קורסים שמהווים הוכחה לכך שלא חייבים להיות שכיר עם תארים מאוניברסיטה בשביל להצליח

נדלן ומסחר: איך להתחיל להרוויח?
01/04/2022
נדלן כהכנסה פסיבית: כל מה שצריך לדעת
11/04/2022

מיתוסים הולכים ונשברים סביבנו והפעם – השכלה וקריירה. אם הייתם שואלים מה צריך כדי להצליח בחיים, לפני מספר שנים, התשובה הייתה ברורה. חייבים לעבור כחלק מהמסלול את האוניברסיטה, עדיף בהצטיינות או בהצטיינות יתרה. אבל מסתבר שכדי להצליח בחיים כבר לא צריכים בהכרח את האוניברסיטה. ובעצם, אפשר לשאוף לדרך עצמאית, לא חייבים להיות שכירים עם תואר (אפילו אם יש כאלה שזה כן מתאים להם). הקורסים הבאים יבהירו שזו המציאות ומי שרוצה, יכול ללכת ולהצליח בדרך הזאת, בדרך למעלה. 

קורס שיהפוך אתכם למתווכים 

למרות שישנם מתווכי נדל"ן בעלי תואר אוניברסיטאי, אין חובה להחזיק תואר כדי לעסוק במקצוע. ניתן להצטרף אל קורס רישיון תיווך, על מנת לעסוק במקצוע באופן חוקי, עם כל המקצועיות הנדרשת. מתווכי נדל"ן מתבססים על הידע המקצועי שרכשו בקורס, אך מתבססים לא פחות על חושים עסקיים ועל תובנות מהשטח. מתווכים רבים מתמחים במיוחד באזורים גיאוגרפיים מסוימים, שם הם מכירים את סוגי הנכסים, את מחירי השוק. למקצוע מצטרפים אנשים בעלי אנרגיות גבוהות, יכולת משא ומתן, הבנה באנשים ורצון עז להצליח. במקצוע הזה, התשוקה להצלחה והיכולת לסגור עסקאות, מביאים פוטנציאל השתכרות רווחי ביותר. 

הקורס שמאפשר להתפתח כיזמים 

קורס מסוג אחר, יוכל להיות שער כניסה לקריירה ענפה, מספקת ומתגמלת. העיתונות הכלכלית מלאה סיפורים על יזמים שהצליחו בגדול, ללא שום תואר אלא בזכות יוזמה, אומץ עסקי ויכולת לקבל החלטות נכונות. אבל לא רק מי שנולד עם התכונות הללו יוכל להצליח בשדה העסקי הזה. ניתן לשפר מאוד את היכולות ולקבל כלים רבי עוצמה, על בסיס קורס יזמות רציני. בקורסים כאלה לומדים מאנשים שהם בעצמם הגיעו להישגים יפים בתחום העסקים והיזמות. הכלים ואופני הפעולה שלומדים במהלך קורס זה מאפשרים לאנשים להשיג עצמאות כלכלית, להפוך לדמויות מפתח בקהילה העסקית והיזמית וליצור שינוי אמיתי בחיים. 

לעזור לאנשים להגיע לדירה 

מחירי הנדל"ן שהולכים ועולים לא צריכים להוות חסם למי שבאמת רוצה להשקיע בנדל"ן או למי שרוצה להגיע לדירה. גם אם אין לכם את הזמן או את החשק לתואר אקדמאי, תוכלו לבחור קרירה שתעזור לכם להתפתח מקצועית וגם תוכלו לעזור לאנשים להגיע לדירה. על מנת להשיג את המטרות הנכבדות הללו, לא צריך תואר שני בכלכלה ולמעשה אפילו לא צריך את התואר הראשון. לאחר לימודי יועץ משכנתאות אפשר לספק שירות ייעוץ פרטי. השירות מסייע לאנשים להשיג משכנתאות משתלמות יותר, זולות יותר ונכונות יותר. כמעט כולם נעזרים כיום ביועצי משכנתאות, החל מזוגות צעירים, דרך אנשים בגיל העמידה שרוצים לעבוד לבית גדול יותר וכלה במשקיעי נדלן שרוצים להשיג מימון זול יותר. 

כוחו של שילוב ידע, לעצמאים 

הקורא העירני בוודאי שם לב שניתן בהחלט להתפתח מבחינה מקצועית, על ידי שילוב בין כמה קורסים שונים. לדוגמא, מתווכי נדל"ן בהחלט יוכלו ללמוד גם קורס של ייעוץ משכנתאות, ולספק ללקוחותיהם שירות כפול. גם דוגמא הפוכה יכולה בהחלט להקפיץ את הקריירה. כלומר יועץ משכנתאות שמחזיק תעודת מתווך מוסמך, יוכל להרחיב את מעגל הלקוחות ולהציע יותר ערך מוסף. 

הנקודה החשובה היא שקורס לא גוזל זמן רב כמו תואר אקדמאי. כמו כן, קורסים מציעים כלים ממשיים, שמאפשרים להשתלב ומהר כעצמאים ולהשיג פרנסה איכותית. מי שמכוון לקריירה אקדמאית, בהחלט זקוק לתואר ראשון ושני לכל הפחות. אולם מי שמחפש פרנסה טובה ולא רוצה לבלות כמה שנים עם הררי ספרים ולימודים, כיום זה בהחלט אפשרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *