מה חשוב לבדוק לפני שמשקיעים בנדל״ן בחו״ל?

נדל"ן בישראל VS נדל"ן בארה"ב
21/11/2022
המפתח לביצוע עסקת נדל"ן משתלמת לפי החוק
22/11/2022

הזדמנויות להשקעה בנדל״ן נמצאות בכול מקום, ורבות מהן מבטיחות תשואות מעולות. נדל״ן בינלאומי, אכן מציע לכם דרכים מגוונות להרוויח כסף. בדומה להשקעה בנדל״ן בישראל, גם הבחירה בהשקעה בנדל״ן בחו״ל מתמקדת בעיקר במיקום. עם זאת, כאשר בודקים השקעות בחו״ל, צריך להיות מודעים לדברים שמשפיעים על המחיר ועל ערך הנדל״ן, כמו תיירות, תחבורה או תרבות, שיכולים להשפיע מאוד על החזר ההשקעה שלכם.

אגב, השקעה בנדל״ן יכולה לסייע לכם גם בכול הקשור להוצאת דרכון אירופאי. לדוגמה, רומניה, מדינה החברה באיחוד האירופי, מאפשרת למשקיעים זרים לקבל אזרחות רומנית בהליך מזורז, באמצעות רכישת נדל״ן מסחרי. ומשם, נפתחת בפניכם הדרך לקבלת דרכון אירופי.

כללים מומלצים להשקעה בנדל״ן בחו״ל

 

  • צמצום ההלם התרבותי

 

השקעה במדינה זרה, מבלי שאתם מבינים דבר על הגיאוגרפיה, התרבות או המנהגים המקומיים, עלולה להוביל למפח נפש. כמשקיעים, מומלץ לבלות קודם באזור שבו אתם מתכננים לקנות נכס, כדי לקבל תחושה של הדברים המניעים את החיים המקומיים. זו גם הזדמנות לקבל מידע בסיסי על מידת הרווחיות הצפויה מהשקעות נדל״ן לטווח הארוך. אחרי הכול, אתם רוצים להבין את הפוטנציאל לפיתוח העתידי במקום, כי זה מה שעשוי להשפיע על הרווחיות ועל הערך העתידי של ההשקעה שלכם.

 

  • לשמור על החוקים

 

לפני רכישת נדל״ן בחו״ל, חשוב להבין את ההנחיות המשפטיות המלוות השקעה זו. חשוב שתכירו את החוקים הקשורים לבעלות על קרקע במדינה הזרה. לכול מדינה יש חוקים שונים, וחשוב לדעת אם קיימות מגבלות כלשהן הקשורות לסוג הנכס שאתם מבקשים לרכוש או למיקום שלו. 

לדוגמה, אולי המדינה מאפשרת לזרים לקנות קרקע אבל לא מבנים, או להיפך״ בנוסף, אולי יש צורך באישור מיוחד מהממשלה כדי לרכוש נכס בשטח מסוים? הבנת החוק המקומי יכולה לעזור לכם להימנע מצעדים מוטעים בעת ההשקעה בנדל״ן במדינה זו.

 

  • להשקיע בחוכמה

 

בדרך כלל, זה מפתה לבצע השקעה גדולה על סמך פוטנציאל התשואה, אבל לא כך הדברים כאשר אתם קונים נדל״ן בחו״ל בפעם הראשונה. גם אם לנכס בחו״ל יש ערך רב בהשוואה לנכס בארץ, התחילו בקטן. אם תעשו טעות, וטעויות אכן קורות, ההפסד שלכם לא יהיה דרמטי. למעשה, השקעה קטנה יותר היא דרך טובה לטבול את כף הרגל לפני שאתם קופצים למים. אם ההשקעה הראשונית תתגלה כמצליחה, בשלב הבא תוכלו לבצע השקעה גדולה יותר. 

 

  • הימנעו מראייה צרה

 

נדל״ן בחו״ל יכול לשפר את תמהיל הנכסים שלכם, אבל כשאתם בוחרים נכסים חשוב להסתכל על המציאות דרך עדשה רחבה. ההתמקדות באזור מסוים בחו״ל מגבילה אתכם לחלון צר של מחזור נדל״ן ופותחת את תיק ההשקעות שלכם לסיכון מיותר, במיוחד כתוצאה מנסיבות טבעיות או פוליטיות בלתי צפויות. לכן, חשיפה למספר אזורים, במקום התמקדות באזור אחד, יכולה לעזור לכם לעבור בשלום את אותן מהמורות המאפיינות את מחזוריות הנדל״ן והכלכלה העולמית. 

נכתב בשיתוף שינדל אזרחות אירופאית >> https://www.schindel.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *