גם מבצעת הפרויקט וגם היזם. כך שהליווי מעניק את המעטפת המקצועית המושלמת. לחברה ישנם מעל ל1200 יחידות דיור בשיווק ומעל 14 פרויקטים ברחבי הארץ. מתוכן 7000 יחידות דיור בשלבים מתקדמים ברחבי הארץ. 

קבוצת גבאי בראשותו של אלי גבאי מתפקדת גם בתור מבצעי הפרויקט וגם בתור היזמים. מה שלמעשה מבטיח את הליווי המקצועי המושלם. כשאתם נכנסים הביתה הדבר הראשון שאתם מעוניינים לדעת הוא שיש לכם מקום בטוח לשהות בו. הבחירה בחברה מקצועית בעלת מוניטין בינלאומי, צוות מוסמך מוכשר ובעל ניסיון והכשרות רלוונטיות היא בחירה באיכות חיים אמיתית. 

עם קבוצת גבאי, הניסיון, המקצועיות, האדיבות, הסבלנות והמצוינות פשוט קל יותר להרגיש באמת בבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *