לא על התואר לבדו (קורסים שיחסכו לכם כמה שנות לימודים ויאפשרו ליהנות מקריירה מעולה)

טיפים למתווך מתחיל
01/03/2022
השפעת גל העלייה החדש על שוק העבודה בארץ ודרכים להתמודדות עם זה
23/03/2022

מחפשים את המקצוע המתאים לכם ומתלבטים בין אין ספור אפשרויות? זה בסדר. העולם המודרני מציע שפע של אפשרויות והזדמנויות ללמוד ולרכוש מקצוע לחיים בכל גיל, בין אם אתם חיילים משוחררים, בין אם אתם שכירים או עצמאיים ובין אם אתם מעוניינים להחליף קריירה או לשלב תחום עיסוק נוסף תוך כדי עבודתכם, כמו למשל לימודי יזמות, קורס שוק ההון וכיו״ב.

היום כבר ידוע שהמסלול המוכר של שיפור בגרויות, מבחני קבלה ולאחריהם לימודי תואר של כמה שנים טובות ולאחריו השתלבות במקצוע המועדף עליכם- הוא בהחלט לא המסלול היחיד שיכול להבטיח לכם קריירה משמעותית. כיום ניתן ליהנות ממגוון רחב של קורסים בכל רחבי הארץ, במכללות השונות, שיחסכו לכם שנות לימוד באמצעות קורסים ממוקדים ויעילים אשר יסללו לכם את הדרך לקריירה מוצלחת.

בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר סטודנטים הבוחרים בקורס תיווך נדלן בצפון הארץ, בדרום ובמרכז בבתי ספר מקצועיים המתמחים בהקניית ידע נרחב לסטודנטים ובהכשרתם הלכה למעשה לעולם הנדלן שמציע שפע הזדמנויות להיכנס לתחום מרתק ומתגמל במיוחד. ישנםכאלו הבחורים בלימודי קורס יועץ השקעות אשר מביא עימו הזדמנויות להיכנס לתחום הדינאמי והמרתק של השקעות במסחר ובמניות באופן עצמאי הן כקורס להעשרת הידע והבנה מעמיקה בתחום והן כלימודים המביאים עימם הזדמנות להשתלב בחברות המעניקות שירותים אלו למשקיעים בקרב הציבור הרחב, אשר נעזרים באנשי מקצוע, בבתי השקעות וכיו״ב כדי לסחור במניות. 

כאמור, היום ניתן ללמוד מגוון קורסים מקצועיים- פרקטיים במגוון מכללות הפרוסות בכל רחבי הארץ. הקורסים מכשירים את הסטודנטים למקצוע ייעודי, ממוקד מטרה לרכישת מקצוע בזמן הקצר ביותר. המביא את הסטודנטים לשוק העבודה, כשכירים או כעצמאיים.

ככלל, לימודי תעודה הם פרקטיים לצורך השתלבות מהירה בתחום/ מקצוע ספציפי בו אתם מעוניינים לעסוק, כדוגמת קורס רישיון תיווך, יועץ משכנתאות, קורס השקעה בבורסה, קורס יזמות נדל״ן, הנהלת חשבונות, גרפיקה ועוד.

אם אתם רואים לנגד עיניכם עיסוק בעבודה ספציפית או רואים עצמכם כעצמאיים המעוניינים להתמקצע בתחום מסויים כדוגמת לימודי נדלן ושוק ההון, מבלי ללמוד 3-4 שנים לתואר, ייתכן ולימודי מקצוע פרקטי יענה על הצורך שלכם. המכללות הרבות ברחבי הארץ מציעות מגוון רחב של קורסים מקצועיים שמביאים תוך זמן קצר, הלכה למעשה את הסטודנטים לרכוש מקצוע נדרש ולהיכנס לעבודה, באמצעות לימודי תיאוריה ופרקטיקה ספציפיים ומדוייקים, לדוגמה קורס יזמות נדל״ן וקורס השקעות בבורסה:

קורס יזמות נדל"ן – שוק הנדל״ן טומן בחובו שפע של הזדמנויות ליזמים מקצועיים ולאלו ש״חיידק היזמות״ בוער בקרבם אך אין להם את הידע המקצועי לצורך השתלבות בענף. קורס יזמות נדלן מאפשר לכל אחד ואחת להפוך הזדמנויות לרווחים נאים ולהתקדם בתחום הנדלן באופן משמעותי. 

קורס השקעות בבורסה אחד מאפיקי ההשקעה הבולטים הינו שוק ההון. המעוניינים להשתלב בתחום ולהשקיע בעצמם בבורסה או לתת שירות עבור אחרים, כעצמאיים או כעובדים שכירים פונים בד״כ למכללות המציעות קורס השקעות במניות כדי להכיר את התחום על בוריו, את שוק המניות בארץ ובעולם ולהתמקצע בתחום דינאמי, סוער ומרתק אשר מאפשר לרבים להשתלב בו ולעבוד מכל מקום- ממשרדים מקצועיים ועד עבודה מהבית, גם כאן תוך זמן קצר יחסית.

לימודים פרקטיים, ממוקדים ומכווני מטרה, יפתחו בפניכם הזדמנויות רבות להשתלב בשוק העבודה. הפרמטרים שיש להביא לידי ביטוי הם זמן הלימודים, מטרת הלימודים, התחום בו אתם מעוניינים לעסוק ולהתמקצע וההיכרות שלכם עם עצמכם- שבסופו של דבר תכריע האם אתם נוטים יותר ללימודים תיאורטיים ארוכי טווח או ללימודים פרקטיים תוך זמן קצר יחסית ומשם לשוק העבודה בתחום שבחרתם לעצמכם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *