נדלן ומסחר: איך להתחיל להרוויח?

איך לבחור קורס ממגוון הקורסים של מכללת RES?
31/03/2022
קורסים שמהווים הוכחה לכך שלא חייבים להיות שכיר עם תארים מאוניברסיטה בשביל להצליח
04/04/2022

רוב האנשים בעולם מבינים שאם הם רוצים לעשות משהו טוב עם הכסף שלהם הרי שהתחום הכי שווה להשקיע בו זה תחום הנדלן. כי הנדלן הוא אחרי הכול הדבר הכי יציב והכי בסיסי וגם הכי מוחשי. אם הביטקוין, הבורסה, המניות וכל ההשקעות בשוק ההון הם אולי רווחיים אך הם עלולים ביום אחד להיעלם, הרי שבתחום הנדלן לרוב לא יקרה דבר למעט אסונות בסדרי גדול קיצוניים.

מסיבה זו אנחנו עדים שיש ביקוש גבוה מאוד של נכסי נדלן להשקעה, הרבה יותר מכפי שיש למדינה שלנו להציע.

מכאן התחילה הנהירה של ישראלים רבים לעבר רכישת השקעות בחו"ל.

כך מרוויחים מהשקעות נדלן

אז כדי להרוויח באמת מהשקעות נדלן צריך למוד איך להשקיע והכין להשקיע ולעשות את העבודה בצורה הכי שקולה והכי מחושבת.

כי יש יותר מידי סיפורים על השקעות נדלן שירדו לטמיון לאחר שאנשים הכניסו והשקיעו כספים רבים אך הנכס שהם קנו היה נכס לא אמין.

על כן, הדבר הכי קריטי בכל מה שקשור לדירות להשקעה זוהי בדיקה יסודית של כל נכס מוצע עד לפרטים הכי קטנים המרכיבים את הנכס.

רק אם אכן מתברר כי מדובר בנכס מניב, בנכס שמושכר בתשלום גבוה ונכס שלא יישאר ריק כי הוא ממוקם באזור בעייתי, הרי שאפשר יהיה להתקדם הלאה לקראת ההשקעה בנכס.

פונים אל המומחים

בגלל שנכסי נדלן הם לא מוצרים פשוטים וזולים, הם דורשים מאתנו תשלומי ענק ולעיתים אף הלוואה או משכנתא. על כן ברור שאסור להקל ראש בכל מה שקשור לרכישת נכס נדלן. רק אם אנחנו אכן מוודאים כי הנכס הוא נכס הכי אמין והכי בטוח, ובנוסף הוא גם נכס מניב באזור שיש לו ביקוש נוכל להתקדם הלאה.

המומחים יש להם לרוב גם את הידע המשפטי בכל מה שקשור לטאבו, לרישום נכסים, להערות אזהרה, לשעבוד נכסים והם בעצם יודעים בדיוק מה הם צריכים לבדוק ומה הם צריכים לעשות כך שבהחלט מדובר בדבר נכון וחכם. הייעוץ המקצועי יעשה לכם הרבה סדר ויגרום לכם להבין היטב מה אתם רוצים לעשות ואיך אתם רוצים לעשות.

נדלן בחוץ לארץ

האמת היא שבארץ אין כל כך הרבה קרקעות או נכסים להשקעה. רבים הם האנשים שרוצים את ההשקעה שלהם דווקא באדמות חו"ל שם נראה להם שיש עתיד רווחי הרבה יותר לכל בית או כל מבנה. אז זה אולי נכון אך ממש לא באופן גורף. רבים הם הלקוחות שנפלו דווקא על דירות בחו"ל שהיו רחוקים מהעין ונקנו בלי הבנה באמת על השטח המיקום וכן הלאה.

חושבים על השקעות נדלן בקפריסין או בכל מדינה אפשרית אחרת? פנו אל המומחים שימליצו לכם את ההמלצות הכי נכונות והכי שוות עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *