5 סיבות שבגללן אנשים בוחרים ללמוד מקצוע דווקא בתחום הנדל"ן כיום

איך לגשת לבחירת דירה ראשונה להשקעה?
04/08/2022
צעדים ראשונים שכדאי לעשות אם אתם רוצים להצליח בתור עצמאיים ולהגיע לחופש כלכלי
04/08/2022

לאן שלא נסתכל, הנדל"ן נמצא בכותרות. בכל מקום אנו שומעים על קבוצות רכישה בנדל"ן, על קרקעות חקלאיות למכירה, על השקעה בנדל"ן מניב בארץ או בחו"ל. אנו שומעים שוב ושוב על עליית מחירי הנדל"ן, אבל הפעם המוקד שלנו הוא מקצועי קרייריסטי. נציג 5 סיבות שמובילות כיום אנשים ללמוד מקצוע בתחום הזה. 

  1. מקצוע רווחי, כיום יותר מתמיד 

הסיבה הראשונה לכך שאנשים רבים בוחרים להצטרף כיום לקורס משכנתאות, קורס תיווך או הכשרה אחרת בנדל"ן, דומה לסיבה שגורמת לאנשים לבחור כל מקצוע שהוא. אנשים פרקטיים בוחרים ללמוד מקצוע שמאפשר להתפרנס בכבוד וגם למעלה מזה. עם כל המציאות הכלכלית שמסביב, אנשים מעדיפים להתרחק ממקצועות שבהם מרוויחים שכר מינימום. וכיום יותר מתמיד, כאשר הנדל"ן בפריחה והמחירים מאמירים, מדובר בענף רווחי שמבטיח פרנסה טובה מאוד. 

  1. סף כניסה נוח, לא צריך ללמוד שנים 

לא חסרים מקצועות שבהם אנשים מוכשרים יכולים להרוויח כסף. לכן, יש עוד סיבות רבות מלבד פרנסה, לכך שאנשים פונים לתחום הזה. הכשרה של לימודי נדלן היא יסודית אבל איננה ארוכה במיוחד. במילים אחרות, ישנו סף כניסה נוח, לא חייבים להשלים שנות לימודים רבות. לא חייבים להשקיע שנים ולשלם הון עבור לימודים, לפני שמתחילים לקצור את הפירות. מובן שיש הכשרות ארוכות בנדל"ן, למשל הנדסה אזרחית או אדריכלות. אבל יש לא מעט נישות בענף, שבהן כבר לאחר תקופת לימודים סבירה, אפשר לעבוד היטב ולהרוויח. 

  1. אפשר להקים עסק בתחום ללא הון עצמי גבוה 

חלק מההכשרות בתחום מאפשרות לבוגרים להקים עסק עצמאי לכל דבר. לדוגמא, קורס ייעוץ משכנתאות מאפשר לבוגרים לאחר מכן לתת ייעוץ משכנתאות בתור עוסקים מורשים. לא צריך בשביל זה יותר מאשר משרד. זה לא עסק שצריך להקים על ידי השקעה של הרבה הון עצמי. זאת אומרת שיש כאן אפשרות להקים עסק בלי לקנות מפעלים, לשכור בניינים, לגייס עובדים. אפשר להקים עסק של איש אחד, שמפרנס את בעליו בצורה מאוד יפה. 

  1. תחום מעניין, שאפשר להתפתח בו 

בתחום הנדל"ן אפשר להמשיך להתפתח להרבה מאוד נישות. למשל, אפשר להתחיל כיועצי משכנתאות ולהמשיך גם לייעוץ ותיווך. יש אנשים שהתפתחו והפכו למאמנים עסקיים ואף ליזמים, בזכות הכלים המקצועיים והכשרות נוספות שקיבלו לאורך השנים. אפשר להתפתח לתחום השמאות, הנדסאות בניין או עיצוב פנים – איש איש לפי טעמו, נטיותיו ורצונו. 

  1. מתאים למי שאוהב אתגרים ולעבוד עם אנשים 

הענף הזה מאוד מתאים למי שרוצה פרנסה טובה, אבל גם אוהב לעבוד עם אנשים. זה עיסוק דינאמי, שאפשר ללמוד בו כל הזמן דברים חדשים. אך חשוב לא פחות: נותנים שירות אפקטיבי, מועיל ואיכותי, ללקוחות. אם אתם רוצים לתת שירות ולקבל הערכה, להרוויח וגם להצליח, גם אתם יכולים להשתלב בתחום. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *