איך לבחור קורס ממגוון הקורסים של מכללת RES?

להיות שכיר או להיות יזם – איך לעשות בחירה שתתאים לך?
28/03/2022
נדלן ומסחר: איך להתחיל להרוויח?
01/04/2022

מכללת אר.אי.אס מציעה לכם מגוון ענק של קורסים מקצועיים שיבטיחו לכם השתלבות בעבודה תוך זמן קצר באחת המכללות הגדולות בארץ שסניפיה פרוסים מדן ועד אילת. אז איך בעצם תדעו מה כדאי לכם ללמוד ולאן לכוון את עצמכם לקראת העתיד לבוא? האם אתם אנשים שיותר נוטים לקורס נדלן או יותר סולידיים המעוניינים בקורס השקעות בבורסה? ואולי בכלל מתאים לכם להשתלב ולהתמקצע בקורס אחר… נשפוך אור על מספר קורסים במכללה 

לימודי יועץ משכנתאות – לימודי ייעוץ משכנתאות מאפשרים לשנות קריירה במהירות יחסית ולהשתלב בענף מבוקש ורווחי. תחום ייעוץ המשכנתאות הפך ברבות השנים למקצוע מבוקש ונדרש בשוק העבודה בישראל. רובן המכריע של המשפחות שואפות לגור בדירה משלהן, מתוך תחושת בטחון שמקנים ״4 קירות״ בבעלותן. מכאן נעזרים עשרות אלפי  משפחות בשנה בשירותם של יועצי משכנתאות כל הדרך להגשמת החלום של נכס בבעלותם. ניתן לומר כי תחום ייעוץ המשכנתאות ובתוך כך לימודי ייעוץ משכנתאות נמצא בשיא שלא היה כמותו מעולם. יועצי משכנתאות משתלבים במשרדים המתמחים בכך או פועלים כעצמאיים המספקים שירות ישירות למשפחות המבקשות לחסוך או לייעל את המשכנתא שברשותם. לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אר.אי.אס משלבים בין הרובד המקצועי- הכרת המשכנתא, מסלולי המשכנתא, המתאמת המשכנתא ללקוח, טיפול מנהלי, הכנה לעבודה מול הבנקים, היכרות עם סוגי המשכנתאות השונים ועוד, לבין הרובד הבין אישי: היכולת של יועץ המשכנתאות לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו הפוטנציאלי ולגרום להם לבחור בו בשוק תחרותי לצד יכולות של תקשורת בין אישית, שיווק עצמי וכיו״ב 

קורס שוק ההוןחסם הכניסה לתחום המסחר במניות בבורסה הוא נמוך, ניתן להשקיע סכום נמוך, המצוי בכיסו של כל אחד בקלות ובנוחות, ולסחור במניות מכל העולם מהמחשב או מהסלולארי. הכסף בבורסה הוא סחיר ונזיל. ניתן לצאת בכל זמן שתבחרו מהשקעה כזו או אחרת, להגדיל את סכום ההשקעה או להקטין אותה ואף להפסיק לסחור בכל רגע שנבחר. ניתן לפזר השקעות במסלולים שונים, במניות של חברות שונות ולעקוב באופן שוטף אחר ההשקעה שלנו. המסחר בבורסה לצד העבודה השוטפת שלנו כשכירים או כעצמאיים מאפשר לנו לצלול בים של אפשרויות ואף להביא לרווחים נאים למשק הבית שלנו מבלי לעסוק בכך 24/7 או לעזוב את מקום העבודה. הכל בזמננו הפנוי ובכמות המשאבים הכספיים שברשותנו.

בקורס שוק ההון נחשפים הסטודנטים למתודולוגיה סדורה, לשיטות מסחר שונות ולהיכרות כוללת עם היתרונות והחסרונות שבכל שיטה. היכרות של שוק באמצעות קורס שוק ההון מאפשרת השקעה נבונה ומושכלת יותר לכל סוחר בבורסה, אף שזו לא חפה מטעויות או הפסדים העלולים להתרחש, כמו בכל השקעה בחיים.

קורס שוק ההון ומסחר במניות הוא דרך קלה ונוחה להיכנס לתחום עבור מגוון רחב של קהלים המעוניינים להשקיע בבורסה לצד העבודה השוטפת ולהביא להכנסה נוספת לצד זו העיקרית.

קורס תיווך נדלן – ענף הנדלן מסוקר השכם וערב באמצעי התקשורת כאחד התחומים הלוהטים ביותר בשנים האחרונות. קורס נדלן מאפשר לכל אחת ואחד להעמיק ולהכיר את רזי התחום ולאחריו להשקיע בנכס שיכול להניב תשואות נאות ביותר במהלך השנים. רק לאחרונה נחשפו נתונים שהראו עליה של 10% בשנה בנכסים רבים, כמעט בכל רחבי הארץ. תשואה משמעותית לכל הדעות. אף שתשואה זו לא מעידה על מה שיקרה בעתיד, השקעה של משפחה בנכסי נדל״ן ברובה המוחלט תהיה השקעה מושכלת ונכונה לעתיד המשפחה. אחד המושגים השגורים בפי אלו העוסקים בנדל״ן הוא ״מינוף״ כלומר האפשרות להשתמש בהון עצמי או בדירה קיימת שמתורגם לכסף שמגיע מהלוואות.

נדל"ן מניב עבור משפחה יכול לייצר תזרים מזומנים קבוע באמצעות רכישת דירה והשכרתה ונחשב לסולידי ובטוח יחסית לאפיקים אחרים. נדל״ן אינו יכול להיעלם בין לילה, הוא אינו וירטואלי ולרוב ערכו עולה במהלך השנים, נדל"ן למגורים נמצא במגמת עלייה מתמשכת זה עשרות שנים בכל העולם המערבי, הסיבות העיקריות הינן עלייה בתוחלת החיים והגידול באוכלוסייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *