איך לאתר הזדדמנויות השקעה ברחבי בעולם

איך למצוא נכסים מסחריים משתלמים להשקעה?
25/12/2022
יתרונות של השליכט הצבעוני להשבחת דירה
01/01/2023

השקעה חכמה עוסקת במיקסום התשואה תוך מזעור הסיכון. החוכמה היא לגוון את התיק שלך עם כמה נכסים יציבים ולאזן אותו עם ניירות ערך שצומחים במהירות. אחת הדרכים להשיג זאת היא באמצעות גיוון גיאוגרפי. על ידי שילוב מושכל של ניירות ערך, יש לך סיכוי טוב להכפיל את התשואות שלך תוך השתתפות בצנרת השקעות מרגשת וצומחת במהירות המציעה מגוון רחב של אפשרויות.

גיוון בין גיאוגרפיות הוא כאשר אנו מתחילים להסתכל על שווקים שונים. בעוד משקיעים הודים רבים בקיאים בפיזור תיקי ההשקעות שלהם כיום, אפילו משקיעים ותיקים אינם מצליחים לשקול שווקים בינלאומיים. זה מאפשר לך לנצל סוגים שונים של השקעות, מדיניות מאקרו, סביבות פוליטיות ומטבעות בשווקים גלובליים. חשוב מכך, זה מגביל את החשיפה שלך לבורסות מקומיות ומגוון את ההשקעות שלך על פני שווקים שונים, ומפחית את ההשפעה של התנודתיות.

 

מהן אפשרויות ההשקעה הגלובלית שלך?

אתה יכול להתחיל את ההשקעה הגלובלית שלך בשלוש דרכים. אתה יכול לבחור כל אחת מהאפשרויות האלה או שילוב. זכור את המיקום הגיאוגרפי בעת קבלת ההחלטה. לדוגמא אם אתה מתעניין באופציה של השקעות נדל"ן בניו יורק, אתה תתמקד בשוק האמריקאי הרלוונטי עבור ההשקעה שלך.

 

השקעה ישירה:

יש לך גישה לפלטפורמות דיגיטליות המאפשרות לך להשקיע ישירות בשווקים גלובליים. להשקעה קלה, אתה יכול לנסות אפליקציות המספקות גישה למניות זרות. לחלופין, אתה יכול לנסות ברוקרים הודיים, שלרובם יש כעת גישה לשווקים גלובליים גדולים. אתה יכול גם לפתוח חשבונות עם ברוקרים בינלאומיים המשרתים סוחרים הודים כמו TD Ameritrade, Interactive Brokers ו-Charles Schwab.

עם גישה ישירה, אתה לא יכול רק להשקיע ישירות במניות, אלא גם בתעודות סל, קרנות פעילות בשווקים שונים שלדעתך יש להם פוטנציאל עתידי. לדוגמה, תעודות סל התמקדו בטכנולוגיית סוללה, אנרגיה נקייה ואפילו בסין. עליך לשים לב כי הבנק המרכזי של הודו (RBI) מגביל כעת את הסכום שאתה יכול להעביר לחו"ל ל-250,000 דולר לשנה במסגרת תוכנית העברות החינמיות שלו (LRS).

 

השקעה בקרנות אינדקס/תעודות סל:

דרך עקיפה להשקעה בשווקים גלובליים היא באמצעות קרנות נסחרות בבורסה, או תעודות סל, או קרנות נאמנות המשקיעות בקרנות זרות. במילים אחרות, אתה יכול להשקיע בקרנות נאמנות בהודו. בתורה, קרן הנאמנות משקיעה בתעודת סל אחת או יותר או בקרנות אינדקס או בניירות ערך מחוץ להודו, מה שמעניק לך חשיפה עקיפה לשווקים זרים. זהו הצעד הראשון הטוב ביותר בגיחה שלך לגיוון גיאוגרפי.

 

השקיעו בקרנות בינלאומיות:

קרנות בינלאומיות הן קרנות מניות בבעלות ומופעלת על ידי מומחים זרים להשקעה בכלי רכב מקומיים. אמנם נדרש ידע בתקנות RBI, אך זו יכולה להיות דרך נוספת להיכנס לשווקים זרים תוך הסתמכות על מומחים ממדינות אלו.

 

היתרונות של גיוון גלובלי

הנה כמה מהסיבות החשובות ביותר מדוע כדאי לשקול גיוון.

 

מגוון גיאוגרפי

שווקים ברחבי העולם מתנהגים אחרת בזמנים שונים. לכן, כמשקיע, אם יש לך תיק מגוון הפרוס על פני גיאוגרפיות שונות, אתה יכול לצפות לתשואות טובות יותר מותאמות סיכון לכספך.

 

פיזור מטבעות

היסטורית, הרופי ירד ב-2-3% בשנה מול הדולר. לכן, כל השקעה בדולר ארה"ב (USD) עשויה להיות תשואה של 2% עד 3% פשוט באמצעות חשיפה מטבעית מובחנת. השקעה בנכסים בינלאומיים מספקת גידור טבעי מפני ירידת רופי ותנודתיות בשוק העולמי.

 

הזדמנות חדשה

השקעה בינלאומית מציעה שפע של הזדמנויות חדשות. לדוגמה, אם אתה מאמין בחזון של חדשן בינלאומי ומעוניין בחשיפה למניות החברה שלו, אתה יכול לקבל אותה. מי שמעוניין בהשקעה מובחנת יכול למנף פיזור גיאוגרפי כדי להשתתף בפלחי שוק שונים, שלדעתם יובילו חלק גדול יותר מהערך העתידי, מבלי להגביל את עצמם למה שזמין בהודו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *