גם ב TheMarker יודעים הדרך לרווחה כלכלית מתחילה ב R.E.S

קורס תיווך בעמק יזרעאל
07/06/2017
קורס תיווך בשפלה
07/06/2017

שוק הנדל"ן בארץ ובעולם מהווה כיום קרקע פורייה ממנה ניתן לצמוח ולפתח קריירה משגשגת, או למצוא בה מקור להכנסה מניבה. איך מתחילים? מה עושים? לפניכם הקורסים   המקיפים והמקצועיים ביותר שיעניקו לכם את המפתח לעולם שכולו נכסים

מכללת RES ואיגוד הנדל"ן והמשכנתאות מציגים: פרויקט הגשמה בעולם הנדל"ן

התחייבות להצלחה – לא לחינם מכללת R.E.S מתחייבת להצלחת הסטודנט ולהגשמה העצמית של הסטודנט בתחום הנדל"ן. מכלול הכלים, הקורסים וההתמחות הייחודית שמקבלים הסטודנטים ממכללת R.E.S לא משאירים ספק לגבי סיכויי ההצלחה וההגשמה העצמית של הסטודנט. בייחוד כשהכל ניתן ללא הגבלת זמן עד לנקודת ההצלחה, ובהתחייבות בלעדית.

מכללת R.E.S, מהמובילות בתחום לימודי הנדל"ן והפיננסים בארץ, היא אחת מהחברות בקבוצת הנדל"ן R.E.S Group. סניפי המכללה פרוסים ברחבי הארץ והלומדים בהם נהנים משירותים ייחודיים ובלעדיים, שכן בזכות היותה של הקבוצה כבית ליזמים, משקיעים ואנשי נדל"ן שונים, הסטודנטים משתלבים במהלך הלימודים באופן טבעי בשוק העבודה תוך ליווי של מרצי המכללה, חברת R.E.S ואיגוד הנדל"ן הישראלי המבטיח הצלחה מלאה.

מכללת R.E.S

צילום ליאת אבשלומי

מימוש היעד והגשמת החלום

"פרויקט הגשמה" הוא  מסלול לימודים ייחודי של חברת R.E.S, המיועד להעניק ללומדים בו כלים להפקת רווחים משמעותיים בשוק הנדל"ן, ללא השקעה כספית כלל.  הסטודנטים המשתתפים בפרויקט יקבלו קורסים מובילים בתחום הנדל"ן, ובסך הכל בחמישים שיעורים. אלה יעניקו לסטודנט מכלול ידע אדיר בתחום היזמות והשקעות בעולם הנדל"ן. בין הנושאים הנלמדים בפרויקט: יזמות בעולם הנדל"ן בחו"ל, יזמות בנדל"ן מסחרי, השקעות, יזמות בתמ"א 38, יזמות בנדל"ן תעשייתי, מינופים, קבוצות השקעה וקבוצות רוכשים, עסקאות קומבינציה, אופציות במקרקעין, שמאות  תיווך, משכנתאות ופיננסים, אקזיטים, קניית נכסים לא השקעה כספית ועוד.

השיעורים כוללים סיורי שטח הנוגעים למגוון נושאי הלימוד והתמחות בסטאז' בכל נושא ונושא בתחום הנדל"ן והכל – ללא תשלום.

את השיעורים מעבירים כעשרים מרצים מומחים בתחומם, המשמשים כבעלים בחברות הנדל"ן המובילות במשק הישראלי. מרצים אלה מעשירים את הסטודנטים בידע נרחב ומקיף ואף מעניקים להם סטאז' בכל אחד מהנושאים הנלמדים בקורס.

מקצוע רווחי לחיים – בחסות המדינה

פרויקט הגשמה הוא יזמה של איגוד הנדל"ן, שאף מסבסד את הלימודים לסטודנטים המשתתפים בו, באמצעות תקציבים ממשלתיים. עם תחילת הלימודים, כל שנדרש מהסטודנט הוא לשאת בהשתתפות עצמית מזערית, כמעין פיקדון למכללה אשר מוחזר לתלמיד ברגע שהוא מתחיל לעבוד בתחום הנדל"ן.

בוגרי מכללת אר אי אסליאת אבשלומי

כמו כן, הלימודים בפרויקט מוכרים ומסובסדים על ידי גופים כמו משרד הביטחון, ביטוח לאומי, משרד הקליטה, משרד העבודה והרווחה, חבר וקרנות השוטרים ואף ניתן לקבל פיקדון של חיילים משוחררים או וואוצ'רים ממשרד הביטחון.

כל סטודנט שלוקח חלק בפרויקט מקבל 35,000 שקלים המוענקים לו ככלים שיהוו עבורו כרטיס כניסה מקצועי לתחום. הכלים שיקבל התלמיד ילוו אותו במהלך עבודתו והם כוללים כרטיס ביקור, תוכנות נדל"ן, השתלמויות מקצועיות, מנוי לכונסי נכסים ועוד. ארגז כלים זה הוא מקדם ביטחון לכניסה מוצלחת ומבטיחה של הסטודנט לעבודה בעולם הנדל"ן.

במהלך הלימודים, מקבלים התלמידים שבע תעודות המוכרות על ידי איגוד הנדל"ן ומשרד המשפטים. תעודות הסמכה אלה הן מהמוערכות בתחום, בעיקר כשמדובר בחותם מקצועי מרשים כמו תעודת מאסטר בתחום הנדל"ן והמשכנתאות.

עבודה בשוק הנדל"ן – זאת עובדה

בהיותה חברת נדל"ן, משכנתאות ותיווך, R.E.S GROUP"", מכשירה את הסטודנט להשתלבות מידית בעולם הנדל"ן. תוך כדי הלימודים בקורס ועם הידע שצברו, הסטודנטים יוכלו לעבוד בחברת R.E.S או בכל חברה אחרת בארץ בתחום הנדל"ן.

בנוסף, כל סטודנט מקבל השתלמויות מקצועיות מטעם איגוד הנדל"ן בכל שלב ללא תשלום.

מכללת R.E.S חרתה על דגלה להציע לתלמידיה קורסים שאינם רק שורה ברזומה עם ידע שלא בא לכדי מימוש, אלא להעניק לכל סטודנט וסטודנט אחריות והתחייבות לעבודה מידית בתחום, עם אפשרות ממשית ומעשית להרוויח כסף מעולם הנדל"ן בארץ ובחו"ל.

נדל"ן והערך המוסף

הקורסים המהווים חלק מפרויקט ההגשמה מועברים בפריסה ארצית – מאילת ועד קריית שמונה. במהלך הקורס, הסטודנטים מקבלים מהמכללה ייעוץ אישי לכל החיים בתחום הנדל"ן, תמיכה וליווי בהקמת עסק משלהם, כמו גם בפיתוח אפיקים מקצועיים אחרים. ליווי זה לא מוגבל לתקופת הלימודים בלבד, ולמעשה, כל בוגר שלמד במכללה זוכה להדרכה וליווי מקצועיים, לתקופה בלתי מוגבלת ולא תחומה בזמן, וללא כל תשלום.

ניתן לבקר ביו טיוב ובאתר המכללה, שם אפשר להתרשם מהתמיכה הנרחבת לה זוכה המכללה ממשרדי הממשלה, וכיצד, הופכת תמיכה זו את פרויקט הגשמה לבר השגה עבור כל המעוניין להשתלב בעולם הנדל"ן בישראל.

מכללת R.E.S מבית R.E.S GROUP

טלפון: 072-2222-211, 053-736-1080

קישור ליוטיוב: https://www.youtube.com/channel/UCFoNz8PXhY58TVkP_1YWZ3w/featured?view_as=subscriber

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *