איך לרהט דירה להשקעה בלי לקרוע את הכיס?

תיקונים ושיפורים שכדאי לעשות בדירה שקניתם להשקעה
21/11/2022
טיפים לבחירת נכס מסחרי להשקעה
21/11/2022

לא משנה מה אתם חושבים, אין ספק שדירה להשקעה צריכה להיות מעוצבת טוב וכך היא תוכל להיות יותר רווחית. כל הנשוא של ריהוט דירה להשקעה, יכול להיות מאוד יקר, אך החוכמה היא לעשות את זה בזול. איך עושים את זה? איך לרהט דירה להשקעה בלי לקרוע את הכיס? המדריך שלפניכם יענה על כך. 

למה כדאי לכם להשתמש בספות מודולריות לעיצוב הסלון?

ספות מודולריות לעיצוב הסלון הן ספות שיכולות להתאים את עצמן לצרכים שלכם. זוהי בין המגמות הכי בולטות בעולם של עיצוב הסלון. הקסם המודולרי הגיע לשנות את כל מה אתם רק חושבים על העיצוב של הסלון. אין צורך להתחייב לגודל מסוים של ספה או לחילופין לשילוב של ספה עם שני מושבים יחד עם שלושה מושבים, אלא אתם יכולים לשדרג את הסלון שלכם לפינות ישיבה שהן מודולריות והן מתכווננות יחד איתכם. דמיינו לכם שערב אחד אתם יושבים לכם בשקט מול סרט והדום עושה לכם נעים בכפות הרגליים, ופתאום יום למחרת הספה הפינתית נותנת לכל החברים של הילדים שלכם לשבת בכיף ובנוחות לראות סדרות בסלון. לספות המודולריות יש המון שימושים והמון דרכים לשחק איתן. ולכן מאוד כדאי להשתמש בהן לעיצוב של הסלון.

איך תוכלו לרהט את הדירה להשקעה שלכם מבלי לבזבז הרבה כסף?

כשאתם מגיעים לשלב של ריהוט הדירה להשקעה, אתם צריכים לעקוב אחר כמה שלבים בשביל למנוע בזבוז מיותר של כסף-

  1. בכל דירה להשקעה כזו או אחרת קיימת מידת מה של השקעה בעיצוב הפנים של הדירה. קודם כל, עליכם להבין מהו הסכום של השיפוץ אותו תרצו להשקיע. אתם צריכים לדעת מה מצבה של הדירה, אם היא שמורה ועד כמה וגם כמה זמן יש לכם לכל הסיפור של הריהוט. 
  2. בשלב הבא אתם צריכים לחשוב על פרקטיות. אתם צריכים שיהיה לכם בדירה כל מיני שטחי אחסון אשר יספקו את השוכרים שלכם. אתם צריכים לשלב ארונות קיר שיהיו בגוון לבן על מנת שלא ימשכו תשומת לב, אך כן יכילו בתוכם הרבה מקום. אתם צריכים להכין וגם לחשוב באילו מהחללים של הדירה אתם מעוניינים להכין את התשתיות לאינטרנט ולטלוויזיה. חשוב מאוד לא לשכוח שפרקטיות מגיעה מעל הכל. 

אילו עוד טיפים יש לריהוט דירה להשקעה?

נוסף על כל מה שנאמר כבר, אתם צריכים לחשוב איזו חוויה אתם רוצים להגיש לשוכרים. חשוב שתתנו להם חוויה שהיא אחרת בעזרת העיצוב של הדירה. אתם יכולים לעשות זאת באמצעות בחירה של טפט או אפילו של חיפוי מיוחד ושונה. יתרה מזאת, אתם צריכים לחשוב אם אתם רוצים לפנק את השוכרים שלכם בטווח הרחוק או שלא. נכון שמדובר על ריהוט דירה מבלי לקרוע את הכיס, אך יש השקעות שמחזירות את עצמן. אם אתם מעוניינים להכניס ג'קוזי בדירה, או עמדת ברביקיו חיצונית, אתם צריכים לקחת בחשבון את העלות שלהם ולהתחשב בו בדמי השכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *