איזה ידע חשוב לרכוש בשביל להבחין בעסקאות נדלן משתלמות יותר מהאחרות?

טיפים שימושיים למי שחסך סכום נכבד ומתלבט איך ואיפה להשקיע אותו
17/01/2022
5 טעויות שחשוב להימנע מהן כשמסיימים קורס ופותחים עסק משלכם
30/01/2022

תחום הנדל״ן ממשיך להיות סוער ובוער. נדמה כי כולם רוצים לקחת חלק ולהרוויח איכשהו מהתחום שממשיך לתפוס כותרות ראשיות בשנים האחרונות. בין אם אתה שכיר או עצמאי, קרוב לעולם הנדלן או רק מסתכל מהצד, כדאי לרכוש ידע מקצועי שיעזור לך לזהות באמת מהן עסקאות משתלמות בתחום. 

לימודי תיווך או לימודי יועץ נדלן מקצועיים במכללה בעלת ניסיון יעניקו לכם ידע נרחב וראייה של ״360 מעלות״ בתחום הנדל״ן ויכניסו אתכם בצורה מושכלת לתחום. ההבדל בין הידע הנרכש בקרב אנשי המקצוע לעומת מי שמבצע עסקת נדלן בפעם הראשונה, או אחת לכמה שנים הוא פער גדול הכולל זיהוי עסקאות משתלמות, כדאיות לרכישת נכס במקום כזה או אחר, תמחור נכס בהתאם לאיזור המגורים, יכולת משא ומתן של ויכולת מיקוח בביצוע כל עסקת נדלן, קטנה כגדולה. יש הבוחרים בלימודי נדלן ושוק ההון כך שיוכלו להשקיע בשני מסלולים- קצרי טווח (בבורסה) וארוכי טווח (נדל״ן) ובכך ליהנות מצד אחד מהשקעה נזילה ממנה ניתן לצאת בכל עת ובין השקעה נדלנית הדורשת סבלנות וראייה לטווח ארוך יותר. 

מעוניינים בעסקת נדל״ן משתלמת אבל אין לכם את הזמן או הרצון לעבור הכשרה בתחום?

מומלץ וכדאי להיעזר בשירותיו של מתווך מוסמך ובעל ניסיון מוכח. מתווך מקצועי, חי ונושם נדלן מסביב לשעון, יודע היכן ניתן לנהל משא ומתן עבורך ולהתאים עבורך את הנכס שחיפשת מתוך כלל הנכסים המוצעים למכירה. המתווך אמנם גובה עמלה בעד השירות אותו הוא מציע, אך עסקה נדלני״ת טובה שתהיה לשביעות רצונך ותחסוך לך התרוצצויות, התמקחויות וביקור בנכסים לא רלוונטיים שווה את המחיר, מעבר לכך, איש נדלן מקצועי יכוון אותך לעבר הנכס שחיפשת בהתאם לתקציב שהגדרת מראש, ואף יוכל למצוא עבורך נכס ממאגר הנדל״ן המקצועי שברשותו בסכום נמוך יותר. לצד חיפוש נכס עבורך, איש הנדלן יוכל לבצע בקלות יתרה עסקה של מכירת הנכס הנוכחי שלך (במידת הצורך) כך שתיהנה גם ממכירה וגם מקנייה של נכס על ידי איש מקצוע בקלות יחסית.

בחרתם ״ללכת עד הסוף״ וללמוד את תחום הנדלן?

תוכלו לבחון קורס נדל״ן המוצע במכללת אר.אי.אס. מכגללה אשר הוציאה מתוכה מאות אנשי נדל״ן המהווים חלק ממנוע הנדל״ן הארצי עם דריסת רגל משמעותית בעסקאות נדל״ן בארץ ובחו״ל.

קורס נדל״ן וקורס יזמות נדל״ן או שילוב של לימודי נדל״ן ושוק ההון, במכללת אר.אי.אס ( לבחירתכם קורס נדל״ן בצפון , בדרום או במרכז הארץ) יפגיש אתכם עם טובי המרצים בישראל, יפתח לכם אופקים חדשים ויחשוף אתכם לתחום הנדל״ן על כל גווניו, כך שיהיו ברשותכם כלים פרקטיים לבחון כל עסקת נדלן באופן מקצועי ומעמיק. 

צעירים רבים מגיעים ללימודי קורס נדל״ן וקורס יזמות נדל״ן וכן לימודי נדל״ן ושוק ההון, מתוך חשיבה נכונה של השתלבות בענף רווחי, מתגמל ודומיננטי הנוגע בחיים של כולנו- מסטודנטים השוכרים לעצמם דירה, משפחות הרוכשות לעצמם בית, דרך משקיעי נדל״ן ויזמי נדל״ן ועד אנשי מקצוע כגון מתווכי נדל״ן אשר סיימו בהצלחה קורס רישיון תיווך או יועצים אשר סיימו בהצלחה קורס ייעוץ משכנתאות, אלו ואף אלו בוחרים בהמוניהם להצטרף לענף הנדל״ן שממשיך להיות ״סוער״ ומדובר וקולט לשורותיו עוד ועוד אנשי מקצוע מכל רחבי הארץ.

קורס יזמות, השקעות ונדל״ן מסחרי יעזור לכם לעלות שלב לימודי יזמות נדל״ן, השקעות ונדל״ן משמש בסיס מעמיק לכל המעוניין לקבל העשרה מעמיקה והבנה מקיפה לצרכים פרטיים ותעסוקתיים. בנוסף ללמידה התיאורטית הרחבה, מתבקשים התלמידים בקורס לעבוד על פרויקט נדל"ן אישי שלהם מהשלב הראשון ועד סופו. כך זוכה כל תלמיד בקורס לקחת חלק ולחוות את כל שלבי עסקת הנדל"ן, לבצע ניתוח מקצועי ומעמיק של ערים, שכונות ומחוזות, לפעול להוצאת נסח טאבו ובעצם לגעת בכל שלב במסגרת עסקה שכזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *