לימודים שמתאימים למי שאוהב לעבוד עם אנשים (וגם לאלה שפחות)

מתי כדאי למכור ולקנות דירה בתהליך פינוי בינוי?
11/08/2022
לאילו קורסים שוק הנדל"ן הרותח של ישראל מייצר ביקוש?
17/08/2022

העולם של פרנסה עבודה וקריירה מתחלק לשניים. מצד אחד, יש אנשים שהנטייה הטבעית שלהם היא להשתלב בתפקידים שכוללים עבודה עם אנשים. זה מתאים לאנשים חברותיים, בעלי יחסי אנוש מעולים, שלא רוצים לשבת במשרד או מול המחשב לבד, כל היום. מצד שני, ישנם אנשים שהנטייה הטבעית שלהם היא יותר אנליטית, מחושבת, פחות חברותית או יותר מתבודדת. גם אלה וגם אלה יכולים לפרוח בזכות לימודים שמתאימים לאופי שלהם. בשורות הבאות תכירו כמה סוגים של קורסים ולימודים שמתאימים למי שאוהב לעבוד עם אנשים (וגם לאלה שפחות מתחברים לזה ומעדיפים ההפך). 

מקצועות שהולכים נהדר עם יחסי אנוש טובים 

אם יש לכם יחסי אנוש טובים, אתם "אנשים של אנשים" ויודעים לפתח שיחה, יש כמה וכמה מקצועות שתפורים עליכם. מה דעתכם לעזור לאנשים להגיע לבית (ולהרוויח תוך כדי כך)? הרצון להגיע לדירה או לבית משותף להמון המון אנשים בישראל, כולנו יודעים זאת. ובדרך לבית, צריך לעבור בבנק ולקחת משכנתא. קורס ייעוץ משכנתאות יאפשר לכם להיכנס לתחום מבוקש, כאנשי מקצוע שמחוברים לאנשים וגם לתחום המימון. בתפקיד תצטרכו לשלב את היכולת לעורר אמון באנשים, ביחד עם יכולת לנהל משא ומתן עם הבנק, לטובת לקוחותיכם. אחרי שתקבלו ידע מקיף על תחום המשכנתאות בישראל ותדעו איך לבנות תמהיל משכנתא, תוכלו להקים עסק משלם. תעבדו עם אנשים מכל קצווי הארץ, מכל הסוגים ומכל המינים, שרוצים את עזרתכם בהוזלת המשכנתא כדי לקנות בית. 

למי שפחות מתחבר לתחום של מימון ומשכנתאות אבל רוצה מקצוע בתחום הנדל"ן, יש עוד פתרונות. עבודה עם אנשים ופרנסה מצוינת, יחכו לכם לאחר שתסיימו קורס תיווך נדלן. שוק הנדלן למגורים כיום רותח, אבל גם נדלן עסקי נחשב ל"חם" כיום. מתווכים או יועצי נדלן צריכים להבין לעומק את התחום המקצועי הזה, זיהוי עסקאות מוצלחות, הערכת מחירי נכסים. תפקיד חשוב של מתווך מוצלח הוא לעזור למוכרי נכסים ולרוכשי נכסים להגיע לעמק השווה. גישה טובה לאנשים, יכולת קריאת שפת גוף, גישה ידידותית אך גם אסרטיבית כשצריך, מאוד יעזרו. זהו תפקיד שיכול להתאים גם למי שחושב קדימה, על צעד נוסף. לאחר שצוברים ניסיון ניתן להמשיך לבנות קריירה עתידית בנישות כגון ייזום נדלן ותיווך בנכסי יוקרה. 

להשקיע בעצמכם (בלי לקוחות ויחסי אנוש)

אחרי שדגמנו לימודים שמתאימים לאנשים שאוהבים לעבוד עם אנשים ורוצים פרנסה טובה מאוד, יש עוד אפשרויות. למי שרוצה להשקיע בעצמו, בלי לרדוף אחרי לקוחות ובלי שצריך להתאמץ עם יחסי אנוש ויחסי ציבור, נציג שתי אפשרויות. 

אפשרות ראשונה מתאימה למי שמאמין בשוק הנדלן, אבל רוצה להרוויח מההזדמנויות המשתלמות שמחכות בחו"ל. קורס נדל"ן חו"ל ילמד אתכם מה צריך לעשות על מנת לקדם רכישת נכס בחו"ל, בשורה של צעדים נכונים, איכותיים ומוצלחים. לא כל נכס בחו"ל אכן רווחי אך יש דרכים לזהות את העסקאות המשתלמות שיכולים לקחת אתכם לעבר רווחה כלכלית ותשואה מנצחת. 

אבל לא רק בתחום הנדלן יש מקום למי שמעדיף לעבוד כסוליסט, בלי יותר מדי אנשים מסביב. לדוגמא, ניתן להצטרף אל קורס מסחר באינטרנט. בעזרת הכלים המתאימים והידע הנכון, אפשר להפוך את הבית שלכם לחדר מסחר מקצועי. מי שלומד איך לנתח את השוק, איך להבין גרפים או אילו מדדים מראים על שוק עולה או על שוק יורד, יוכל להצליח מאוד. מסחר באינטרנט יכול להתאים כמקור הכנסה נוסף או כמקור הכנסה יחיד. אגב, יש קורסים נפרדים שיכולים לעזור לכם להקים חנות מקוונת, רווחית ומוצלחת. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *