מה כדאי ללמוד אם אתם מתכננים לעשות רילוקיישן בעתיד?

איך לנצל ידע של שפה נוספת בשביל להצליח בתחום הנדלן?
30/05/2022
תפקידו של יועץ סביבתי בפרוייקט בנייה ירוקה
06/06/2022

הרבה אנשים שוקלים ברצינות את האפשרות לעשות בעתיד רילוקיישן. לפעמים הסיבה לכך היא הרצון לשפר את ההכנסה ולפעמים אנשים רוצים לראות עולם ולחוות סביבה מגורים אחרת לפרק זמן מסוים. על כל פנים, כדי להשלים רילוקיישן בהצלחה, מכל סיבה שלא תהיה, צריך ללמוד מקצוע או תפקיד, שיסייע להשתלב במקום החדש. נציג כמה דוגמאות לתחומי לימוד שיעזרו לכם, במידה ותרצו ליישם מעבר למקום אחר ברחבי הגלובוס. 

להשקיע נכון, בכל מקום בעולם 

במדינות מסוימות יש ביקוש למשלוחי יד ותפקידים ספציפיים, שלא מוכרים כלל בישראל ולא מאוד מבוקשים בשאר העולם. אך ישנן דרכים לעשות כסף ולהצליח ולהתבסס בכל מקום בעולם, ולא משנה איפה תנחתו בעתיד. לדוגמא, משקיעי בורסה מוצלחים, בכל מקום, שייכים לקבוצת העלית החברתית והכלכלית. אם אתם מאמינים בבורסה, אך רוצים להצליח בזכות שיטה ודרך, קורס בורסה יהיה המקום הנכון להתחיל בו. שימו לב שקורס בתחומי השקעות בורסה מהווה נקודת מוצא טובה גם למי שרוצה להתחיל להשקיע כבר כעת, בניירות ערך ישראליים או זרים (ניע"ז). 

להיות יזם, בכל מקום, בלי גבולות

אם השקעות בורסה זה לא הכיוון שמושך אתכם או מרגיש נכון בעיניכם, יש עוד תחומי לימוד שיוכלו לקחת אתכם רחוק בחיים. יזמים הם אלא שיוצרים את הפריחה והשגשוג, וזה לא משנה אם הם גרים בנתניה, בבאר שבע, בבנגקוק, בניו יורק, בלונדון, בליסבון או באמסטרדם. אם אתם רוצים להצליח ברילוקיישן ויש לכם רעיונות בראש שאתם רק מחכים להגשים מבחינה עסקית או טכנולוגית, קורס יזמות זה הדבר בשבילכם. בקורסים מסוג זה לא תמיד ילמדו אתכם לחשוב על רעיונות, את הרעיונות הגדולים אתם צריכים להפיק בעצמכם. אבל מה שכן – אפשר ללמוד בצורה מסודרת איך לקחת רעיון, איך לבדוק אותו, איך להפוך אותו ממשהו תיאורטי למיזם שצומח, מאפשר לצרף משקיעים וחותר לחולל שינוי משמעותי בנישה צרה או בתחום רחב. יזמים הם זן מיוחד של אנשים, שיכולים להצליח בכל מקום בעולם. 

הכירו את הרשימה של מקצועות נדרשים בעולם 

יזמות והשקעות בורסה הם לא הדברים היחידים שתוכלו ללמוד כדי להצליח ולהשתלב בעולם הגלובלי, בשווקים זרים ובמדינות אחרות. בכל רגע נתון, ניתן לבדוק נתונים של תפקידים ומקצעות הנדרשים במדינות כאלה או אחרות. זהו תחום דינאמי ומקצועות שנחשבו במבוקשים לפני עשרים שנה כבר לא בהכרח מבוקשים כיום ולהפך. שווה להכיר עוד כמה מקצועות, שכדאי ללמוד כיום אם הם מעניינים אתכם ואם אתם רוצים רילוקיישן יותר בקלות. 

  1. רפואה – זה לא מקצוע שמתאים לכל אחד. לא כולם נולדו בשביל לטפל באנשים, לנתח או לאבחן מחלות. אבל כמעט בכל מקום בעולם כרגע, שמחים לקלוט רופאים חדשים. רופאים מקבלים אישורי עבודה בסבירות גבוהה ביחס להרבה בעלי מקצועות אחרים. 
  2. סיעוד – לא רק רופאים, גם בעלי מקצוע בתחום הסיעוד מבוקשים מאוד. זה נכון שאח סיעודי או אחות סיעודית זה אולי לא מקצוע נוצץ כמו מהנדס או רופא, אבל יש ייעוד וסיפוק גם במקצוע הזה. במדינות רבות הכניסו את מקצועות הסיעוד לרשימת התפקידים הנדרשים, וזה מאוד מקל לקבל ויזה ואישור עבודה. 
  3. הנדסה – התחום הטכנולוגי מעניין אתכם? תשמחו לדעת שעל בסיס תעודת הנדסאי או מהנדס, תוכלו להשתלב די בקלות בעולם העבודה המרתק בלא מעט מדינות. במיוחד מהנדסים מצטיינים, בתחומי תוכנה, חומרה, חשמל ומכונות, זוכים לביקוש גבוה מאוד. 
  4. סייבר – ללמוד סייבר, זה אומר להבין את העתיד. זה אחד המקצועות החשובים, שכל המומחים צופים כי הביקוש לו יגדל בכל רחבי העולם בקצב מהיר. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *