איך לנצל ידע של שפה נוספת בשביל להצליח בתחום הנדלן?

טרנדים חשובים בתחום השבחת דירות
30/05/2022
מה כדאי ללמוד אם אתם מתכננים לעשות רילוקיישן בעתיד?
30/05/2022

לדעת שפה נוספת, זה יכול להיות יתרון מאוד משמעותי בחיים. מעבר לעובדה שאפשר לקרוא ולהבין בקלות סרטים בלי תרגום, לקרוא ספרים או עיתונים או אתרים לא רק בעברית, אפשר לקחת את זה לכיוון עסקי. אם מעניין אתכם תחום הנדל"ן קבלו את הדרכים שבהן תוכלו לנצל את הידע שלכם בשפה נוספת בשביל להצליח בנישה הזאת. אגב, אם אתם יודעים שפה נוספת ברמה שטחית, זו יכולה להיות מוטיבציה טובה לשפר את הידיעות בשפה הזאת וליהנות מיתרון יחסי משמעותי. 

לעסוק בתיווך, בנישה מצוינת 

דרך מקובלת להיכנס לתחום הנדל"ן היא ללמוד קורס תיווך. הקורס הזה יכול להועיל למי שעושה את צעדיו הראשונים כעצמאי, מעוניין בהסבה מקצועית מתחום אחר או פשוט מאמין בפוטנציאל של הענף. אך כמובן שגם כשתהיו מתווכים מורשים ומוסמכים, אתם לא תהיו היחידים. התחרות בתחום התיווך קיימת, אולם ידע בשפה נוספת יאפשר לכם לקדם את עצמכם בתחום הזה הרבה יותר מהר ביחס לאחרים. ישראל, כידוע, זו מדינת הגירה. ובנוסף, יהודים רבים מרחבי העולם מחפשים כאן נכסים להשקעה. עולים חדשים או יהודים שמתגוררים בחו"ל ורוצים להשקיע בארץ, מעדיפים להיעזר במתווכים הדוברים את שפתם. ברגע שאתם מדברים עם לקוח בשפה שלו, משלבים זאת עם סטנדרטים גבוהים של שירות ומקצועית, המוניטין שלכם יצמח במהירות. 

זיהוי השקעות בשווקי חו"ל

יתכן מאוד שאתם רוצים להיכנס לתחום הנדלני, אך לא מהכיוון של סוכנות תיווך או ייעוץ נדל"ן. לא מעט אנשים כיום מצטרפים אל קורס נדלן, בכדי להפוך ליזמי נדלן או משקיעים. השקעות נדל"ן בחו"ל יכולות להיות מבטיחות מאוד, אך לעיתם יש גם נפילות. במיוחד עשויים ליפול אנשים שלא בודקים היטב את מאפייני ההשקעות או הולכים שולל אחרי הבטחות לא ריאליות. אם אתם מתעניינים בהשקעות נדל"ן בחו"ל ויש לכם ידע בשפה המקומית, תוכלו לעשות שיעורי בית וללמוד על השוק המקומי בכוחות עצמכם. אפילו אם תיעזרו במתווכים מקומיים, בסוכנויות או בעורכי דין, ידיעת השפה תעזור לכם לזהות טוב יותר את העסקות המתאימות ותוכלו להיזהר מהצעות פחות משתלמות. 

להתקדם כיועצי משכנתאות 

נתיב נוסף שיוכל לעזור לכם להשתלב בתחום הנדלן, אך לא כמשקיעים וגם לא כמתווכים, זה התחום של ייעוץ משכנתאות. לאחר קורס ייעוץ משכנתאות, תוכלו לפתוח עסק ולתת שירות חשוב ומבוקש, של ייעוץ בענף המשכנתאות. זהו תחום צומח, אך ידיעה ושליטה בשפות נוספות מהווים גם פה יתרון יחסי חשוב. כפי שציינו, לישראל זורמות השקעות מאזרחים זרים, בעיקר יהודים, וקיים ביקוש לנדל"ן בקרב עולים חדשים. כיועצי משכנתאות שדוברים שפה נוספת, עולים חדשים או משקיעים זרים ייטו לפנות אליכם בדרך למשכנתא. זה עדיף עבורם, יותר מאשר לפנות לאיש מקצוע מקביל שלא דובר את השפה שלהם. 

נדל"ן ובורסה יכולים ללכת יחד 

כעת נציין כי יש עוד דרכים להפיק הצלחה ורווחים בנדל"ן, באמצעות השקעות עקיפות. זה לא מובן מאליו, אך זו עובדה – נדלן ובורסה יכולה ללכת יד ביד. כדי לסבר את האוזן, ניירות ערך הקשורות לענף הנדלן כוללים למשל מניות של חברות קבלניות, מניות של קבוצות סחירות של יזמים, אגרות חוב של חברות פיתוח וכן ניירות ערך של חברות שעוסקות בהשבחת נכסים או בבנייה להשכרה לטווח ארוך. בוגרים של קורס בורסה יודעים יותר על השקעות בניירות ערך סחירים, של חברות נדל"ן בישראל ובעולם. ידיעת שפה נוספת תאפשר לכם להשקיע בניירות ערך, לא רק בבורסת ת"א אלא גם בבורסות זרות כגון בארצות הברית, באירופה או במזרח. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *