תיקונים ושיפורים שכדאי לעשות בדירה שקניתם להשקעה

טיפים שימושיים לבחירת נכס מסחרי להשקעה
20/11/2022
איך לרהט דירה להשקעה בלי לקרוע את הכיס?
21/11/2022

קניתם דירה להשקעה והיא לא הכי חדשה שיש? כנראה שתצטרכו לעשות בה כל מיני תיקונים או שיפורים על מנת שתוכלו להשכיר אותה לדיירים. מדי פעם יכולות להיות לכם בדירה בעיות של נתיך שקפץ או אולי ברז שמטפטף. אך שהדיירים כבר נכנסים והבעיות גדלות, שם מתחיל כל הבלגן. אז אילו תיקונים ושיפורים שכדאי לעשות בדירה שקניתם להשקעה מבעוד מועד? המשיכו לקרוא את המדריך ותגלו בעצמכם.

מה היתרונות של פרקט מוגן מים?

פרקט מוגן מים מכיל בתוכו כמה וכמה יתרונות מאוד חשובים:

 

  • כשמו כן הוא, זהו פרקט שעמיד במים. זה בעצם החיסרון של שאר הפרקטים אשר בזמן המגע עם המים הם מתנפחים ומתקלקלים. 

 

  • זהו פרקט שעמיד לשריטות ולשחיקה. הפרקט מתאים למקומות ציבוריים שמלאים באנשים והוא לא מצריך תחזוקה. 
  • את הפרקט הזה אפשר להתקין לבד. רק צריך לחתוך אותו על ידי סכין יפנית ואז כל חלק פשוט מתחבר לחלק השני בקלות יתרה. 
  • מכיוון שההתקנה שלו היא פשוטה, לא ייגרם כל נזק לרצפה שעליה מותקן הפרקט. גם אם נכנסים מתחתיו מים, בסופו של דבר הם יתאדו החוצה. 
  • הפרקט הזה פחות מרעיש והוא מונע החלקה, מכיוון שפני השטח שלו לא חלק. 

אילו תיקונים תצטרכו לבצע בצנרת בדירה להשקעה שלכם?

יכולים להיות מצבים בהם תהיה לכם סתימה אשר מקשה על ביצוע של שטיפת הכלים או לפעמים גם תגרום למקלחת לעלות על גדותיה. בשביל למנוע מקרים שכאלה, אתם צריכים לבצע בדיקה מאוד מקיפה של הצנרת ולראות אם יכולים להיות גורמים שיגרמו לסתימות קשות, כמו מגבונים לחים באסלה או שיער בניקוז או אולי זה בכלל בלאי והצטברות של חלודה. זה לא משנה מה היא הבעיה, כך או כך, לפני שאתם משכירים את הנכס שלכם, אתם צריכים לבצע את כל התיקונים האפשריים בצנרת הדירה בשביל למנוע מצבים קשים.

האם צריך לדאוג לשפר את החשמל בדירה להשקעה שלכם?

חד משמעית שכן. לא משכירים דירה לפני שהיא עברה את כל התיקונים האפשריים שקשורים לחשמל. יש הרבה דירות ישנות בהן ההארקה והנתיכים יכולים להתבלות מאוד מהר, מכיוון שהרשת היא ישנה והיא לא נבנתה כמו שצריך לפי הסטנדרטים ולפי החומרים האיכותיים שיש היום. לפני שאתם משכירים את הדירה שהשקעתם בה רבות, תזמינו חשמלאי מוסמך שיבצע בדירה בדיקה מדוקדקת. לא משנה אם התקלה קרתה מבלאי טבעי של הזמן או שהיא נשארה שם מהבעלים הקודמים של הדירה, על תחזוקה ראשונית ותחזוקה שוטפת אסור לכם לוותר. כל מה שקשור לרשת החשמלית של הדירה צריך לעבור בדיקה ותיקונים בהתאם לצורך. נוסף על כך, אם מסתכלים בפן הכלכלי, זה יכול לחסוך לכם גם המון הוצאות בהמשך הדרך, כי לא תצטרכו להתעסק עם התחזוקה השוטפת של הדירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *