טיפים שימושיים לבחירת נכס מסחרי להשקעה

מחפשים להשקיע בדירה בתל אביב? הנה כמה טיפים חשובים שצריך לדעת לפני השקעה
16/11/2022
תיקונים ושיפורים שכדאי לעשות בדירה שקניתם להשקעה
21/11/2022

עולם הנדל"ן מאז ומעולם היווה עניין לא רק ברמת הפונקציונליות והתרומה שלו לעולם, אלא גם ברמת ההשקעה הכלכלית. נכון שישנה גם השקעה כלכלית פרטית, אך אנחנו נתמקד כאן לרגע בהשקעה כלכלית עסקית, ונדל"ן מסחרי.

למה להשקיע בנדל"ן מסחרי 

עולם הנדל"ן הוא עולם מגוון ומעניין. זהו תחום המתחדש ללא הפסקה מדי יום והעוסקים בנדל"ן מחפשים לא מעט נכסים להשקעה בארץ. הסיבה לכך היא כי באמצעות השקעה בנכס מסחרי בין אם בליווי תיווך עסקי ובין אם לא, קל להפוך את הכספים להכנסה פסיבית ולקבל תשואה גבוהה.

ההתלבטות הגדולה ביותר כאשר מדובר בנדל"ן היא האם לרכוש נדל"ן מסחרי שזהו למעשה נדל"ן הכולל בתוכו משרדים, שטחים ציבוריים המיועדים למסחר ועוד. לבין רכישה של דירות להשקעה. הכל עניין של מטרות, החלטות ויעדים. כאשר אנחנו מדברים על נדל"ן מסחרי יש בו לא מעט יתרונות.

כאשר אתם בוחרים נדל"ן מסחרי במיקום טוב, בתחום איכותי ובפרמטרים המתאימים לכם, אין שום סיבה שזוהי לא תהיה השקעה מושלמת. החשוב ביותר הוא לבצע את התהליך בליווי המקצועי הטוב ביותר, על מנת להגיע לתוצאות מקסימליות.

 5 טיפים לבחירת נכס מסחרי מתאים

מהרגע שהחלטתם להשקיע בנכס מסחרי, חשוב עוד לפני אותו תיווך עסקי שאתם שוכרים גם לקבל אינדיקציה על מספר פרמטרים. לפני רכישת נכס, חשוב לשים לב למספר טיפים:

 

  • בדיקת איזור הנכס

 

חשוב לבדוק את האזור בו הנכס נמצאת אם אתם רוכשים שטח משרדי באזור שאין בו שום תנועה והוא שומם לחלוטין, רוב הסיכויים שהערך שלו יהיה לא גבוה. חשוב למצוא מקום טוב, עם מחיר איכותי, ואף הטבות במיסים. ובכלל, רצוי מיקום מרכזי.

 

  • בדיקת התשואה

 

כאשר אתם בודקים לגבי נכס מסחרי חשוב לבדוק ממוצע הצעות ואף סכומים על הנכסים. הסעיף הזה יאפשר לכם לקבל אינדיקציה על מדד ממוצע לתשואה פוטנציאלית בנכס. ובכך תוכלו לבחון האם כדאי לכם להשקיע בנכס.

 

  • תיווך עסקי באמצעות חברה מקצועית

 

אם אתם יזמים בתחילת הדרך חשוב להגיע להתקשרות עם חברה מקצועית וברמה גבוהה וזאת לפני ביצוע הרכישה של הנכס המסחרי להשקעה. רכישה של נכס מסחרי להשקעה היא רכישה מאד מאתגרת, ואף אמיצה. 

 

  • עורכי דין מלווים

 

חשוב בתהליך של רכישת נכס מסחרי להשקעה להתייעץ עם עורכי דין העוסקים בנדל"ן. ולקבל את כל המענה הראוי עבור בירוקרטיה וטפסים לרכישת נכס מסחרי להשקעה.

 

  • חלוקת הנכס לכמה חלקים

 

חשוב לבדוק אופציה לחלוקת הנכס המסחרי למספר מתחמים עסקיים. כך אפשר להגדיל את התשואה מהנכס ולדאוג להשכרה שלו. 

לא מתפשרים על ליווי מקצועי איכותי

בכל מצב שבו אתם נוקטים בצעדים כלכליים מסוג אלו, רצוי להיות מלווים באנשי מקצוע. תיווך עסקי בנושא של בחירת נכס מסחרי להשקעה יביא לתוצאות איכותיות. ומעבר לכך, לליווי של שנים ומענה לכל שאלה, תהייה, וייעוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *