איך לגשת לבחירה של מדינה לפני שמשקיעים בנדל"ן שנמצא בה?

עסקאות נדלן ומקרקעין – חישוב מדויק לפני רכישה
26/07/2022
איך לגשת לבחירת דירה ראשונה להשקעה?
04/08/2022

הגיע היום ואתם חושבים להשקיע בנדל"ן שנמצא מעבר לים? מעולה! אז קודם כל עליכם לדעת מספר דברים. אתם צריכים להבין אם הנדל"ן הוא ערוץ ההשקעה הנכון עבורכם גם מבחינת מצב השווקים וגם מבחינת מצב הקורונה. עליכם לשקול טוב טוב את האפשרויות שלכם, ובשביל זה אנחנו כאן היום. לכל שאלה יש את התשובה שלה, כל שעליכם לעשות הוא להמשיך לקרוא.

האם זה הזמן הנכון להשקיע בנדל"ן בחו"ל? או שמא צריך להתחשב בחוקיות של מדינה ירוקה?

היום להשקיע בנדל"ן בארץ זו שחיטה. השוק המקומי מוצף מרוב הביקוש הרב. הביקוש הזה יצר מצב בו מחירי הנדל"ן בישראל הרקיעו לשחקים, וקניית דירה בין אם למגורים ובין אם להשקעה נעשתה בלתי אפשרית עבור חלק נרחב מהציבור. אז החלטנו להשקיע מעבר לים, במדינות אחרות בהן זה כן אפשרי וריאלי. אך יש את בעיית הרמזור. אומנם במדינתו הקטנה עברנו את תקופת הקורונה, אך לא כל העולם כבר נמצא מאחוריה ויש עדיין מדינות שהכניסה אליהם אסורה. אתה תלך להשקיע בנדל"ן אם אין לך את היכולת לטוס בחופשיות אל המדינה שבה את רוצה להשקיע נכס? לא מומלץ כל-כך. כשאתה רוצה להשקיע בנדל"ן בחו"ל בתקופת הקורונה, עליך לחפש מדינה ירוקה. לאחר שהבנו את העניין החשוב הזה, אנחנו כבר נציג בפניכם מדינות שמומלץ להשקיע בהן, מה אתם תקבלו ועוד.

מה הם היתרונות בלהשקיע בנדל"ן בחו"ל?

כמו בכל דבר, גם בהשקעה בנדל"ן בחו"ל יש יתרונות רבים. אז כמו שכבר ציינו שבארץ בלתי אפשרית לקנות דירה בגלל המחיר, בחו"ל זה בהחלט משתלם. במצב כזה אתם תוכלו להשקיע אפילו ביותר מדירה אחת. היתרון השני הוא התשואה. ברוב המקרים, התשואה המינימלית בחו"ל תהיה התשואה המקסימלית בארץ. יתרונות נוספים שיש להשקעה בחו"ל הם הגמישות שיש למבחר הנכסים וגם לסוג של ההשקעה. כמובן שצריך לבחון את כל היתרונות הללו בעת בחירה של המדינה בה רוצים להשקיע בנדל"ן.

אז באיזו מדינה כדאי להשקיע בנדל"ן?

יש מבחר מדינות ברשימה הזו, אך לא נצליח לסקור את כולן. נתמקד בשתיים ספציפיות. הראשונה היא גם הגדולה מכולן, ארה"ב. בארה"ב המשקיע הפוטנציאלי מקבל מגוון גדול של היצע נכסים אשר מניבים תשואות ומשמשים כאפיקי השקעה. המחירים של הנדל"ן אשר מיועד להשקעה בארה"ב נמוכים בהרבה מאוד מהמחירים של נכסים דומים בישראל, ולכן ארה"ב היא יעד מאוד אטרקטיבי למשקיעים. המדינה השנייה שכדאי לחשוב עליה היא פולין. לפני מספר שנים פולין חוותה ירידה של מחירים בעקבות משבר עולמי אשר גרם למשבר כלכלי לא קל בכלל. למרות זאת, בשנים האחרונות היא הפכה לאחת המדינות המובילות בנדל"ן וזאת בזכות השילב בין אותו משבר כלכלי והמחירים הנמוכים, כלכלה שהיא משגשגת ושיטה של מיסוי שהיא חברותית להפליא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *