רכישת נדל"ן להשקעה בארץ לעומת בארה"ב – הבדל ושוני, יתרונות וחסרונות

אופציות שכדאי לשקול למי שמעוניין ללמוד את מקצוע העתיד
01/12/2021
טיפים להתנהלות כספית שתעזור לכם להגיע ממצב של מינוס למצב של הצלחה כלכלית
14/12/2021

שוק הנדל"ן בארץ הינו שוק המציע אפשרויות רבות: נכסים לרכישה, נכסים להשקעה, מסחרי ועוד.. שוק הנדל"ן בישראל גדל עם השנים ולמרות התהפוכות שאנו עוברים שוק הנדל"ן עומד איתן ושוק המשכנתאות עולה במיליארדים של שקלים בשנה .

כיום יש דרך להתקדם בתחום הנדל"ן. מי ששואף לבנות את חייו סביב עולם מלא סיפוק וכסף הולך על המסלול של לימודי נדל"ן, לימודי יזמות נדלן בארץ ובחו"ל.
לא כל אדם עם הון יכול להביע בקיאות בעולם הנדל"ן ולכן מאוד חשוב להגיע מוכן לכל תרחיש על מנת לא למצוא את עצמכם במבוי סתום עם הרבה שאלות ובלי תשובות.

אנשים רבים מנצלים הזדמנויות לבלבל אנשים בלי ידע וחשוב מאוד שלא לחתום עסקאות ללא כל הידע הנרחב בתחום או ליווי מקצועי ע"י מומחי נדל"ן.

כמובן שעסקאות בסדר גודל כזה של השקעות נדל"ן תמיד הולכים יד ביד עם חברת יעוץ.
או לחילופין , אם יש בידיכם הון וחזון בתחום ההשקעות נדל"ן אז מומלץ ללמוד את תחום הנדל"ן כדי לדעת באמת שאתם יודעים במיליוני אחוזים מה אתם עושים ועל מנת למנוע טעויות אנוש. יש בתחום נדלן לימודים שצורת קורסים רבים ומגוונים.

למשקיעים בארץ יש יתרון קל , עורך דין שמטפל וספקים רבים בתחום ייעוץ משכנתאות שיוכלו לייעץ לכם לקבל את המשכנתא הטובה והנכונה עבורכם וכמובן הקרבה שלכם לנכסים.

לעומת זאת השקעות נדל"ן חו"ל  הפכו לדבר הבא בעולם  ההשקעות  וישראלים רבים מוצאים את עצמם מחפשים עסקאות נדל"ן מעבר לים.
החשש בנדל"ן חוץ זה להגיע לחברת קש שתבטיח הבטחות ותיקח את הכסף שלכם ואז תבינו שנפלתם בפח.
כמו שכבר כתבתי .. חוסר בקיאות בנושא הנדל"ן יכול לבוא כנגדכם.

השקעה בנדל"ן מעבר לים  יכולה להיות הצלחה גדולה או כישלון לא מניב מכל סיבה לא מקצועית ועל מנת שתוכלו לבצע עסקה בסדר גודל כזה חשוב להקפיד על  על בירור מלוא הפרטים הרלוונטיים ותכנון מבחינת מיקום הנכס להשקעה, מחירי שכירות באיזור הרלוונטי  והיבטים נוספים יקחו אותכם להשקעה עם הצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *