מהם השירותים שחשוב לדאוג לקבל מחברת האחזקה שלכם?

הדברה לפני כניסה לדירה חדשה מקבלן
30/09/2021
למה צריך עורך דין מיסים לפרויקט נדל"ן?
11/10/2021

אם אתם שואפים לייעל את אופן ניהול המבנה שבו אתם מתגוררים או עובדים, שירותיה של חברת אחזקה יהיו לא פחות מהכרחיים. חברת אחזקת נכסים יכולה לעזור לכם בהמון דרכים, החל בתחזוקה שוטפת, דרך תחזוקה עונתית ועד מענה לקריאות חירום. 

אך לפני שאתם בוחרים בחברה כזאת או אחרת, עליכם קודם כל לבחון את השירותים שהחברה מספקת, כאשר ישנם שירותים שעליהם אסור לכם להתפשר, כמו למשל השירותים הבאים. 

שירותי ניקיון 

אחד השירותים היותר חשובים מטעם חברת האחזקה אלו שירותי ניקיון. ישנם סוגים שונים של שירותי ניקיון שיכולים להתאים לכם, כמובן שעל החברה לנקות את כל המרחבים המשותפים, כאשר אם יש לכם חניון במבנה, ניקוי חניונים יסודי יהיה גם מאוד הכרחי. 

בחניונים יש תנועה ערה של רכבים סביב השעון, ותחזוקתם עשויה להיות מורכבת. לכן חברה מקצועית שמתמחה בניקיון חניונים, היא ורק היא תוכל לספק לכם מענה מקצועי ואיכותי. 

שירותי תיקונים

שירות נוסף שכדאי מאוד שלא להתפשר עליו הוא שירות תיקונים. במילים פשוטות: כאשר יש לכם ליקוי במבנה שדורש התייחסות, עליכם ליצור קשר עם חברת האחזקה והיא תשלח את אנשי המקצוע המתאימים. 

כיום השירות הזה מאוד יעיל, ניתן אפילו לפתוח קריאה דרך אפליקציה ייעודית ולזכות להתייחסות מהירה של צוות החברה. 

שירותי אחזקה ותחזוקה

שירותי האחזקה והתחזוקה צריכים להיות מותאמים לאופי וגודל המבנה. למשל מתחמים גדולים יותר עשויים להיות זקוקים לפעולות תחזוקה שוטפות אחת לשבוע, בעוד שמבנים קטנים יותר יזדקקו לשירות חודשי. 

לכן כאשר אתם בוחנים את שירותיה של חברת האחזקה שימו לב מה כוללת ההצעה ואת מידת ההתאמה שלה לצרכים שלכם באופן ספציפי. 

תחזוקת מערכות

הבניינים המודרניים של היום כוללים אינספור מערכות מתקדמות כמו למשל מערכות כיבוי וגילוי אש, מעליות, מערכות חימום ואוורור ועוד. תחזוקה של המערכות הללו מהווה נדבך חשוב ומרכזי של השירות מטעם חברת האחזקה. 

כדי להבטיח שחברת הניהול תספק מענה והתייחסות לכל המערכות הנ"ל, עליכם לבדוק מה מידת ההתחייבות שלה ואילו פעולות היא מתכוונת לנקוט כדי למזער את הסיכון לתקלות. 

שירותי שמירה

ישנם בניינים מסוימים שדורשים שירותי שמירה, כמו למשל מגדלי יוקרה או מבני משרדים. חברת האחזקה צריכה לדאוג עבורכם לכאלו שירותים, ובכך תוריד מעל גבכם את עול ההתעסקות בכאלו נושאים. 

אם אתם זקוקים לשירותי שמירה הקפידו לבדוק מהו היקף השירותים ועל כמה שעות שמירה החברה מתחייבת – האם יהיה שומר סביב השעון, או רק בשעות הבוקר?

Comments are closed.