טיפים לבחירת נכס מסחרי להשקעה

איך לרהט דירה להשקעה בלי לקרוע את הכיס?
21/11/2022
נדל"ן בישראל VS נדל"ן בארה"ב
21/11/2022

אם אתם לבצע פתיחה של עסק, כנראה שתצטרכו שטח מסחרי כלשהו אשר ישמש לכם כמרכז הפעילות העיקרי שלכם. במרבית מן המקרים, הנכס המסחרי דורש המון השקעה, בין אם זב בהקמה שלו ובין אם זה בתחזוקה שלו. אם תנהלו את הפעילות העסקית שלכם בצורה נכונה ומוצלחת, ההכנסות שלכם יוכלו לכסות את הוצאות של השכירות, יוכלו לכסות את המשכורות וגם את כל התשלומים השונים ואפילו ישאירו לכם רווח יפה ביד אבל לפני שעוד מתחילים לנהל את הנכס המסחרי, הנה כל הטיפים לבחירת נכס מסחרי להשקעה.

איך תוכלו למצוא נכסים מסחריים להשכרה בכל הארץ?

נכסים מסחריים להשכרה בכל הארץ אפשר למצוא בארבע דרכים עיקריות:

  1. חיפוש של נכסים מסחריים במרכזי הקניות השונים
  2. חיפוש של נכסים מסחריים בעיתונות
  3. חיפוש של נכסים מסחריים באינטרנט
  4. חיפוש של נכסים מסחרים על ידי מתווכים

מה הם הטיפים לבחירה של נכסים מסחריים להשקעה?

בשביל לבחור נכסים מסחריים להשקעה, כדאי לכם לעקוב אחר הטיפים הבאים-

  • מיקום- כמו כל עסקת נדל"ן כזו או אחרת גם כשמדובר בשוק הנדל"ן המסחרי המיקום הוא גורם מאוד מרכזי לצורך של קבלת לסגירת העסקה וההשלמה שלה. כמו כן, המיקום של הנכס המסחרי מחייב אתכם להתייחס לגורמים כמו קרבה לצירי תנועה שהם ראשיים כך הנכס שלכם יהיה יותר נגיש לקהל הרחב וימשוך אליו עוד לקוחות פוטנציאליים.
  • התאמה של הנכס לצרכים אשר נדרשים להפעלתו של העסק שיוקם על ידכם- הנכס המסחרי צריך להיות מותאם לסוג ולאופי של העסק שאתם רוצים להפעיל. בין אם זה איך שאתם מתייחסים לדרכי הגישה, הגודל של הנכס ובין אם זה התשתיות שיש לפניכם באזור.
  • עלויות- נכסים מסחריים הם הנכסים הכי מבוקשים בכל מיני אזורי ביקוש בכל רחבי הארץ ולא כמו המחירים של שוק הדירות למגורים התעריף של רכישת נכס שכזה נקבע בהתאם לאטרקטיביות של הנכס והקרבה שלו למוקדי מסחר ושירות למיניהם שיש להם תנועה של לקוחות לאורך כל היממה ולאורך כל השבוע והשנה.

האם יש עוד טיפים שיעזרו לכם לבחור נכס מסחרי להשקעה?

נוסף על כל מה שכבר נאמר, אתם צריכים להתאים את הנכס שלכם לצרכים של הנכס שלכם. יש כל מיני סוגים של נכסים מסחריים והם בדרך כלל יוצעו לכם במסגרת של מבנים מודולאריים שאתם יכולים לעצב אותם ולתכנן אותם בהתאם למה שהעסק שלכם צריך. יתרה מזאת, אתם צריכים לקחת בחשבון גם את העלויות של דמי האחזקה ואת דמי הניהול. יש נכסים מסחריים בהם תהיו חייבים לשלם עוד תשלומים חודשיים קבועים על שירותי אחזקה או דמי ניהול, יחד עם דמי הרכישה שאתם כבר משלמים. ולכן, כדאי שתבדקו לפני כמה תצטרכו לשלם בחודש ולחשב את הכל בתוכנית העסקית שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *