למה צריך עורך דין מיסים לפרויקט נדל"ן?

מהם השירותים שחשוב לדאוג לקבל מחברת האחזקה שלכם?
08/10/2021
מה חשוב לדעת על עיסוק בנדל"ן כמקצוע?
14/10/2021

השקעות נדל"ן עדיין לא איבדו מקסמן למרות העליות הגדולות בבורסה בשנת הקורונה, שהפתיעו את כולם. הן עדיין נחשבות להעדפה הראשונה של כל מי שלא מוכן להיכנס להשקעות הון שהוא לא מבין בהן ורוצה להישען על נכס קונקרטי שמובן לו. בהשקעות כאלה יש צורך בלמידה אחרת של הנושא כדי להבין במה זה כרוך וגם בגלל המורכבות של חוקי המס על נדל"ן. זה נכון גם למי שמשקיע בנדלן בישראל וגם למי שאוהב להשקיע בנדלן במדינות אחרות. שם זה אפילו יותר מורכב בגלל חוקי המס שמשתנים ממדינה למדינה. 

ייעוץ מס חיוני לכל השקעה, בישראל או בחו"ל

השקעות בנכסים שיש לשלם עליהם מסים שונים הן עניין שיש לקבל עליו יעוץ, במיוחד משום שחוקי המס משתנים אפילו בין מדינות שונות. אמנות מס על רווחי הון נחתמות בדרך כלל בין מדינות כדי להסדיר תשלומים של אזרחים ואנשים שמשקיעים הון במדינות זרות. בשנים האחרונות גובר העניין של אזרחים ישראלים להשקיע במדינות אחרות ומכיוון שרוב העיסוק בפיננסים עובר לדיגיטל ממשלות ובנקים חוששים מאוד מהלבנות הון ומכספים  שהושגו ממקורות לא חוקיים. זאת סיבה נוספת לעשות כל עסקה באמצעות התייעצות ובדיקה של עורך דין מסים, שיכול להסביר לכם בדיוק כיצד כל דבר כזה משפע ומשליך על מצבכם, ובאיזו מדינה עליכם לשלם מסים.

ידיעה מונעת אי נעימות

זה נשמע אולי הגיוני ומובן מאליו לשלם מסים במדינה שבה אתה גר, אבל חוקי המס על השקעות נדל"ן יכולים להיות הרבה יותר מורכבים מזה. יש נכסים שמחייבים תשלומים במדינה שבה הם נמצאים ואתם חייבים לדעת את המורכבות שלהם וכמה עליכם לשלם. מלבד תשלום מס יש אפשרות גם לנצל הטבות מס במדינות שונות למשקיעים זרים ולכן לא כדאי לעשות שום צעד מבלי לקבל את התמונה המלאה. אתם חייבים גם למנוע מעצמכם אי נעימות אם תהיו מבוקשים בישראל או במדינה אחרת בגלל מסים ותשלומים שאתם חייבים על אותן השעות, שלא ידעתם בכלל שאתם חייבים. את כל המסתורין הזה יכול לפענח למענכם עורך דין שמתמחה לא רק בהשקעות אלא גם בתשלום מסים, ויש לו קשרים שהוא יכול לעבוד אתם בתחום זה במדינות שונות.

מה חשוב לדעת על השקעות נדל"ן?

הנכסים שנשארים בידיכם יכולים להניב לכם תשואות בשתי דרכים – השכרת הנכס ולאחר מכן, כשערכו עולה ולאחר השבחה אפשר למכור את הנכס במחיר גבוה מזה ששילמתם עליו. בכך אתם מרוויחים את הרווח שבגללו השקעתם מלכתחילה. פרויקט נדלן שמוצע לכם בכל מדינה שהיא יכול להיות ההזדמנות שחיכיתם לה כאשר אתם מחפשים הזדמנויות השקעה. חשוב לברר את כל הפרטים החיוניים כדי לוודא שמדובר בפרויקט שנעשה על ידי יזם מחברה איתנה פיננסית, עם פרויקטים שונים שכבר הצליחו לעמוד בהם בכל ההבטחות שניתנו למשקיעים. מומלץ גם לוודא את הליווי הפיננסי שניתן לפרויקט כדי לדעת אם יוכל לעמוד בכל עיכוב שעלול לקרות בפרויקט נדל"ן כזה, כדי להבטיח את ההשקעה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *